Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ольжабаева Айгуль Айткалиевна, Семей қаласы, «№ 25 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, шағын орталық «БӨБЕК», «бота» тобының тәрбиешісі Ойын- балабақша баласының жан серігі. Балабақшадағы басты міндеттердің бірі – бүлдіршіндердің ой-өрісін, іс-қимылын жан жақты дамыту. Бұл кезең – баланың іс-әрекеті мен қалыптасуы мен даму қуаттылықпен жүретін ерекше құнды, қайталанбас мезгіл. Бұл мезгілде балаларға берілетін білім мен тәрбие мазмұны әлеуметтік сұранысқа сай жүзеге асырылуы тиіс. Таным ең алдымен сезім арқылы қабылдауы бала өз тәжірибесінен бақылап, көріп, тануынан тұрады. Сезіну үдерісі кезінде бала бір нәрсе немесе заттың қасиетін, құрылымын таниды. Баланың логикалық ойлау түсінігі ең алдымен оның сезінуімен байланысты. Баланың математикалық түсініктері дұрыс меңгеруі, баланың даму жас ерекшеліктеріне байланысты. Бала заттың санын , затты салыстыру (көлемін), орналасуын, саны мен сыңарларын белгілеріне қарай табу тәсілдерін меңгереді. Әр топта балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты ойындар іріктеймін, сондай-ақ, тапсырмалар арқылы балалрдың білімін тереңдете түсемін және ойлауын, зейін, есте сақтауын дамытуға көмектеседі. Дидактикалық ойын кіші топтардан басталады. Мұнда жоғары топтарға қарағанда жеңіл түрлері беріледі, балалар аз ойланады. Мысалы, бала ойнап отырған машинаның дөңгелегі нешеу, түсі қандай т.б сияқты сұрақтарға қоя отырып балалар кеңестік бағдарлауында және орыс, ағылшын тілдерінде санау, түстерді айыруды үйренеді.Бала бақшада жиі қолданатын дидактикалық ойын түрлерін төмендегі жүйе бойынша өткіземін: 1) Ойыншықпен ойналатын ойындар 2) Үстел үстінде ойналатын ойындар 3) Сөздік ойындар Ойын-баланың жан серігі. Баланың рухани жетілуі мен табиғи өсуінің, денесінің дамуы мен ой дүниесінің өркен жаюы ойынға тікелей тәуелді дей келе, балаларға ойын арқылы ойларын шыңдап, ойыннна алған қуаныш оқу қуанышына ұласу үшін әрі қарай жұмыс істеуіне тырысамын. | |
Просмотров: 1081 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|