Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
ШҚО Семей қ№ «№48 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Тәрбиеші: Несипбекова Дана Жакановна Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар (Геометриялық пішіндер) Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім саласы: Таным Бөлімі: Қарапайым матемитикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Сиқырлы ғаламшарлар (геометриялық пішіндер) Мақсаты: балалардың сандар, геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту. Ғажайып саяхат арқылы балалардың қиялдарын шыңдау, тапқырлықтарын арттыру. Көрнекіліктер: зымыранның макеті, аспан ғаламшарларының суреттері, геометриялық пішіндер, сандар, сиқырлы таяқша, сахна, жер шарының суреті Билингвальді компонент: ғаламшар-планета, жер-земля, күн-солнце, ай-луна, сиқыр-волшебство, жұлдыз-звезда. Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Шаттық шеңбері Бақыт деген осы шаттық шеңбері, Қол ұстасып тұрайықшы кел бері. Бақыт деген көрмей қалса сағынып, Мені іздейтін адал жүрек сендегі. Балалар шаттық шеңберіне тұрып, өлең жолдарын қайталайды. Жұмбақ Бір зат бар дүниеде құшағы кең, Ұшқан құс, жүрген аңның бәріне тең. Адамзат, жан-жануар арасында, Мәңгілік өсіп-өніп өмір сүрген. (Жер) Балалар, біздер бүгін сендермен аспан әлемімен, яғни ғарыш әлемімен танысамыз. Ғарышқа саяхат жасау үшін біз қандай көлікпен барамыз? Ендеше балалар, біз қазір зымыран құрастырып алайық.балалар, біз зымыран құрастыру кезінде қандай пішіндерді пайдаландық? Енді балалар, біз құрастырған зымыранмен аспанға, ғарышқа ұшайық. Міне, балалар біз ғарышқа да келдік. Бұл аспан әлемі. Балалар мынаны қараңдар, әрі қарай баратын жол жабық тұр екен. Қазір мен мына сиқырлы таяқшаммен сиқырлап есікті ашайын. Балалар, қараңдар есік ашылды, ары қарай жүрейік. Ғарышта 8 ғаламшар бар екен. Осы ғаламшарлардың ішінде біз Күн мен Айды ғана көре аламыз. Осы күн мен ай да бізге тапсырмалар дайындар қойыпты. Күннің тапсырмасы: «Жұбын тап» дидактикалық ойыны Магнитті тақтада геометриялық пішіндердің бөлшектері тұрады. Балалар бөлшектердің жұптарын тауып, түсін айтып, қандай пішін екенін айтулары керек. Балалар біз шаршап кеттік қой деймін, сергіту сәтінің жаттығуын жасайық. Сергіту сәті Аяқпенен топ-топ-топ, Ал қолменен хоп-хоп-хоп. Бір оңға, бір солға, Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілтеп, Басымызды шайқайық. Бір оңға, бір солға, Ойнайықшы кел мұнда. Секірейік жоғары, Қиын емес секіру. Бір оңға, бір солға, Секірейік кел мұнда. Балалар, Айдың тапсырмасын орындайық. «Өз орныңды тап» ойыны Балалар 1-ден 10-ға дейінгі сандар болады, және музыка ырғағымен араласып жүреді. Музыка тоқтағанда сандар өз орындарына ретімен тұрулары керек, және өз аттарын айтулары керек. Балалар, енді өзіміздің жерге қайтайық. Жұмбақтың шешуін табады. Ғарышқа саяхат жасау үшін зымыранды геометриялық пішіндерден құрастырып, жабыстырады. Зымыранмен ғарышқа ұшып келеді. Ғаламшарлармен танысады. Күннің тапсырмасын орындайды. Сергіту сәтінің жаттығуларын жасайды. Айдың тапсырмасын орындайды. Жер ғаламшарына қайтып оралады. Балалар, мына жер шарының айналасына мына өзіміздің қолымыздың суретін жақсы тілектер айтып жапсырайықшы. Ал, енді балалар, қонақтармен қоштасайық. Балдай тәтті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Ойынменен өседі, Ойымыз бен санамыз. Қол ұстасақ бәріміз, Жарасады сәніміз. Көріскенше күн жақсы, Сау болыңыз бәріңіз! Балаларды мадақтап, сыйлықтар тарату. Жердің суретінің айналасына өз алақандарының бейнесін жақсы тілектер айта отырып, жапсырады. Өлең жолдарын қайталап, қонақтармен қоштасады. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек геометриялық пішіндерден зымыран құрастыруды. Нені игереді ғарыш әлемі ұғымын. Нені біледі геометриялық пішіндерді. | |
Просмотров: 1000 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|