Айналамен танысу Тақырыбы:Қыс қызығы Мақсаты: а Жыл мезгілдерін қайталай отырып, әрқайсысына сипаттама беру б. Әр мезгілге байланысты адамдар мен жануарлардың тіршілігіндегі өзгерістер туралы ойларын дамыту және сөздік қорын молайту в. Табиғатқа деген көзқарастарын кеңейту және лоарға қамқорлық жасауға, аялауға тәрбиелеу Сабақ түрі: аралас сабақ Әдіс: түсіндіру және пікір алмасу Көрнекліктер: жылдың тқрт мезгіліне байланысты плакаттар, тірек-сызбалар, жұмбақтар және түсті қарындаштар т.б. Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. а. Сәлемдесу б.оқу құралдарына көңіл бөлу 2. Үй жұмысы: “жануарлардың қысқы мекені”-түсініктерін сұрақ арқылы пысықтау 3. Негізгі бөлім: Жыл мезгілдері Жаз Күз Қыс Көктем -Плакат бойынша әр мезгілге талдау жасау -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Оқушылар жауабы. Ой қозғау: Жұмбақ шешу Аузы жоқ ұлиды, Аяғы жоқ жұреді. жел Қоймасын қыс ақтарып, Жерді жапты ақ мамық..қар Мүлгіп тұрған бақ тыныш, Ораныпты ақ күміс. қырау Алай-дүлей соғады, Жортқанды жолдан адастырады. боран -Балалар жауаптары. -Қар, боран, қарау және жел. Бұлар табиғат құбылыстары деп аталады. Олай болса біз қыста қалай киінеміз? Сергіту сеті: Тымақ бауын байлаймын, Курткамды түймелеймін. Мойын орауышты орап ап, Қос қолғапты киемін. -қыста көшеде қалай киіну керек екенін айту, ескерту Семантикалық карта: Қыстың жағымды және жағымсыз қасиеттері-оқушылар екі топқа бөліне отырып талдау Оқулықпен жұмыс:”Тиін мен қоянның қысқы тіршілігі”-еркін әңгіме құрастыру Дамытушылығы: мекені қорегі түсі мүшелері Тиін Қоян Шығармашылық жұмыс: 1-топ: “Ормандағы қызықты оқиға” сурет салу 2-топ: “Қысқы ойындар” түсті қағазбен жұмыс. -Топтық жұмыстарды талдау Қорытынды: Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау Б.Жақып. “Сырғанақ” өлеңімен аяқтау Ішік, пима, қолғап бар, Арада жоқ тоңғақтар. Баста қалың малақай, Біз тоңбаймыз, алақай! Сырғанаққа мығымбыз, Шыныққанбыз, шымырмыз, Таудан төмен сырғанап, Біз тебеміз сырғанақ. Үйге: “Қыста болған қызықты оқиға” атты ата-ана көмегімен кітапша жасау.
|