Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Сабақтын мақсаты:7 санынның құрамымен таныстыруды жалғастыру.Көз қаперін, зейінде, заттар бойынша есептер құрастыруда білуді дамыту. Геометриялық пішіндерді тапсырма бойынша дұрыс парақтың үстінде орналасуы. Көрнеліктер: В.Воскобович ойыны «Жапырақтар», «Сиқырлы сегіз», «Счетовозик», «Игровизор». Сабақ барысы. 1.Ұйымдастыру кезені. Қандай сан көрсетем, сонша шапалақтайсындар (1-7 дейін). Мынау жапырақтар әртүрлі түссімен. -Қанша жапырақтар? (7). -Осындай әртүрлі түстер сендерге қайда кездесті?(кемпірқосақ,цветиксемицветик). Біздің жапырақтардың сиқырлы- тапсырмалары бар. Негізгі бөлім: 1.Санап беру 1-10дейін, бәрі түгөл? (7 сан жоқ). 7саны қай сан арасында тұрады? бала орындайды). Ойын «Математикалық жаттығу» 7 санның көршілерін ата. Санап бер 2-7 дейін, 7 кері 3 дейін. Қандай сан алдында, кандай сан артында? Қандай сан 7-ден бір санға кем, артық? Алты мен 8дің арасында қандай сан бар? Жеті саны неше бірліктерден тұрады? «Сиқырлы сегізден» жеті санның құрастырайық. 2.7саны қандай ертегіде кездеседі? (қасқыр және 7 лақ). Мақал:Жетеуі біреуін күтпейді. 3.Аптада күндер қанша? (7). -Бірінші күнді атандар (дүйсенбі). -Демалыс күндері қандай? ( сенбі, жексенбі). -Бүгін қандай күн? (сейсенбі). -Кеше? Ертең қандай күн болады? (сәрсенбі). 4.Ойын»Тірі апта». Мен сендерге санды көрсетем, ал сендер апта күндерді атайсындар. Неге дүйсенбі? (себебі ол аптанның бірінші күн). Сергіту сәтті: Үлестірмелі материалмен жұмыс: 5.«Қобдиша» кілем» пайдалану ойын»Тәртіпке келтір» 1- 7 дейін. 6.Счетовозик пен» есептерді шығару тапсырма бойынша.(7санның құрамы бұл 6 және 1, 5 және 2, 4 және 3). 7.«Игровизор» . Жоғарғы сол жақ бұрышқа саламыз- үшбұрыш. Жоғарғы оң жағына бұрышқа- тіктөртбұрыш саламыз. Төмен сол жақ бұрышқа- шаршы саламыз. Төмен оң жақ бұрышқа- сопақ саламыз. Ортасына саламыз – шеңбер. Сабақтын корытындысы: -Біз сабақта немен айналыстық? -Жанадан нені білдіндер? -Қиындық болды ма? | |
Просмотров: 847 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|