Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері. Сабақтың мақсаттары: Сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөліну түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушыларды сөйлемді оқыған кезде дауыс ырғағын салыстыру арқылы оларды бір-бірінен ажырата білуге жаттықтыру; тіл дамыту, рефлексиялық жаттығуларды орындату арқылы оқушыларды байланыстырып сөйлеуін жетілдіру; өнерді сүюге тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, өз бетінше жұмыс Сабақтың көрнекілігі: суреттер, тірек сызба, кесте Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Психологиялық дайындық Оқушылар тіл туралы өлең жолдарын оқиды. Мысалы: Қазақ тілі – бабам тілі – өз тілім, Қазақ тілі – анам тілі – өз тілім, Қазақ тілі – далам тілі – өз тілім, Қазақ тілі – адам тілі – өз тілім. ІІІ. Бағдарлау мотивациялық кезең 1. Оқу қызығушылығын ояту (Күй ойнату) Ерте-ерте, ертеде біз білмейтін бір үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті. Сөздердің бір тобы бір-бірімен тіркесе байланысып, жеке отау тігіпті. Ол отау СИНТАКСИС деп аталыпты. Бұл сөздер бір-бірінен бөлек тұрса да, бір-біріне бағынып, бірін-бірі толықтырып тұрыпты. Ең бірінші тұрған сөз бәріне бас болыпты. Ал ең соңғы сөз өзінен кейін ешкімді жібермей, ойды тиянақтап тұрыпты. Мұның қалай аталатындығын сендер қазір тапсырма орындау арқылы тез табасыңдар. 2. Сөзжұмбақ құру. 1. Жылт-жылт еткен, жырадан өткен. (су)
4. Операциялық-орындаушылық кезең. 7. «Тыныс белгі» ертегісі. (Күй) 8. 222-жаттығу. IV. Рефлексия Нүкте: Мен сөйлемнің соңында тұрам, Бастаушы: Аузыңды ашып сұрайсың да, тұрасың, Сұрау белгісі: Маған ең алдымен, Бастаушы: Сен осы неге айғайлай бересің?! Леп белгісі: Мен ылғи айғайлай бермеймін, V. Үйге тапсырма VI. Бағалау. | |
Просмотров: 8382 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|