Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Дайындаған: Ибышева Г.Е 2015-2016 оқу жылы №23 «Балауса» мектепке дейінгі гимназия б/б Екібастұз қ., Білім беру саласы: Қатынас Оқу іс-әрекеті: Сауат ашу Тақырыбы: Сөйлеммен танысайық Мақсаты: І Білімділігі: балалардың білім-білік дағдыларын қалыптастыра отырып, сөйлем, сурет бойынша сөйлем құрауға, байланыстырып сөйлеуге үйрету. ІІ Дамытушылығы: балалардың есте сақтау қабілетін, ой – өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын,сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір баланың жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу. ІІІ Тәрбиелігі: Ұжымшылдыққа, адамгершілікке, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке, білімпаздыққа жетелеу. Оқу іс-әрекетінің түрі: Жаңа сабақ. Әдіс- тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, баяндау, талдау-жинақтау, пікір –талас. Көрнекілігі: Кестелер, карточкалар, буындар, үлестірмелі текшелер және т.б. Оқу іс-әрекетінің барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбер Қуанасың сен де, Қуанамын мен де, Қуанамыз бәріміз Арайлап атқан таңға. II. Қызығушылықты ояту: Өткен тақырыпты пысықтау: «Кубизм» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру. 1. Дыбыс дегеніміз не? 2. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 3. Дыбыс пен әріптің айырмашылығы неде? 4. Буын дегеніміз не? 5. Сөз дегеніміз не? III. Жаңа білімді меңгерту кезеңі Балаларға жұмбақ жасырамын Бұтағында азығы Ортасында азығы. Жауабы: (алма) Балаларға алманың суретін көрсетіп, алмаға байланысты сөз құруларын сұраймын. Алма. Тәтті. Қызыл. Өсті. Бақ. -Дұрыс балалар. Енді осы сөздерді бір-бірімен байланыстырып көрейік. -Бақта қызыл тәтті алма өсті. (Балалар орындарында отырып текшемен жұмыс жасайды) . -Алма қайда өседі? -Алма бақта өседі. -Бақта қандай гүл өсіп тұр?, -Бақта тәтті қызыл алма өсіп тұр. Енді осы сөздерді біріктіріп айтайық. Бақта әдемі гүл өседі. Міне, балалар сөйлем шықты. Сөйлем бірнеше сөзден құралады. Сөйлемдегі сөздер бір-бірімен байланысып тұрады. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлемнің соңына тыныс белгілері қойылады. IV Негізгі бөлім 1.Дәптерде берілген сурет бойынша сөйлем құрастыру (Асқар ұшақпен ұшты. Айгүл автобуста отыр. Ұшақ ұшты. Балалар трамвайға отырды). 2.Сергіту сәтін өткізу. Алма баққа барамыз, Алма теріп аламыз. Ең үлкенің алманың Анамызға сыйлаймыз. 3. Ойын « Затты пайдаланып сөйлем құра» Салынған суреттер бойынша сөйлем құрату. (ауызша) Алма ағашындағы алмаларда суреттер жасырынған. 4.Жұмбақтар шешу Жұмбақтардың шешуі болған сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрастыру. Темір тұлпар гүрілдеп, Соқасын жүр сүйреп. (трактор) Темір арба жолы-темір жол, Тек қала ішінде жүрер ол (трамвай) 5.Дәптермен жұмыс V. Қорытындылау - Бүгінгі оқу іс-әрекетінде не өтілді? - Сабақ несімен ұнады? - Сөйлем дегеніміз не? - Сөйлем неден құралады? - Сөйлем соңына қандай тыныс белгілер қойылады: | |
Просмотров: 3196 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|