Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы: Бақ, Дәулет және Аман. Ақселеу Сейдімбек Сабақ мақсаты: 1. Бақ, Дәулет және Аманның түп мағынасын түсіне отырып, әр оқушы өз алдына қойған мақсатқа жету жолында осы үш таңдаудың қайсысын өзіне жол серік ететінің анықтауына мүмкіндік жасау. Яғни, дұрыс таңдау жасауға жағдай туғызу. Әңгімені оқып таныса отырып, мазмұнын ашуға, кейіпкерлерді салыстырып, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын сипаттай алу арқылы өздерінің іс- әрекетіне баға беру үйрету. 2. Әңгімедегі басты кейіпкерлерге сипаттама беру арқылы әрқайсысының ісіне талдау жасай отырып, дұрыс баға беру, бағалау, түйін сөз айту, қорытындылау әрекеттері арқылы өзін-өзі іштей дамытуғу, қызығушылығын арттыруға тырысу. 3. Өздерінің алдына қойған мақсаттарына жету жолы тек еңбек қана екенін ұғынуға жол салу. Сабақтың көрнекілігі: қуанышты сәттер бейнеленген әртүрлі тақырыптағы сюжетті суреттер. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту. Ой қозғау. Бақыт іздеп Аспан астын, жер үстін шиырлаған, Бақыт жүр біреулерге бұйырмаған. Білемін, бақыт табу қиын маған, Несіне бақыт іздеп құйын болам! - Өлең не туралы? - Неге бақыт ешкімге бұйырмай тұр екен? - Жалпы бақыт дегенді қалай түсінесің? «Топтастыру» стратегиясы арқылы беру - Жалпы бақытты адам бар ма екен? - Бақытқа қол жеткізу үшін не істеу керек деп ойлайсың? Жұмыс түрі: 1. Жеке ойлау 2. Көршіне айту 3. Қөршінің ойын топқа айту. II. Мағынаны тану - Сонымен бақытқа қол жеткізудегі басты қажеттіліктер не екен? Біз қазір осы тақырыпты тереңдей ұғыну үшін Ақселеу Сейдімбектің «Бақ, Дәулет және Аман» әңгімесін оқып таңысайық. - Онда, оқиға не туралы болады екен деп ойлайсыңдар?Олай ойлауларына не себеп? 1 Бөлімді оқу, яғни бірінші жолаушыны кездестіру. Сөздік жұмысы Сұрақ – жауап: - Мәтін не жайында? - Басты кейіпкерлер кім? - Ары қарай не болар екен? Жұмыс түрі: 1. Жеке 2. Жұпта 3. Топта 4. Ортаға салу( жауаптарын тыңдау) II. Бөлімді оқу, яғни екінші жолаушының келуі Сөздік жұмысы Сұрақ- жауап: - Әңгіме қалай жалғасын тапты? - Атасы неліктен екінші жолаушыны да қабылдамады? - Оқиға қалай шиеленісер екен? III бөлімді оқу. Сөздік жұмысы Сұрақ- жауап: - Оқиға немен аяқталды? - Көніліне не түйдің? - Әр кейіпкерге баға бер. Осы жерде «Кубизм» стратегия арқылы кейіпкерлерді топтарға бөлініп беру (Топпен жұмыс). Жұмыс түрін орындауға балаларға еркіндік беру. Топ жұмыстарын тыңдау. Пікірталас туғызу. Сұрақ – жауап: Ортақ түінді ойды әр топ өз жұмыстары бойынша айтып беру. III. Ой толғау. - Сен өзің үшеуінің қайсысы таңдар едің№(Оқулықтағы тапсырмаларға қараңыз) Әркім өз ойын қағаз бетіне түсіру. Эссе жазу. Оқушының өз ойымен жеке қалдыру , мәтінді оқып, талдаганнан кейін, өзіне түйін түйіп қорытындылату керек. Жазған эсселерін өз қалаулары бойынша «Сиқырлы орындыққа» шығып оқып беру. Сиқырлы орындыққа» шығып оқығаннан кейін өзің қандай әсер алдың, ішкі жан дүниенде өзгеріс болды ма? Мәтін соңындағы сұрақ- тапсырмалармен жұмыс - Қалай ойлайсындар, әңгіменің мазмұнын ашатындай қандай мақал- мәтелді таңдап алуға болар еді? Сабақты қорытындылау мақсатында басындағы жұмысымызға қайта оралу. - Бақытқа қол жеткізудегі негізгі шарттар қандай екен? - Мәтіннен түйген ойын бойынша бақытты қандай түрде көруге болар екен? Сюжетті суреттермен жұмыс.Әртүрлі тақырыптағы қуанышты адамдардың бейнесі. Сол арқылы бақыт дегеніміз әрбір қуанышты сәттеріміз, ата-анамызбен, достарымызбен, т.с.с. бірге өткізген әрбір ұмытылмас сәттер екенін ұмытпауымыз керек, соны бағалай білуіміз керек. Үйге тапсырма. Басты үш кейіпкердің суретін қалай бейнелер едің? Автор:Қасымжанова Алия Жумабековна Бастауыш сынып мұғалімі, Елтай бастауыш мектебі, Ақмола облысы, Бұланды ауданы, Никольск ауылы. | |
Просмотров: 1742 | Комментарии: 4 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|