Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Еңсебаева Толғанай Қанатбекқызы, Семей қаласы, « Бақыт шағын орталығының» тәрбиешісі Тәрбиеленушілердің жеке басының қабілеті Тәрбиеленушілердің психологиялық-педагогикалық тұрғыдан зерттеуді одан әрі жақсарту, олардың қызығушылығын, бейімділігін анықтау - бүгінгі таңдағы бастыы талап. Шынында да, әрбір сабақты тиімді ұйымдастыру үшін тек қана оқу материалы мен тиімді әдістерін жете меңгеру аз, сонымен қатар тәрбиеші әрбір баланың жеке басының еркешеліктерін, таным, түсінігін жақмы білуі қажет. Әсіресе, ішкі жан сезімін.Алайда оған уақыт қажет, әрі анда-санда ғана тіркелген, дәйекті жүргізілмеген, сүзгіден өтпеген кездейсоқ бақылаулармен ғана шектеледі. Алайда, осы себептерге қарамай, осы жұмысты дәйекті, жоспарлы түрде өткізуге уақыт та, мүмкіншілік те таба білуі қажет. Өйкені, іс-әрекет жүргізу барысында тәрбиешінің әр балаға ерекше көңіл аударып, жүрегіне жол табуға тырысуының басты мақсаты: 1) Оқушының танымдық қызығушылғын; 2) Таным және оқу қабілеттерін; 3) Ойлау қабілеттерін; 4) Бейімділігін; 5) Мінез-құлық ерекшеліктерін; 6) Әдетін және басқа рекешеліктерін анықтау, дамыту және осының барлығының мүмкіндіктерін шеберлікпен пайдалану. Ол үшін тәрбиеші 4 түрлі зерттеу әдісін қолдану қажет.Олар: 1) Экспериментальді әдіс 2) Экспериментальді емес әдіс 3) Диагносткалық әдіс 4) Қалыптастыру әдісі Уақытты, күшті аямай, осы жұмысты жүргізуге тырссаңыз, еңбегіңіз ақталып, жемісін көресіз. | |
Просмотров: 621 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|