Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Ортаншы тобындағы логопедиялық грамматикалық сабағы
Ортаншы тобындағы грамматикалық сабағы.
Тақырыбы: Жабайы аңдар және төлдер.
Сабақтың мақсаты:
Балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін толықтыру және кеңейту,сөйлем құруға,сөздерін дұрыс және анық айтқызуға пысықтау,сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.Ойлау,есте сақтау,ықылас қабілеттерін дамыту.Сабаққа қызуғышылықтарын арттыру.
Көрнекіліктер: суреттер,ойыншықтар
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі:
а)"Жылы,лебіз сөздер"
б)"Аңдар қайда тұрады?" лексикалық жаттығу.Мақсаты:жабайы аңдардың атауын айқындау,қайда тұратың белгілеу.
-Қасқыр(қоян,кірпі,түлкі,аю) қайда тұрады?
-Қасқыр орманда тұрады.
-Қоян(кірпі,түлкі,аю) орманда тұрады.
2."Мынау не?"лексикалық жаттығу.Мақсаты:Сөйлем құруға,аңдардың төлдерін білүге қалыптастыру.
Логопед аңдардың және төлдердің суретің қойып,сөйлемді құрып,айтады,балалар қайталайды:
-Мынау түлкі және күшік,күшік төлі.
-Мынау аю және қонжық,қонжық төлі.
Мынау қоян және көжек,көжек төлі.
3."Суреттерді ата" лексикалық жаттығу.Мақсаты:күрделі сөйлемдерді құр астыруға үйрету.
Логопед екі баланы өзіне шақырады,бір суреттең алдырады. Басқа балалар не алғаның айтады:
-Пашада қасқыр, ал Томада түлкі.
-Юляда қоян, ал Яшада кірпі.
-Галяда аю, ал Пашада қоян.
4."Мынау кімге (неге) керек? лексикалық жаттығу.Мақсаты: барыс септігін пысықтау,сөздерді анық,дұрыс айтқызуға дағдыландыру.
-Бал кімге (неге) керек?
-Бал аюға керек...
5.Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел өседі,
Кіп-кішкентай балалар
Үп-үлкен боп өседі.
6."Орманға серуен" лексикалық жаттығу. Мақсаты:Балалардың жабайы аңдар туралы білімдерің бекіту,нығайту. Логопед балалармен "орманға барады". Балалар логопедпен бірге айтады:
Мынау түлкі,ол жирен(қызғылтсары),құ; түлкі інде тұрады.Мынау аю,ол үлкен,маймақ,балпақ,ол апанда тұрады.
Мынау қоян,ол ақ,қорқақ,тез жүгіреді,қоян бұтаның астыңда тұрады.Мынау кірпі,оның інелері бар,кірпі інде тұрады.
-Орманда нені көрдіңдер?
-Орманда түлкіні көрдік.
Серуен бірнеше рет қайталайды,балалар өзбетінше аңдар туралы әңгімелейді.
7.Сабақтың қорытыңдысы.
Категория: Дошколенок | Добавил: nayzarasul (2016-03-01) | Автор: Кашпанова М.Ж.
Просмотров: 381 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-11-21, 3:45 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1530]
Школьный психолог [528]
История [744]
Опыт [516]
Научная кафедра [221]
Воспитание души [238]
Мастер-класс [223]
Семья и школа [182]
Компьютер-бум [258]
Английский язык [816]
Великие открытия [23]
Университет здоровья [132]
Математика [1203]
Химия [389]
Классному руководителю [662]
Биология [597]
Думаем, размышляем, спорим [98]
Казахский язык и литература [1818]
Краеведение [96]
Начальная школа [4028]
Беседы у самовара [19]
Мировая художественная культура [42]
Новые технологии в обучении [387]
Сельская школа [77]
Профильное обучение [74]
Демократизация и школа [27]
Физика [306]
Экология [188]
Дошколенок [1600]
Особые дети [291]
Общество семи муз [60]
Школа и искусство
Уроки музыки [647]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [469]
Мой Казахстан [237]
Школьный театр [74]
Внеклассные мероприятия [1208]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [93]
ИЗО и черчение [222]
Физическая культура [547]
Немецкий язык [55]
Технология [305]
Самопознание [411]
Профессиональное образование [114]
Школьная библиотека [84]
Летний лагерь [18]
Дополнительное образование [41]
Педагогические программы [13]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru