Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
«Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ Баширова Ардак Айтказиновна. Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу сабағы Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі. Мақсаты: 1. Г әрпін таныту, г дыбысының сөздегі орнын ажыратып, баспа және жазба түрін үйрету 2.Сөздік қорларын молайтып, сөйлем құрастырып, байланыстырып сөйлеуге, ойлауға, топпен жұмыс істеу, есте сақтау дағдыларын дамыту 3.Көркем, таза жазуға, гүлдердің пайдасын біле отырып, оларды баптауға, күтуге, табиғатты қорғауға баулу Көрнекілігі: суреттер топтамасы, қима қағаздар, әріптер кассасы, буын түрлерінің шартты белгілері, экран, проектор Типі: 1- тип, жаңа білімді игеру Түрі:аралас сабақ, жарыс-ойын Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, сынау, эвристикалық, ойын, әңгіме, көрнекілік. Жаңа технология: дамыта оқыту, ізгілендіру технологиясы. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру 2.Психологиялық дайындық: Сыныбымыз тап-таза, Бор да дайын тақтада. Денемізді тік ұстап, Отырайық партаға. 3.Сыныпты топқа бөлу:1-топ «Білім» - Бәрін білгім келеді. 2-топ «Еңбек» - Еңбек бәрін жеңбек. Бірінші слайд «Жарыс – ойын» Екінші слайд: Іске сәт 4.Өткен сабақты еске түсіру– Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Үшінші слайд: Сөздерді буынға бөліп о қу. 1-топ Үйрек. үкі, күлкі, түлкі, түйме. 2-топ Күріш, күміс, күшік, жүзік, жүрек. Ә. Табылдиев. Кім кінәлі? – рөлмен жатқа оқу. 5.Жаңа сабақтың негізгі кезеңіне дайындық. Сергіту сәті. Қанат жаям жалма-жан, Талпынғандай ұшуға. Иіліп кеп қол созам, Аяғымның ұшына. Суретті диктант: Балық, лақ, шана, түлкі, торғай. -Сөздердегі дауысты дыбыстардың астын сызыңдар. Ойын «Гүл құрастыру» -Қазір мен сендерге күлте таратамын. Күлтенің артына сөздер жабысқан. Сендер сөздерді оқып, тақтаға ілесіңдер. Одан кейін не шыққанын айтасыңдар: Құстар, қақпа, итмұрын, сайман, балапан, ұшқыш, арыстан. -Не шықты? Гүл. 6.Жаңа білімді түсіндірудгі іс-әрекет 1.Гүлге байланысты суреттер топтамасын тамашалайық 2.-Гүл сөзін қайталап айтайық. Бірінші қандай дыбыс естіпеді? Г дыбысы. -Г дыбысын айтып көрейік. 3 рет қайталайды. -Г дыбысы қалай айтылды? Созылмай, әндетпей, қысқа айтылды. -Ендеше Г қандай дыбыс? Дауыссыз дыбыс. Г дыбысының баспа, жазба түрімен таныстырып, гүл сөзін кеспе әріптен құрап, буын, дыбыс, әріп санын анықтап, сөйлем құрау. Мысалы, Айжан гүл өсірді. 3.Бағандағы сөздерді хормен буынға бөліп оқып, мағынасын түсіндіру. 4.Сергіту сәті: Шаршағанда ырғалып, Гүлге ұқсап демалам Қанатымды бір қағып Гүлдей болып жайқалам. 5.Дәптермен жұмыс:- Г дыбысының әрпі екі элементтен тұрады. Аяғы имектелген көлбеу таяқшадан, қалпағы имектелген түзу сызықтан, кіші әрпі басы мен аяғы доғал, ортасында көлбеу сызықтан тұрады. Г г дыбысының жазба түрін ауада, содан соң дәптерде үлгі бойынша жазады. 7.Түсінгендерін алғаш көрсету. « Ақ көгершін» өлеңімен жұмыс: 1.Мұғалімнің оқуы 2.Оқушылардың тізбектеп оқуы 3.Хормен оқу 4.Көгершін сөзін буын түрлеріне талдау: кө- ашық, гер- бітеу, шін- бітеу. 8.Өткен материалмен жұмыс. Ойын «Қай әріп жоқ?» 1-топ: Тү... кі, орм... н, дом... ра 2-топ: Шоп...н, бер...ке, ж...сан Деңгейлік тапсырмалар. 1-деңгей: - Сөздерді көшіріп жаз, дауыссыз дыбыстардың астын сыз. Инелік, құлын, дала. 2-деңгей: Суреттегі заттың атын қатыстырып сөйлем құрап, сызбасын сыз. Зығырдың суреті берілген. 3-деңгей: Буын түрлеріне ажырат. Ар-ша, то-ған, қа-ра-қат. 9. Қорыту. Бесінші слайд: «Адасқан әріптер» 1-топ Занам, ұржт, жңақға. 2-топ Әшні, қзақа, бқаша. «Ақ көгершін» әнін тыңдау. 10.Бағалау. «Білім» және «Еңбек» тобы жарысып, өте жақсы жұмыс істедіңдер. Сондықтан бәріңе гүлдей жайнасын леген ниетпен гүл сыйлаймын. 11.Үйге тапсырма 93-бет, өлеңді жаттау. | |
Просмотров: 1252 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|