Сабақтың тақырыбы: 9 саны және цифры. Сабақтың мақсаты: 9 саны және цифрымен таныстыру, 9 цифрын жазу дағдыларын қалыптастыру. Сабақтың міндеттері: 1.9 санының пайда болуын түсіндіру, 0-ден 9-ға дейінгі сандар қатары ( өсу және кему ретімен) туралы түсінік беру. 2. Геометриялық фигураларды, сандардың құрамы туралы білімдерін қайталай отырып математикалық тілдерін дамыту. 3. Пәнге деген қызығуын оятуға, достыққа,жауапкершілікке,дербестікке тәрбиелеуге ықпал ету. Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру. Әдіс-тәсілдер: интерактивтік тақта, көрнекілік. Сабақтың құрал-жабдығы: Шалқан ертегісінің иллюстрациясы,сандар, суреттер. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Бар адамды құрметтеп Бас иеміз біз. ІІ. Өтілген материалдарды қайталау. -Балалар, бүгін сендер жаңа бір санмен және Шалқан ертегісімен танысасыңдар. Атасы көктемде шалқан екті. Шалқан үлкен болып өсті. Атайға шалқанды жұлуға көмектесейік. Ол үшін мына тапсырмаларды орындайық. 1)Суретте берілген геометриялық фигураларды атаңдар 2)Сандардың құрамын қайталау. ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру. 1) -Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білу үшін Сан ретін тап ойынын ойнайық.Ол үшін сендер сандар қатарын дұрыс қою керексіңдер.( 9 саны) - 9 саны және цифрымен танысасыңдар. - 8 санынан кейін қандай сан орналасқан? Көмекке атасы әжейді шақырды. Әже- атадан, ата- шалқанның сабағынан ұстады. Шалқанды тартуға көмектесейік. Ол үшін мына тапсырмаларды орындаңдар. Көмекке атасы әжесін шақырды.Әже-атадан,ата-шалқанның сабағынан ұстады.Шалқан тартуға көмектесейік. Ол үшін мына тапсырмаларды орындаңдар. 2) Оқулықпен жұмыс. (Интерактивті тақтада) 1- тапсырма а) –Қызыл қорап нешеу? (8) -Көк қорап нешеу?(1) 8+1=9 9-1=8 Теңдігінің қалай құрылғанын түсіндір. ә) Кесіндінің ұзындығын өлшеңдер. -Кесіндінің ұзындығы неше см? (9 см) -9 см кесінді қандай кесінділерден артық болады? 9 см > см Әжесі немере қызын шақырды.Немересі-әжейден,әжей-атайдан,атай-шалқанның сабағынан ұстады. -Балалар,шалқанды жұлуға көмектесейік.Ол үшін келесі тапсырмаларды орындайық. 2-тапсырма. -Екі ыдыстағы кәмпиттер нешеу? -Оларды салыстырыңдар. 9 >8 8 <9 3-тапсырма Қалып қойған сандарды ата. Немересі Ақтөс деген күшігін көмекке шақырды.Күшік-немересінен,немересі-әжесінен,әжесі-атасынан,атасы-шалқанның сабағынан ұстады.Енді шалқанды жұлуға көмектесейік.Ол үшін «Сергіту сәтін» орындайық. IV. Сергіту сәті. V. Дәптермен жұмыс. а) 9 санының жазылуымен таныстыру. 9 саны екі элементтен тұрады-кішілеу ойықтан және жарты оң жақ ойықтан тұрады. ә) Үлгі бойынша 9 санын жазу. Ақтөс мысықты көмекке шақырды.Мысық-күшіктен,күшік-немересінен,немересі-әжейден,әжей-атасынан,атасы-шалқанның сабағынан ұстады,Енді шалқанды жұлуға көмектесейік. Ол үшін келесі тапсырманы орындайық. б) 4-тапсырма. (8 санының құрамын қайталау) Теңдіктер құрыңдар. в) қосу,азайтуға берілген мысалдар шығару.(өзіндік жұмыс) VI.Қорытынды. - Қандай санмен таныстыңдар? (9). Шығармашылық тапсырма. Мысық тышқанды көмекке шақырды.Тышқан-мысықтан,мысық-күшіктен,күшік-немересінен,немересі-әжесінен,әжесі-атасынан,атасы-шалқанның сабағынан ұстап тартып еді,шалқанды қопарып жұлып алды.Сендер тапсырмаларды дұрыс орындап шалқанды жұлуға көмектестіңдер. VII.Үйге тапсырма. №1 дәптердегі тапсырма.
Источник: http://download.files.namba.kz/files/1659624 |