Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Шығыс - Қазақстан облысы Семей Қаласы "БАҚЫТ" ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ "БОЛАШАҚ" ОРТА ТОБЫ Кабенова К.Т. - тәрбиеші Білім беру саласы: «Таным» Тараулар:Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру Тақырыбы: «5 саны» Мақсаты: Балаларды 5 санымен таныстыру, 5 санын үлгі бойынша жазуға және басқа сандардың арасынан тауып алуға үйрету.Геомертриялық пішіндермен таныстыруды жалғастыру,құрастыруға үйрету.Ойлау қабілеттерін дамыту.Математикаға қызығушылықтарын арттыру. Көрнекіліктер:Әр түрі көлемдегі үшбұрыштар,қар қиыршықтары.5-ке дейінгі сандар. Билингвалдық компонент:1,2,3,4,5-орысша,ағылшынша. Іс-әрекет кезең-дері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық-қозғаушылық Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты, Жарқырайды даламыз Жарқырайды қаламыз Амансыз ба,апайлар! Амаңсын ба,достарым! Жаңа тақырыпқа кіріспе. Қыс туралы сұрақтар: Қазір қандай жыл мезгілі? Қыста қандай қызықтар болады? Жаңа жылда біз не істейміз? Щенберге тұрып,қолдарына ұстап тақпақты айтады. Балалар сұрақтарға жауап береді Шырша безңдіреміз Ұйымдастыру– іздестіру -Балаалр шыршасыз жаңа жыл болмайды,ал бізде шырша жоқ.Біз оны үшбұрыштардан құрастырамыз -Үшбұрыштар бірдей ме?олар қандай? Әр түрлі 5 үшбұрыштардан шырша құрастыру. Ғажайып сәт. Енді сол шыршаны безеңдіруге бізге Ақшақар келді. Сәлеметсіңдер ме,балалар!Мен сендерге шырша безеңдіруге әдемі қар қиыршықтарын әкеле жатқам,бірақ олар сендерге жеткенше еріп кетті,қалғаны осы.Мен санау білмеймін сендер маған көмектесіндерші. Қолындағы ақша қарды көрсетеді. Ақша қар,ақша қар Аппақ болып конасың Тосып алсам қолымды Алақанға толасын. Ақшақар отырып балалардың қалай жауап бергенін тыңдайды.Ал, енді балалар біз 5 санының қалай жазылуын көріп таңысайық. Тақтаға 1,2,3,4,5 сандары ілінеді. -Міне мынау 5 саны,5 саны туралы ұғымдар көп.Бес саусағымыз бар,ел таңбамызда 5 жұлдыз бар,міне мына жұлдызбен шыршамызды безендірейік. -Енді,балалар,осы сандарды орыс және ағылышын тілінде санайық. • , Шыршыны безеңдіреді. Жоқ,әртүрлі үлкен,орташа,кішкентай. Балалар бірге дауыстап санайды. Бес,төрт,үш,екі,бір. One.two.three.four.five. -Қане сандарды кері санап көрейік. -Енді,сендермен бір ойын ойнайық. Д/о: «Қасындағы санды ата» -3 тен кейін қандай сан? -4 алдында қандай сан? Өте жақсы. Ақшақар:Мен де сендермен ойын ойнайыншы. Д/о : «Санды айту» Мен сендерге санды көрсетем ал сендер,шапалақ ұрып санап бересіндер. Сергіту сәті. Оң қолымда-бес саусақ. Сол қолымда-бес саусақ. Қоссақ егер екеуін Болады бізде 10 саусақ. Ашамыз,жұмамыз Біз демалып аламыз. «Дұрыс боя» Тапсырмаларды орындау -Қанша заттың суреті болса,сонша дөңгелекті бояу. -Таңбалар арасынан 5 санын дұрыс тауып қоршап қою. -Нүкте арқылы 5 санын сызып жазу: 4 3 Қимыл қозғалыстарды жасап,сөздерін қайталайды. Балалар үстел басына отырады.Тапсырманы орындайды. Рефлексивті– түзету Қандай санмен таныстық? Неше үшбұрыштан шырша жасадық? Ақшақар қанша қар қиыршықтарын әкелді? Рахмет айтып Ақшақармен қоштасу. Балаларды мадақтап,Ақшақардың сыйлығын беру,ұйымдастырылған іс-әрекеттерін аяқтау Балалардың жауабын сабақта бекіту. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек:5 санын және таңбасын танып,дұрыс санауды. Нені игереді: реттік және кері санауды. Нені біледі: Геометриялық пішіндерді,және мезгілдерді. | |
Просмотров: 1765 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|