Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері. Тақырыбы: «Е» дыбысы және әрпімен таныстыру. Мақсаты: «Е» дыбысы және оның әріп таңбасы мен таныстыру;балалардың сөзге дыбыстық талдау жасауын одан әрі дамыту;ұғымталдыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: доп ,айна, жұмыс дәптер. Іс –әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Үлкенге де біз, Кішіге де біз, Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз Балалар қайталау арқылы қонақтармен сәлемдеседі. Ұйымдастыру Іздестіру Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Қай ай? Аптаның қай күні? Балалар біз қандай дыбыстармен таныстық? Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауыссыз дыбыстарға нелер кедергі жасайды? Дауысты дыбыстар қандай түспен белгіленеді? Ал дауыссыз дыбыс ше? Ал біз әріптерді көреміз бе? Дыбысты ше? Адамдардың айтатын сөздері әртүрлі болады. Кейбір дыбыстар ауыз қуысынан еркін шықса,ал кейбіреуі кедергіге ұшырайды. Дыбысты айтуға не көмектеседі? Бұлар дыбысты айтуға көмектеседі. Ал енді мен сендерге бір жұмбақ жасырайын соны шешуін тез тауып кім айтады екен. Өткен сабақты пысықтау. Өткен сабақта біз қандай дыбыспен таныстық? Ң дыбысымен Ң дыбысы дауыстыма әлде дауыссыз дыбыспа? Өте жақсы дауыссыз дыбыс.Олай болса мына сөздерді оқыңдаршы.Аң аң шы, аңшы не істейді? Жаң ғақ жаңғақ қайда өседі? Аң,таң,шаң,оң Жаңа сабақ :балалар мен сендерге жұмбақ жасырам сендер шешуін табыңдар Егер мен К-ден бастасам, Тісі жоқтың бірімін. К-ні алып тастасам, Аяқ киімнің бірімін. Е-дыбысын айтып көрейік. Енді осы айтылған дыбысқа сөздерді ойлап табайық.Кім көп сөз ойлап табады екен Буынға бөлу Е мен,Е ден,Е ртең ,Е рін,Ешкі Е-дыбысы сөздің басында, ортасында ,соңында кездеседі екен. Қазір айтылған сөздерге сөйлем құрап айтып шығайық. Дұрыс Е-дыбысына көп сөйлем құрастыруға болады екен. Е-дыбысы адам аттарында кездесеме? Тәрбиешінің сұрақтарына балалар жауап береді. Ң дыбысы мен Екіге Тіл тіс кедергі жасайды Қызыл мен Көкпен Көреміз Естиміз Ауыз Тіл,тіс,ерін. Жасырылған жұмбақтың шешуін ойланып жауабын шешеді. Аң аулайды, ағашта сөздерді оқиды. Кетік-етік Е-дыбысынан Балалар Е-дыбысын әндетіп айтып шығады. -емен, -еден, -ертең, -ертегі, -жел. Осы дыбыспен басталатын аттарды атаңдар? Е дыбысын балаларға баспаша және жазбаша түрін тақтада жазып көрсету Е дыбысын таяқшамен жазайықшы Енді біз Е дыбысын ермексаздан жасайық Е дыбысы дауыстыма дауыссызба дауысты олай болса қандай түсті пайдаланамыз?қызыл түспен жасайық. Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатыр жұмысқа. Алды допты қолына, Қойды допты жолына Үлкен тау деп ойлады. Ешкі сөзіне талдау жасау Ешкінің қандай пайдасы бар,ешіден не аламыз? ет сүт айран түбіт тері Буынға бөлу сөздеріді. Е шкі сөзін орындарыңнан тұрып аяқтарыңмен бөліңдер Е рін, е ден е мен, Осы буынға бөлген сөздерден өрнек құрастырайық 1+3=4 1+3=4 өте жақсы Педогоктың артынан қайталайды. Е е е ат үстінде ер, Ең ең ең ең үлкені мен, Ең ең ең ең екі жағы тең. Балалар енді,біз тең сөзін дыбыстық талдау жасаймыз. Бірінші дыбысты қаттырақ оқимын,т т тең. Бірінші сөздегі қандай дыбыс? Дәптермен жұмыс. Дәптер мен жұмыс «Е»дыбысын жазып шығайық Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңдар рақмет сендерге. Балаларды мақтап мадақтау. Бүгін сабаққа жақсы қатыстыңдар рақмет сендерге. Мысалы:Ертең бізде ертеңгілік. Мен көп ертегі білемін. Емен ағашы үлкен. Далада қатты жел. Ербол,Ержан,Еркеш Таяқшамен Е дыбысын жазады Қызыл түспен жасайық. Іс –қимылмен көрсетеді Секіру арқылы буынға бөледі. Өрнек құрастырады, Балалар естеріне сақтап айтады қайталап айтады. Дәптердегі тапсырманы орындайды. Рефлексивт түзетушілік Қандай сөздерге дыбыстық талдау жасадық? Қандай дауысты дыбыспен таныстық? ЕшкіТең емен және ер. «Е» дыбысымен. Нені білу керек: сөзге дыбыстық талдау жасауды,дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажыратуды. Неніигерді: «Е» дыбысының дауысты екенін. Нені білді: кеспе әріптермен сөз жаза білу дағдыларын. | |
Просмотров: 1072 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|