Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Технологическая карта по ФЭМП в средней группе. Тема: "Волшебный колпак"
Орта тобына арналған
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
Технологиялық картасы
ШҚО Семей қаласы
«№3 ясли-бақша», Байтурсынва-6
Тәрбиеші: Айтжанова Роза Айтқазықызы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: ҚМҰҚ
Пәнаралық байланыс: Экология негіздері, Тіл дамыту, Жапсыру, Денсаулық.
Тақырыбы: «Сиқырлы қалпақ»
Мақсаты: Құстардың немен қоректенетіні, қалай қозғалатыны, қандай дыбыс шығаратыны туралы қарапайым ұғымдарын бекіту. Үй құстары мен дала құстарын топтастыруға дамыту. Геометриалық пішіндерді бекіту,. Дәстүрден тыс әдісті қолданып құстардың суреттерін салуға машықтандыру.Ұйымшылдыққа, достыққа, құстарды қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: құстар ауласы,ағаш, дала құстары, сандар-карточкалар, геометриалық пішіндер, түйме, күріш, тары, қарақұм, қағаз, желім, жұлдыздар, қалпақ.
Сөздік жұмысы: қоректенеді.
Билингвальдік компонент: Сәлеметсізбе-здравствуйете, сау болыңыз-досвидания, рахмет-спасибо, үй құстары-домашние птицы, дала құстары-дикие птицы

Іс-әрекет
кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-
қозғаушылық Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу рәсімі. «Әдепті елдің баласы»
Әдепті елдің баласы
Алдыменен сәлем береді
Айдай арайлап,
Күндей жайнап,
Бүгінгі күнімізді
Бүгінгі күнімізді бастайық!
-Қазір қай жыл мезгілі?
-Бүгін ауа-райы қандай?
-Көктем мезгілінде жылы жақтан қандай құстар ұшып келеді?
«Ғажайып сәт»
Поштальон келеді. Сәлеметсіңдер ма балалар! Мынау қай балабақша?
Сендердің топтарың қалай аталады?
-Мен дұрыс келіппін, сендерге хат әкелдім.
Рахмет, пошташы.
Сау болыңдар!
Хатты ашып оқиық. Мынау не? Қиықтар
Қане құрастырайық. Енді түсінікті хат сиқыршыдан келген екен.
Енді хатты оқуға болады.
Құрметты балалар мен сендерді өз әлеміме қонаққа шақырамын. Сәлемімен Сиқыршы.
Сиқырлы әлемде тап болу үшін көпірден өту керек.
Жақсы, балалар көпірден өттік Балалар шеңбер құрып амандасады.

Көктем
Жылы, күн шықты, жасыл шөп шығады.
Қарлығаш, тырна, қараторғай

Сәлеметсізбе- Здравствуйте!
«№3 ясли-бақша», Алтын балық тобы
Балалар қызығушылық танытады
Сау болыңыз! Досвидания!

Балалар қиықтарды құрастырады

Балалар қызығушылық танытады

Балалар бір-бірінің артынан, қолды белге қойып, заттардан аптап аяғына келгенде аяқты әл бүгіп секіріп түседі.

Ұйымдастыру –
іздестіру Балалар, сиқыршы өзі қайда, бізді неге қарса алмайды?
Қалпағы жатыр, өзі қайда?
Осы кезде Сиқыршының дауысы шығады. Сәлем, балалар! Менің әлеміме қош келдіңдер! Балалар менің қалпағымның сиқырлы жұлдыздары шашылып, жоғалып қалды, сондықтан мен көрінбеймін, сендер тапсырмаларды орындап жұлдыздарымды тауып қалпаққа жапсырсаңдар мен сонда көрінем.
-Балалар сиқыршыға көмектесейік, тапсырмаларды дұрыс орындайық әйтпесе сиқыршы мәнгілікке көрінбей қалады.
Көпірден өтік, қане жұлдыз қайда екен?
Орындықтың қасынан тауып алады.
Неше саны бейнеленген?
Дұрыс, жұлдызды жапсырайық.
-Балалар, мына жерде құстар шатасып кетіпті. Қане әр қайсын бір құстан таңдап алындар?
-Енди кезектесіп, құсты өз орнына орналастырындар?
Айзар сен неге торғайды ағашққа орналастырдың?
Торғай қалай дыбыстайды?
Сұлтаналаи сен неге әтешті тандады
Әтеш таң атпай тұрып қалай шақырады?
Қайталап айтамыз, дала құстары-дикие птицы, үй құстары- домашние птицы
Тауық балапандарын іздеп, қалай дыбыстайды?
Тоқылдақты неге орман дәрігері деп айтамыз?
Неше саны жұлдызда бейнеленген?
Екінші тапсырманы орындадық.
Жұлдызды жапсырады..
Балалар, әрі қарай тапсырмаларды орындап, жұлдыздарды табайық.
Балалар, келесі тапсырманы орындайық.
Балалар, санға сәйкес пішіндерді орналастырыңдар? (карточкалармен жұмыс)
Султанали, сен қандай геометрилық пішінді орналастырдың?
Неше үшбұрышты орналстырдың?
Неге төртүшбұрышты қойдың?
Балалар, бәрін тапсырманы дұрыс орындадыңдар, жұлдызды жабыстырайық.
Жұлдызда неше саны бейнеленген?
Балалар жан-жаққа қарап сиқыршыны іздейді.

Балалар қызығушылық танытады
Балалар сиқыршыға көмектесуге келіседі.

Бір
Балалар құстарды орналастырады
Торғай дала құсы
Чик-чи-рик
Әтеш үй құсы
Ку-ка-ре-ку
Дала құстары-дикие птицы, үй құстары- домашние птицы
Қыт-қыт-қыт
Ол күні бойы ағашты үңгілейді, шаршамай, ағашты құрттан тазалайды.
Екі
Үшбұрыш,
Төртеу
Үш санына сәйкес үш үшбұрыш қойдым.
Үш
Ұйымдастыру- іздестіру кезеңі Жақсы, балалар үш жұлдызды тауып алдық
Сиқыршы көрінбейді.
Үстелдің үстінде мен тағы бір жұлдыздарды байқап қалдым, бірақ олар жылтырамай тұр.
Балалар, қане жұлдыздарды әшекелейік.
Қандай әдемі жұлдыздарын, осы тапсырманы да орындадық.
Қане жұлдызды жабыстырайық.
Неше саны бейнеленген?
Дұрыс, төрт тапсыраманы орындадық екен.
Бірінші тапсырмада не істедік?
Екінші жұлдызды тапқанда қандай тапсырма орындадық?
Құстар нешеге бөлінеді?
Қандай құстар?
Үшінші тапсырманы орындағанда не істедік?
Қандай геометриалық пішіндер болады?

Төртінші тапсырманы орындағанда не істедік?

Дұрыс, балалар!
Осы кезде әуен ойнап, сиқыршы пайда болады.
-Балалар, рахмет сендерге тапсырмаларды орындап, жұлдыздарымды тауып бердіңдер. Енді мен көрінемін.

Балалар үстелдің қасына келеді.

Балалар жұлдыздарды әшекелейді.

Төрт
Көпірден өттік, доптардан аптап өттік.
Құстарды орналастырдық
Екіге
Дала құстары, үй құстары
Геометриалық пішіндерді орналастырдық
Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш, тіктөртбұрыш, сопақша.
Жұлдыздарды әшекейледік, күрішпен, түймемен, қағазбен.
Жұлдыздарынды жоғалтпа
Рефлексивтік-қорытындылау кезеңі
Сиқыршы: балалар, мен сендерег мына шарларды сыйға тартамын.
Тәрбиеші: балалар, сиқырлы сөзді айтайық
Сиқыршы сенің қапшығында жұлдыздарын аз екен.
Балалар өздерің әшекейлеген жұлдыздарды, сиқыршыға сыйлайық.
Сиқыршы: рахмет менде енді көп жұлдыздар бар, құанады.
Балалар мен сендерге топтарына жолды көрсетейін. Балалар құанады
Рахмет-спасибо
Балалар жұлдыздарды қалпаққа жапыстырады

Күтілетін нәтиже:
Білу: құстардың атын, мекенін, пайдасын, қоректенуін білуі керек.
Болу: дәстүрден тыс әдісті қолданып құстардың суретін салу дағдыларының болуы.
Істей білу керек: өз ойын еркін айтуды, сөздерді дұрыс байланыстыра сөйлеуді, бастаған жұмысын аяғына дейін жеткізу, бірлесіп жұмыс істей білу керек.
Категория: Дошколенок | Добавил: natusel (2015-10-28) | Автор: Айтжанова Роза Айтқазықызы E
Просмотров: 429 | Теги: ФЭМП, интеграция | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 7:20 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru