Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Сабақ жоспары Бөлімі: Сауат ашу Тақытыбы: [т], [е] дыбыстары мен әріптерін қайталау Мақсаты: 1) [т], [е] дыбыстары мен әріп таңбаларын қайталау, сөздерді буынға дұрыс бөлуге жаттықтыру; 2) сурет бойынша сөлемдер құратып, тіл байлықтарын, ойлау қабілеттерін жетілдіру; 3) табиғатты аялап, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: көрнекілік,талдау,сұрақ-жауап. Сабақтың түрі: қайталау Көрнекілігі: суретер-ұл бала, тордағы тотықұс (аланатын), бүйіріне әріптер (т,а,л) жазылған ұшақтар, құрастыруға арналып, бөлшектерге бөлінген тотықұстың суреті. Әр баланың алдында қорапшадағы кеспе әріптер, сөз белгілері. Мотивациялық қозғаушылық Жылулық шеңбері Сәлем күнге, Сәлем жерге Сәлем бүкіл әлемге! Ұйымдастыру – іздестіру Магнитті тақтадағы ұл баланың суретін көрсетіп: -Бізге бір сүйкімді бала қонаққа келді. Оның есімі Еламан екен. -Балалар, оның есімін буынға бөлейік. Неше буын бар екен? Енді Еламан туралы сөйлем құрастырайық. Балалар Еламан қайда келді, бізге қонаққа келді. «Еламан қонаққа келді» деген сөйлемде неше сөз бар? Сөз белгілерін алып, осы сөйлемнің сызбасын жасаңдар. Еламанның жанына тордағы тотықұстың суретін жапсырады. -Еламан бізге өзінің тотықұсын алып келіпті. Тотықұс туралы қысқаша мәлімет береді: -Бұл құстар ыстық жақта өмір сүреді. Олардың әдемілігіне қызыққан адамдар кейде оларды торға ұстап бағады. Тотықұстарға адам сияқты сөйлеуді үйретуге болады. - Еламан өзінің тотықұсына сөйлеуді жаңадан үйретіп жүр екен. «Ол кейбір дыбыстарды әлі дұрыс айта алмайды» дейді. Тотықұстан «Сен несің» деп сұрап көріңдерші. Тотықұстың орнына тәрбиеші жауап береді: -«Мен додықұспын» дейді. Ол қай дыбысты айта алмайды екен? Тотықұсқа [т] дыбысын дұрыс айтуды кім үйрете алады? Тәрбиеші Тотықұстың орнына [т] дыбысын дұрыс айтуды біртіндеп үйретеді: - [д-д-д], [т-т-т] Ұйымдастыру – іздестіру -Міне, Еламанның тотықұсы [т] дыбысын дұрыс айтуды үйренді. Еламан сендерге рақымет айтып жатыр. Сергітту жаттығуы Обал жасап құстарға, Торға қамап ұстама. Құс боп неге жаралды, Еркін самғап ұшпаса? «Орнын тап» дидактикалық ойын - Еламанның да тотықұсына жаны ашиды екен. Ол құсын босатып, ұшаққа отырғызып, ыстық жаққа жіберсем дейді. Келіңдер Еламанға көмектесйік. Магнитті тақтаға бүйіріне әріптер жазылған ұшақтардың (3 –т, а, л) суретін іледі. - Қалай ойлайсындар, тотықұсты мына ұашқтардың қайсысына отырғызуға болады? - Жарайсыңдар! Еламанда сендерде сондай ақылды екенсіндер. «Әріп сыйлайық» дидактикалық ойын - Балалар, қонаққа келген Еламанға сыйлық берейік. Қалай ойлайсындар, оған қай әріпті сыйлауға болады? Неге? «Срет құрастыру» дидақтикалық ойыны -Еламан сияқты сүйкімді, ақылды балаға тағы бір сыйлық жасасақ қайтеді? Өзінің тотықұсын сағынғанда қарап жүрсін деп оған тотықұстың суретін құрастырып берейік. Бөлшектеріне жазылған буындарды оқыту арқылы тотықұстың суретін құрастырады. ЕЛ, ЕН, ЕТ. Рефлексивті-түзетушілік Тақырып бойынша сұрақтар қойылды, сабақ үстінде қандай жұмыстар жасалғандары туралы суралды. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: [е], [т] дыбыстарының дауысты, дауыссыз екенін айыра білуді, буындарды қосып оқуды. Нені игерді: Құстарға қамқорлық жасау қажеттілігін, оларды торға қамап ұстауға болмайтынын. Нені біледі: Аталған дыбыс әріптерін танып, көрсете білуді. | |
Просмотров: 1213 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|