Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Алтын Адам туралы аңыз
Пәні: Әдебиеттік оқу Сынып: 2«ә»
Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: Алтын Адам туралы аңыз
Сабақтың мақсаты: Ойлаудың жеті түрлі негізін дамыту.
Білімділік: Әңгіменің мазмұнын түсіндіре отырып, неліктен Алтын Адам атанғаны туралы айту.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал жасау.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, еңбекқор адамдарды
құрметтеуге, елін жерін сүйюге баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. БжС технологиясы. Ауызша – 1 картасы.

Сабақ оқудың макро құрылымы Технологиялық картаның жұмыс тәртібі Түсініктеме
1- кезең Ұйымдастыру Мотивация. Сабақтың мақсат – міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу.
2- кезең Оқушылардың субъектті іс- тәжірибесін өзектендіру Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою. 1.Абай Құнанбаев кім?
2.Әмірдің қулығы мәтінінде; Әмір әжесіне қандай өтірік айтты?
3.Әдеп мәтінінде , автобусқа кірген әжеге кім орын берді?
4.Еңбекпен ел көгерер мәтіні бойынша, ертеде ағайынды неше жігіт болды?
5.Жігіттердің ең үлкеніне жұрт қандай жанама ат қойды?
6.Екінші жігітке ше?
7.Үшінші жігітке ше?
8.Ағайындылардың кенжесі қандай болды?
9.Мереке мәтінінде Айгүлдің анасы қайда болды?
10.Алтын балта мәтінінде, баяғыда кім өмір сүрді?
11.Кедей көршісінен не сұрап алды?
12.Сауысқан мен Көкек мәтінінде орманда нелер мекендеді?
13.Бір күні Сауысқан көршісіне келіп не деді?
14.Көкек, Сауысқанға қандай жауап берді?
15.Батылдық мәтінінде , бір топ бала не істеп жүрді?
16.Босанған ит не істеді?
17.Наурыз көже неше түрлі тағамнан жасалады?
3- кезең Қабылдауды ұйымдастыру Тірек сөздермен жұмыс.
Қол бастау
Алтын Адам
Әзірлене
Жорыққа
Зер
Мәртебелім
Ескерткіш
7 сөзге 1 минут уақыт беріледі.
4- кезең Ойлауды ұйымдастыру Мәтінмен жұмыс.
Мереке мәтінін оқу. Мәтіндегі оқу жылдамдығы 1 бетке 5 минут уақыт беріледі.
5- кезең Алғашқы түсінікті тексеру 1.Бала ержетіп не істейді?
2.Кімдердің көсемі болады?
3.Ол қандай атқа ие болды?
4.Бір күні Алтын Адам кімді ұнатып қалды?
5.Ата-анасы не жасамақ болды?
6.Алтын Адам қайда аттанды?
7.Зергер досы не істеді?
8.Алтын Адам жауды қайтті?
9.Алтын Адам сарайда неше күн ұйықтады?
10.Алтын Адам оянғанда кім құттықтады?
11.Зергер досы бөрікті қалай жасады?
12.Алтын Адам қолына не алды?
13.Алтын Адам Зергер досына не деді?
14.Зергер досы Алтын Адамға қалай жауап берді?
15.Алтын Адам Зергер досын қалай жауап берді?
16.Зергер батырға неліктен соншалықты қымбат киімдер әзірледі?
17.Төрт құбыла сөзін қалай түсінесің?

Сергіту сәті
МПМ бойынша барлық оқушыдан сұралады.
6- кезең Бекітуді алғашқы ұйымдастыру Сыни тұрғысынан сұрақтар:
қойды?
1.Бала ержетіп не істейді?
2.Кедейлердің көсемі болды? –
3.Бала қалай елге танылды?
4.Баланы достары Алтын Адам деп атайды.-
5.Алтын Адамды бір қызды ұнатып қалады.-
6.Ата-анасы не жасауға әзірленеді?
7.Алтын Адам әскерін бастап қыздың аулына аттанады-
8.Зергер досы тойға киімді қалай тігеді?
9.Алтын Адам не істеді?
10.Соғыстан келген Алтын Адам той жасайды.-
11.Зергер досы тойға киімдерін қалай қойды?
12.Зергер бөрікті қалай жасады?
13.Алтын Адам қамшысын қолына алып қалай жүрді?
14. Алтын Адам Зергер досына не деді?
15. Зергер досы Алтын Адамға қалай жауап берді?
16.Қол бастау , көсем болу-бастық болу.-
17.Зергер жасаған киімдер кімдерге ескерткіш болады?
МПМ мен жұмыс. «-» бар оқушыларға көңіл аудару
7-кезең Тақырыптық сөздік қор.
Мәтін бойынша түсінгендерін жазу.
Тақырыпты қорыту. 5 минут
Үйге тапсырма
Бағалау МПМ бойынша бағалау.

Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою.

1.Абай Құнанбаев кім?
2.Әмірдің қулығы мәтінінде; Әмір әжесіне қандай өтірік айтты?
3.Әдеп мәтінінде , автобусқа кірген әжеге кім орын берді?
4.Еңбекпен ел көгерер мәтіні бойынша, ертеде ағайынды неше жігіт болды?
5.Жігіттердің ең үлкеніне жұрт қандай жанама ат қойды?
6.Екінші жігітке ше?
7.Үшінші жігітке ше?
8.Ағайындылардың кенжесі қандай болды?
9.Мереке мәтінінде Айгүлдің анасы қайда болды?
10.Алтын балта мәтінінде, баяғыда кім өмір сүрді?
11.Кедей көршісінен не сұрап алды?
12.Сауысқан мен Көкек мәтінінде орманда нелер мекендеді?
13.Бір күні Сауысқан көршісіне келіп не деді?
14.Көкек, Сауысқанға қандай жауап берді?
15.Батылдық мәтінінде , бір топ бала не істеп жүрді?
16.Босанған ит не істеді?
17.Наурыз көже неше түрлі тағамнан жасалады?

Қол бастау
Алтын Адам
Әзірлене
Жорыққа
Зер
Мәртебелім
Ескерткіш
Категория: Начальная школа | Добавил: Мака (2016-11-07) E
Просмотров: 49 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 8:46 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [472]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1137]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1484]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1155]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru