Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Жамантаева Сымбат Сиязкенқызы, «№2 жалпы орта білім беретін мектеп», «Айгөлек» тобының шағын орталық тәрбиешісі, Семей қаласы «Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі » Жалпы алғанда әрбір ұстаздың, мейлі қай пәннен берсін, мейлі қай жастағы балаға білім берсін барлығының бір мақсаты – болашақ ұрпақты саналы азамат қылып тәрбиелеу. Мектепке дейінгі және жалпы білім берудің бағдарламасының сабақтастығы мынандай: 1) болашақ баланың танымдық белсенділігінің негізі ретінде мектепке дейінгі баланың білуге деген құмарлығын дамыту; 2) баланың жеке басының даму бағыттары ретіндегі шығармашылық қиялын қалыптастыру; 3) шығармашылық және басқа міндеттерді өз бетінше шешудің әдістері, қызметтің әр түрінде, оның ішінде оқу қызметінде табысты болуға мүмкіндік беретін құралдар ретінде бала қабілеттерін дамыту; Ушинский: "...тәрбиеші өзін өткен мен болашақтың арасында тірі дәнекермін,шындық пен жақсылықтың құдіретті жауынгерімін деп біледі және ол өз ісінің сырт қарағанда қарапайым екендігін,бірақ тарихтың ұлы істерінің бірі екендігін,бұл істен көптеген ұрпақтар нәр алатынын түсіндіреді" деп жазды.Еңбектеген баладан ғұлама ғалымға дейін ұстаз алдынан өтеді.Мемлекет қайраткерлері де тәрбиеші-педагогтерден тәлім-тәрбие алады.Педагог адамзат қоғамы жасап шығарған байлықты жас ұрпаққа үнемі сіңіріп отырады. Тәрбиеші-ұстаздың адам өміріндегі рөлі туралы халқымыздың классик ақыны Абай: Ақырын жүріп анық бос, Еңбегін кетпес далаға, Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға... десе,славянның ұлы педагогы Ян Амос Коменский:"Мұғалімнің атқаратын қызметі өте құрметті.Әрі тамашалығы соншалық,күн астында мұндай қызмет жоқ"-деп бағалаған.Балалар әдебиетінің атасы Әр тәрбиеші өз жұмысына қабілетті болса, онда болашақта Қазақстан Республикасының болашағы көркейіп, дамыған елу елдің қатарына қосыламыз. Әр бала табиғаттың тамаша жемісі. «Еліміздің ертеңі-бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»-деп елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай балабақшада баланың таным процесін ізгілендіру мақсатында көптеген оқу-тәрбие үрдістері, жан-жақты ұйымдастырылып өткізіледі. Жаңа заман тәрбиешісі – бұл сауатты маман, бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай алатын білімді адам. Бұл бала және оның ата-анасымен тіл табыса білетін, қиын ситуациядан шыға білетін жақсы психолог. Бұл бірлесіп еңбек етуге, ұжымдас жолдасына кез келген кезде көмек беруге даяр тұратын маман. Ы.Алтынсарин:"Балалармен:қысқа,ашуланбай,байсалды сөйлесу,әрбір пәнді бар пейілмен және қарапайым тілмен,екі ұшты мағыналы сөздерсіз әрі қатесіз,терминдерді араластырмай түсіндіру керек",-деп кеңес берсе,М.Горький балаларды бала тәрбиесіне бейім адам,төзімділікпен,байыптылықпен жұмыс істей білетін адам тәрбиелеуі керек деген. | |
Просмотров: 2702 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|