Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
№ _______ топ. Ұйымдастырылған оқу іс – технологиялық картасы Технологическая карта организованной учебной деятельности. Білім беру саласы. Образовательные области: Қатынас Бөлімдері. Разделы: Қазақ тілі. Тақырыбы. Тема: Жабайы аңдар Мақсаты. Цель, задачи: Жабайы аңдар, олардың мекені, қорегі туралы білімдерін қорытындылау. Сөздік қорларын молайту. Толық жауап беруге дағдыландыру. Сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға, жануарларды қадірлей білуге тәрбиелеу. Жабдықтар. Оборудование : Мазмұнды суреттер, сызбалар, плакаттар. Биллингвалдық компанент. Билингвистический компонент: орман - лес, орманда - в лесу, жабайы аңдар – дикие животные, мекендейді-обитает Іс-әрекет кезеңдері Этапы деятельности Қазақ тілі мұғалімінің әрекеті Деятельность учителя казахского языка Балалардың іс-әрекеті Деятельность детей Мотивациялық- қозғаушылық Мотивационно- побудительный -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Шаттық шеңбері Кел балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді болып жүрейік. Кел балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік! -Балалар, тақтаға қараңдаршы. -Мынау нелер екен? -Дұрыс, бұл сандар сиқырлы сандар. Осы сандардың тапсырмасын орындай отырып біз сабағымыздың тақырыбын ашамыз. Ең алдымен сандарды тура және кері санап алайық. (Әрбір санның артында сұрақтар, балалар жауап береді). 1. Жыл мезгілі қандай? 2. Қыс айлары қандай? 3. Қыста күн қандай? 4. Қыста не жуады? 5. Бір аптада неше күн? Бүгін аптаның күні қандай? 6. Ертең аптаның күні қандай? 7. Кеше аптаның күні қандай болды? 8. Күз айлары қандай? 9. Біз қандай республикада тұрамыз? 10. Біз қандай қалада тұрамыз? 11. 10 сұраққа жауап берген соң, сандардың астынан орманның суреті шығады. -Балалар, мынау не? -Орманда қандай аңдар мекендейді? Амандасады Шаттық шеңберін қайталап орындайды. Назарларын тақтаға аударады. -Мынау сандар. Мұқият тыңдайды. Тура және кері санайды. 1. Жыл мезгілі қыс 2. Желтоқсан, қаңтар, ақпан. 3. Қыста күн суық 4. Қыста қар жауады 5. Бір аптада жеті күн. Бүгін аптаның күні.... 6. Ертең аптаның күні..... 7. Кеше аптаның күні 8. Қыркүйек, қазан, қараша 9. Қазақстан Республикасында тұрамыз. 10. Көкшетау қаласында тұрамыз. -Мынау орман. -Орманда жабайы аңдар мекендейді? Ұйымдастыру- іздестыру Организационно- поисковый Тақтада түстердің суреті ілініп тұрады. Балалар түсті атап, артындағы аңның атын атайды. -Орманда не мекендейді? деген сұраққа жауап беріп орманның жанына орналастырады. Осы тапсырманы орындағаннан кейін сызбамен жұмыс. Сызбада бейнеленген суреттер бойынша аңдарға сипаттама беру. (түлкі, қоян, қасқыр, аю туралы айтады). «Кім тапқыр?» д/о. Шарты: суретте бір аң бейнеленген. Суретте неше сұрақ белгісі бар сонша мұғалімнің қойылған сұрағына жауап беру. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқып секірді. Қарап қалса артына, Қиығын салып көзінің, Келе жатқан томпаңдап, Көжегі екен өзінің. Сызба арқылы жабайы аңдар туралы өлеңдерді оқу. Ойын: «Ұйқасын тап» -Өзінше ноян, қорқақ -Бата алмас түлкі, үсті тікен -ю-ю-ю-аңқау -қыр-қыр-қыр- көкжал -Мынау қызыл түс. -Мынау аю. -Аю орманда мекендейді. -Мынау түлкі. -Түлкі орманда мекендейді. -Түсі күлгін сары. -Түлкі балық жейді. -Түлкінің баласы мыршай -Мынау тиін. -Тиін кішкентай аң. -Тиін жаңғақ жейді. Сергіту сәтін орындайды. Мен тиінмін, тиінмін. Қысқа жылы киіндім. Қоймам толы азыққа, Іші жылы үйімнің. Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық. -қоян, кірпі, аю, қасқыр Рефлексивті- түзетушілік Рефлексивно- корригирующий Жұмбақтар шешу. Балалар ортаға шығып бір-біріне жұмбақтар жасырады. Отырған балалар жауабын табады. Балалар, біз сендермен «Жабайы аңдар» тақырыбын өткен кезде аңдар туралы ойдан ертегі шығарғанбыз. Сол ертегіні еске алып көрейік. (сызба бойынша) Ерте, ерте, ертеде орманның еркесі қоян ауырып, көңілі болмайды қа... деп мұғалім бастайды. Бірақ қоянның көңілі көтерілмейді. Аңдардың әкелген тағамдарын қоян ұнатпайды. Бір күні қоянға қорбаңдаған аю келеді. Қоянның көңілі көтеріліп, жазылады. Міне, балалар біз сендермен жабайы аңдар туралы білімдерімізді ортаға салдық. Бүгінгі іс-әркетіміз кезіңде барлығын белсене қатыстыңдар. Ал, енді шеңберге тұрайық. Ал, балалар тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Кездескенше күн жақсы, Сау-саламат болайық. Сау болыңдар! Балалардың жұмбақтары Балалар жалғастырады Қоянға кірпі келеді. -Сәлем қоян, ауырма мен саған алма әкелдім. Қоянға тиін келеді. -Сәлем қоян, ауырма мен саған жаңғақ әкелдім. Қоянға түлкі келеді. -Сәлем қоян, ауырма мен саған балық әкелдім. -Сәлем қоян, Сен сәбізді жақсы көресің ғой. Ауырма мен саған сәбіз әкелдім. Мұғалімнің артынан айтып, қайталайды. Сау болыңыз! Күтілетін нәтиже. Ожидаемый результат: Нені біледі. Знать: жабайы аңдар әлемі туралы түсініктері кең Қандай түсініктерді игерді. Иметь: сұраққа толық жауап беруге. Меңгерген дағдылары мен іскерліктері. Уметь: табиғатты аялауды | |
Просмотров: 1659 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|