Сабақ тақырыбы: Табиғатты қорғаңдар! Сабақ мақсаты: Білімділік: «Табиғат аясында» модулі бойынша алған білімдерін қайталау, жүйелеу. Дамытушылық: жаңа сөздерді меңгерту, оқушының ой-өрісін, сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту. Тәрбиелік: адамгершілікке, Отансүйгіштікке, табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау сабағы. Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ- жауап, жеке, топтық жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі материалдар. Пәнаралық байланыс: әдебиет, география, тарих. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу. ә) Кезекшімен сұхбат. б) Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.( «Табиғат тынысы» үнтаспа қойылады) ІІ. Жаңа сөздерді қайталау. ( өткен тақырыптары бойынша сөздерді меңгерту) 1. бір оқушы интерактивті тақтаға сөздерден тек етістіктерді жазып шығады. ( шақтарын анықтайды) 2. бір оқушы тақтаға зат есімдерді жазып шығады. ( зат есімнің ережесін айтады, мысалдар келтіреді) 3. І- топ: сөз тіркестер құрастырады. 4. ІІ- топ: сан есімдермен сөйлем құрастырады) (ережесін айтады) ІІІ. Бейнеслайдты көру. « Қазақстан табиғаты» Әңгімелесу кезеңі. (оқушылардың сөйлеу тілін дамыту) Сұрақтар: - Қазақстан табиғаты қандай? - Қоршаған орта деген не? - Адамның дені сау болу үшін не керек? - Бүгінде жер бетінде қандай мәселе өзекті болып тұр? - Біз қандай үлес қосуымыз керек? ІҮ.Интерактивті тақтада тапсырма берілген: мағынасына қарай тиісті сөздерді жазу. І – топ: Қазақстан - .... өлке.( бай, сұлу, әдемі). Оның... % – ын таулар алып жатыр.(10%) Қазақстан жерінде ... мыңға жуық өзен бар. (85) Қазақстан жері көлге бай. Ең ірі көлдер: ...., ...., ..... ( Зайсан, Марқакөл, Балқаш) .... және ...... теңіздері бар. ( Каспий, Арал) Жазық жер аймақтарында ...., ...., ..., ал таулы жерінде ..., ..., мекендейді. ( түлкі, қасқыр, қоян), ( тау барысы, арқар) ІІ – топ: Қазақстан жері .... ( кең- байтақ) Қазақстанда пайдалы қазбалардың ... –нан астам түрі кездеседі. ( 90-нан )Республикамыздың жерінде ең ірі ...., ....., ...., өзендер бар. Ең биік шыны- .... Қазақстанда ... мемлекеттік қорық бар. (9) V. Бейнеслайд. «Қазақстан қорықтары» Топтық жұмыс.Оқулықпен жұмыс. 75- бет.1- тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. Тапсырма: І- топ. Карточка беріледі. Сұрақтар: 1. Қазақстан қорықтары қандай мақсатпен құрылған? 2. Сирек кездесетін жануарларды білесің ме? 3. Қазақстанда « Халықаралық табиғат қорғау қоғамы» қай жылы құрылды? Табиғат туралы қандай қанатты сөздер білесіңдер? ІІ – топ: « Қызыл кітап» тақырыбында әңгіме құрастыру. 1. «Қызыл кітапқа» жазылған, сирек кездесетін қандай жануарлар мен құстарды білесіңдер? 2. Қазақстанда «қызыл кітап» қай жылы ашылды? 3. Оның ішінде Қазақстанда тіршілік ететін қанша сүтқоректі жануар мен құстардың түрі бар? VІ . Қорытындылау кезеңі. « Мен табиғатты аялаймын» тақырыбында эссе жазу. VІІ. Үй тапсырмасы: 4- тапсырмадағы сұрақтары бойынша « Табиғаттың панасы- біздің мына өзіміз» тақырыбында шағын шығарма жазу. VІІІ. Бағалау.
|