Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении

Рационал сандарға амалдар қолдану
Пәні: Математика
Сыныбы: 6 ә
Мерзімі:12.12.2016
Тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану
Мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу.
Міндеттері:
- бөлшектерді көбейту және бөлуде қысқаша көбейту формулаларын пайдалана алуға үйрету;
- топпен бірлесе жұмыс жасай алуға үйрету;
- сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру
Қолданылған модульдері: диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ қолдану, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Көңіл-күй стартегиясы, диалог, оқушы аттары жазылған жетондар арқылы топқа бөлінеді, маршрут карта, топтық жұмыс, сергіту сәті, «мини тест», «ЖИГСО-1» әдісі, «БББ» кестесі.
Сабақ жоспары:

Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?

3 мин 1. Кіріспе
Психологиялық ахуал

«Көңіл-күй» стратегиясы
Мақсаты: Оқушылардың мұғалімге және бір-біріне жылы лебіздерін білдіру арқылы жағымды орта тудыру Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.

Психологиялық дайындық:
- Қанекей балалар, бүгін барлығымыз бір-бірімізге не тілейміз.

Мұғалім оқушыларды топқа бөледі. Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімге қарап: «Сізге шығармашылық табыс» және бір-біріне қарап «Бізге көтеріңкі көңіл-күй» деп айтады.

5 оқушы (спикерлер) өз сыныптасының аттары жазылған жасырын түрде жетондарды таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. Топ мүшелері топ атын ойластырады.
Тамаша

Бәрекелді!
Өте жақсы!



Маркер, оқушы аттары жазылған жетондар

3 мин

17 мин

2. Тұсаукесер
Қызығушы-
лықты ояту сатысы

«ДЖИГСО»
стратегиясы
Мақсаты: Тапсырманы орындау кезінде оқушылардың әрқайсысы басқадан үйреніп басқаны үйретуде белсенділіктерін арттыру Үй тапсырмасын тексеру:
Сигналдық карточканы көтеру арқылы тақтада жазылған жауаптарды дәптердегі жауаппен салыстыру, талдау.

Бағалау парағын таратады. Сабақтың мақсатын айтады.
Мұғалім оқушыларға тапсырмалар таратып, орындау ережесін түсіндіреді Дұрыс – жасыл түс, дұрыс емес – қызыл түс. Ұпайларды бағалау парағына қою.

Оқушылар берілген тапсырманы топта талдайды, бір бірлеріне түсіндіреді. 1, 2, 3, 4, 5-ке номерленген оқушылар жеке топ құрып тапсырмаларды талқылайды. Одан кейін қайтадан өз топтарына оралып бір шешімге келеді де, топ басшысы қорғайды. Бәрекелді!
Өте жақсы, тамаша!
Критерий бойынша бағалау

Өте жақсы, тамаша!
Жарайсың-дар!
Критерий бойынша бағалау Оқу құралдары, интерактивті тақта, бағалау парақшасы

1, 2, 3, 4, 5 номерлері, таратпа материалдар, бағалау парақшалары

Қайталау оқу айнасы а) Графикалық диктант
ә) «Кім жылдам» (ауызша есептеу)

10 мин

2 мин

7 мин
3. Негізгі бөлім
Мағынаны ажырату сатысы

«Кластер құру» стратегиясы
Мақсаты:
Оқушыларды шешім шығара алуға үйрету

«Сергіту сәті»
Мақсаты:
Оқушылардың бойларын сергіте отырып, тапсырманы ынтамен орындауға ықпал ету

«Мини тест»
Мақсаты: тапсырманы орындау арқылы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, топтау тәсілі, қысқаша көбейту формулаларын дұрыс қолдануға ықпал жасау


Мұғалім «Рационал бөлшектерге амалдар қолдануда нені үйрендік?» тақырыбына кластер құруға тапсырма береді.

Мұғалім «Еден, есік, терезе» сергіту сәтінің орындалу ережесін түсіндіреді.

Мұғалім оқушыларға тест береді.



Оқушылар топпен ойланып, тапсырманы орындайды. Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.

Оқушылар тапсырманы жеке-жеке орындайды, орындап болған оқушылар үш шапалақ арқылы болғанын білдіреді. Кілт арқылы жауаптарын тексереді.
Бағалау парағына критерий бойынша ұпайларын жазады. Жалпы ұпайды есептейді.

Жарайсың!
Жақсы!
Критерий бойынша бағалау

Керемет!
Жарайсың!

Жақсы!
Критерий бойынша бағалау


Оқу құралдары, түрлі түсті фломастер, плокат, бағалау парақшалары



Интерактивті тақта, слайд, бағалау парақшасы, оқу құралдары

3 мин 3. Қорытынды
Ой толғаныс сатысы

«Білем, білдім, білгім келеді» стратегиясы
Мақсаты:
Кері байланыс жасай отырып, білімін анықтау, өзін-өзі бағалауға дағдыландыру Кері байланыс құру.
«БББ» кестесін стикерлерге орындау.

Үйге тапсырма беру.
№564

Оқушыларды бағалау «Білем, білдім, білгім келеді» рефлексиясын толтырады.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Күнделікке бағаларын қойғызады Тамаша!
Рефлексия, «БББ» кестесі, қалам
Категория: Новые технологии в обучении | Добавил: ewg (2017-03-28) | Автор: Аманбекова Гульмира Бейсенбаевна E
Просмотров: 67 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-12-17, 11:00 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1533]
Школьный психолог [528]
История [745]
Опыт [517]
Научная кафедра [222]
Воспитание души [238]
Мастер-класс [224]
Семья и школа [182]
Компьютер-бум [258]
Английский язык [820]
Великие открытия [24]
Университет здоровья [132]
Математика [1207]
Химия [389]
Классному руководителю [665]
Биология [597]
Думаем, размышляем, спорим [98]
Казахский язык и литература [1831]
Краеведение [96]
Начальная школа [4037]
Беседы у самовара [19]
Мировая художественная культура [42]
Новые технологии в обучении [388]
Сельская школа [77]
Профильное обучение [74]
Демократизация и школа [27]
Физика [306]
Экология [188]
Дошколенок [1608]
Особые дети [291]
Общество семи муз [60]
Школа и искусство
Уроки музыки [647]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [474]
Мой Казахстан [237]
Школьный театр [74]
Внеклассные мероприятия [1214]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [93]
ИЗО и черчение [221]
Физическая культура [549]
Немецкий язык [55]
Технология [305]
Самопознание [410]
Профессиональное образование [114]
Школьная библиотека [85]
Летний лагерь [18]
Дополнительное образование [44]
Педагогические программы [13]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru