“Акула” Ана тілі пәнінен ашық сабақ. Өткізген Хахтай Г. Тақырыбы: Лев Толстой. “Акула” Мақсаты: 1) Жазушы өмір баянына қысқаша шолу жасау, мәтінді мәнерлеп оқып беру барысында мазмұнымен таныстыру 2) Түсініктерін тереңдету мақсатымен сұрақтарға нақты жауап алу және өз ойын еркін жеткізе білуге қалыптастыру, сөздік қорын молайту. 3) Суға шомылу және одан сақтану қауіпсіздігін есте сақтай отырып, алғашқы жәрдем көрсете білуге баулу. Сабақ түрі: меңгеру Көрнекіліктер: Тірек-сызба, мәтін мазмұны бойынша толық суреттелген плакат, карта, алғашқы жәрдем көрсету жолдары плакат, венндиаграммасы. Кіріспе бөлім: Үй жұмысын тексеру: а) “Айша айтқан ән еді” мазмұнын айту ә) “Біздің тілегіміз-еркіндік” шығарма Негізгі бөлім: Автормен таныстыру 1828-1910 Орыстың ұлы Жазушысы Ясная Полянада мектеп ашқан Лев Толстой Ұстаз болған Педагогикалық журнал “Соғыс және бейбітшілік” шығарды романын жазды Мәнерлеп оқу, түсіндіру Сөздікпен жұмыс: зәкір - якорь Білте - зеңбіректі от алдыратын тұтандырғыш зат Палуба - кеме үстіндегі ашық алаң Тізбектен оқу және сұрақтармен жұмыс: - Оқушылар жауабы. Картамен жұмыс: Оқушылар Африка құрлығын көрсетумен қатар мәтін бойынша суреттелген плакатпен толық жұмыс жасау. Кітаппен жұмыс: 3-сұрақ. Суға шомылуға байланысты қандай қауіпсіздік білесің? - Оқушылар жауабы. Сергіту сәті:Шомылу тәсілдерін жасау – шалқалап жүзу, қолды сермеп, малтып жүзу, арқамен жүзу. Алғашқы жәрдем көрсету әдістері: Плакат бойынша түсіндіру Тірек-сызба: мұрын көз танау Желбезек саңылаулары арқажүзбеқанаты Бауыржүзбеқанаты Акула құйрықжүзбеқанаты Ауыз аналь жүзбеқанаты тістер Акуланың 350 түрі бар. Олар жыртқыш және 0,5 км-ден қанның иісін сезеді. Солардың ішінен біздің бүгінгі мәтіннің негізгі кейіпкерлері балғабас акула, мысық акула және ең қауіптісі көк акула. Бұл акулалар адам өміріне қауіпті болғанымен сендерге де ескерту жасайды. Акулалар артында жасырылған ескертулер мыналар: - бойына сенбе, ойыңа сен! - сақтансаң сақтайды. - Сумен ойнама, батарсың ! – оқушылар бірлеп талдайды. Шығармашылық жұмыс: Қағаздан қайық жасау. Венндиаграммасы: Кеме мен қайық салыстыру Кунжаксина К: - “Теңізші болғым келеді” өлеңнің оқыды. Спорт секторы: Сынып оқушыларын матростар ретінде сапқа тұрғызып түрлі жаттығулар орындатты. Қорытынды: Сұрақтар қою арқылы оқушылардың түсінігін тексеру, бағалау. Үйге: оқу, сұрақтарға жауап беру.
|