Сабақтың тақырыбы: Жел мен Күн (ертегі) Сабақтың мақсаты: • Мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыра отырып, сөздік қорын, тіл байлықтарын қалыптастыру. • Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілетін, қабылдау қабілетін дамыту • Өз ойларын қысылмай айта білуге, топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту» білім жобасы. Болжау әдісі. Венн диаграммасы. Топтастыру әдісі. «Аралас, қатып қал, жұптас» Сабақтың көрнекілігі: суреттер, плакаттар. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру Бір – бірімізге сәттілік тілеу ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут) Құмырсқа туралы жазған зерттеу карталарын оқу, талдау. ІІІ.Жаңа сабақ 1. «Жасырынған сөзді табу» (3 минут) 18-9=9 (е) 11+3=14 (н) 13-3=10 (ж) 12+5=17(к) 17-4=13 (л) 9+6=15(ү) ЖЕЛ КҮН 2. «Аралас, қатып қал, жұптас» стратегиясы Жел мен күн дегенде есімізге не келеді? (3 минут) 3. Топтастыру (3 минут) І топ «Жел» ІІ топ «Күн» Тақтаға спикер шығып, өз топтарының айтқандарын қорғап шығады. Күн қайда бейнеленген? Мемлекеттік Туымызда қандай мағынада бейнеленген? Теледидардан деректі фильмді көру. Қосымша мағлұмат беру (5 минут) Күн Күн дегеніміз – жұлдыз, балқып қызған, керемет үлкен газды шар. Бүкіл Күн жүйесінде одан үлкен ештеңе жоқ. Егер біз Күннің үлкендігі қарбыздай деп есептесе, оның қатарына қойған ең үлкен планета Юпитер алмадай ғана, ал Жердің үлкендігі қарақаттың бір түйіріндей ғана болып шығар еді. Оның үстіне Күн керемет ауыр, барлық планеталарды қосып есептегеннен де ауыр. Сондықтан оның тарту күші өте зор. Күннің осыншама күшті болғаны өте жақсы. Оның тарту күші барлық планеталарды өз орбитасында ұстап тұрады, олардың шашылып, космос кеңістігіне тарап кетуіне жол бермейді. Күннің ыстық болғаны тіпті тамаша. Онсыз біздің космостық ауылымыз –Күн жүйесінде әрі қараңғы, әрі суық болар еді. Онсыз біздің ортақ үйіміз Жерде тіршілік болмас еді. Күн сәулесі аса қатерлі болады, алайда Жердің берік қорғанышы бар – ол қалың ауа, әйтпесе тіршілік атаулы тегіс жойылып кетер еді. Жерді қоршаған ауа қабаты – атмосфера кеселді сәулелерді өткізбейді, оны тіршілік шекарасы - көктің ең жоғарғы қабаттарында тұтып қалады. Жел Жел салқын ауа өзінен - өзі жылы жаққа қарай ағындап жылжиды. Осындай сәтте жел тұрады. Жел қатты соққанда суындап, ысқырып, ағашты майыстырып, бас киімді ұшырып әкетеді. Жел – шебер. Ол қайықтар мен диірмендерге ұн тартуға, тоқ тартады. Желді қалай шақырамыз? Желдеткішті қосу, машина моторлары, кондиционерлер арқылы. 4. Мәтінмен таныстыру. Ертегіде болған оқиғалар шын өмірде бола ма? (3 минут) Ертегіде нелер болады? Өмірде жануарлар сөйлейді ме? 5. Бөліктерге бөліп оқу. (5 минут) Мазмұнын әр топтан 1- оқушы шығып айтып береді. 6. Сұрақтарға жауап беру. Қай кейіпкер сендерге ұнады? Неге? Оларды қандай адамдарға ұқсатамыз? Ертегі соңында берілген сұрақтарға жауап беру. 7. Сендер ертегіні қалай аяқталғанын қалар едіңдер? Ертегіге қандай ат қояр едіңдер? 8. Сөздік жұмысы. Зығыры қайнаған – ашуланған Қаһар - ашу 9. Венн диаграммасы. Күн мен Желді салыстыру. 10. Өздерін күн мен жел орындарына қойып ауызша әңгімелесу І топ «Мен күн болсам» ІІ топ «Мен жел болсам» 11. Сабақты қорыту. Бүгін сабақта не үйрендік? Бізде не шықты? Күн аспанда өшпесін! Бақытты да, ашық аспан аясында өмір сүре берейік! Бағалау. Үйге тапсырма мәтінді талдау. «Күн сөнбесін» әнін айту
|