Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Орта мерзімді жоспар Көркем әдебиеттен
№ 1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3. Оқуда кездесетін кедергілер 4. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Дарынды және талантты балалармен жұмыс. Жас ерекшелігіне қарай оқыту 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Барлығын қосқанда 6. Негізгі дерек көздер және көрнеліктер
1ші
сабақ
Алтын күз Ғ.Қайырбеков
Мақсаты: Мәтін мазмұнын оқи отырып, идеясын ашу.
Өмірмен байланыстыра отырып өз ойларын айтып үйрену. Сәлемдесу тренингі,
Миға шабуыл, диалог, топқа бөлу, жұптық, топтық жұмыс,сыни тұрғыдан ойлау, жоба қорғау,бағалау Оқушылардың қазақ тілінде еркін сөйлей алмауы, ойларын ашық жеткізе алмаулары Мәтін мазмұнын аша алады, баланың байқампаздығын өмірде үлгі ете алады, өз ойларын анық, нақты айта алады. Деңгейлік тапсырмалар орындайды, мазмұнына байланысты сурет салады,жоба қорғау, көрніс көрсету, Топтар бір-бірін критерий арқылы бағалайды,бағалау парағы арқылы бағалайды, смайликтер арқылы, қолпаштау арқылы,мадақтау, рефлексия, кері байланыс Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық, АКТ (интерактивті тақта)
Флипчарт,түрлі-түсті қарындаштар,сти-
керлер,суреттер, кері байланыс стейкер, А4 қағазы,сергіту сәті, слаид
2ші сабақ
Қайдан келдің бауырсақ?
Мақсаты: Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын түсіндіру, үлкендердің еңбегіне құрметпен қарауды, нанның қасиетін түсіне білуге жағдай туғызу. Жаңа тәсілдер Диалогтық оқыту топтық, жеке, жұптық жұмыс зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме АКТ қажетті ақпарат беру, бағалау Мәтінді зейін қойып тыңдай алады, бірақ ауыз екі сөйлеулері нашарлау, ойларын толық жеткізе алмайды. Өлең шумақтарынан негізгі идеясын табады. Ойын еркін жеткізе алады. 1-шумақ өлеңді 5-рет қайталау арқылы жаттап алады. Өлең шумақтарын мәнерлеп қайталау. Оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар 1* оқыту үшін бағалау: өзін-өзі және жұпты бағалау(сөйлеу мәдениетін бағалау)
2* топтық бағалау (тапсырмаларды орындауға бағыт беру, кеңес беру, ) кері байланыс парағы, қол соғып бағалау Оқулық, бағалау парағы, рефлексиялық парақ, кері байланыс АКТ, А3 парағы, түрлі-түсті қарындаштар, смайликтер, фота суреттер, жіп «Өрмекші ойыны»
3ші сабақ Оқу құралдары хикаясы А.Хамзаұлы
Мақсаты: Мәтінді түсіне оқи отырып автордың не айтқысы келгенін анықтау, кейіпкерлердің жақсы қасиеттерін аша білу. «алдын ала болжау», мәтінді сахналау, рольге ену, ойтолғау, бағалау Ауызша сөйлеуі қиын балалар өз ойларын қағаз бетіне түсіруді үйреніп келеді. Автордың не айтқысы келгенін түсіне алады. Мәтін мазмұнын түсіне отырып, өмірмен салыстыра алады. жұмбақтын шешуін тауып өз ойларын жүйелі жаза алады. Таланты дарынды оқушыларға кеңейтілген тапсырмалар қосымша беріледі, оқытудың қиындықтарын шешу. 1*өзін-өзі бағалау
2* топтар жұмыстарын бағалау парағы арқылы бағалату. Кері байланыс парағы бойынша (не кедергі болды, оны қалай жеңді) жазу.смайликтер Оқулық, А3 қағазы, кері байланыс және бағалау парақтары, стеикерлер, тілек ағашы,АКТ қосымша ақпараты слаид, мозайка (ертегі бейнеленген)
4ші
сабақ
Қайрымды қоян (ертегі)
Мақсаты: Мәтінді мәнерлеп оқу арқылы мазмұнын түсініп, қоянмен баланың достығының негізгі идеясын ашу. Достыққы бағалауға үйрету. Жаңа тәсілдер, Диологтық оқыту, топтық, жеке жұмыстар, «ауызша болжау», «миға шабуыл» орайластыру жоба қорғау Ауызша сөйлеуі қиын балалар өз ойларын айтуға үйреніп келеді Оқиғаның қалай өрбитінін болжай алады, өмірде кездесетін оқиғаларды еске түсіріп мысал ретінде өз ойларын ашық жеткізе алады. Қабілеттері әр түрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар. «Автор орындығы» 1* топтық бағалау, (блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтар қою және жауап беру)
2* Ынталандыру арқылы бағалау
Рефлексия (қандай ой түйдің?) Оқулық А3 парағы, слаид, мультфильм, Ералаш көрнісінен үзінді, түрлі-түсті қарындаштар, «автор орындығы» сергіту сәті


Орта мерзімді жоспарлау бойынша түсініктеме жазба
Тізбектелген сабақтар топтамасын өткізуге арналған орта мерзімді жоспарлау 0 «а» сыныбының көркем әдебиеттік оқу пәніне құрылды. Сыныптағы оқушылардың жастары 5-6 шамасында болғандықтан олар жазуды білмейді. Сондықтан бағдарлама идеяларын негізге ала отырып, жоспар бойынша өткізетін сабақтарым осы сынып оқушыларының ауызекі сөйлеу тілі, сөйлеу мәдениеттері, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын дамытуға ықпал етеді деп болжадым. Орта мерзімді жоспар «Алтын күз», «Қайдан келдің бауырсақ?», «Оқу құралдар хикаясы», «Қайрымды қоян» тақырыбындағы тізбектелген төрт сабаққа жеті модульді ықпалдастыра отырып құрдым.Тізбектелген сабақтар топтамасы сәтті өткен жағдайда оқушылар өз ойларын өмірмен байланыстыра отырып айта алады, әр нәрсеге сыни көзқарасын білдіре алады, бір-біріне деген жағымды қарым-қатынас орнайды, топта жұмыс жасау дағдысы қалыптасады деген божам жасадым. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру оқушылардың өзін-өзі реттеуіне негізі болады. Оқушылардың білімге деген тиімді көзқарасын дұрыс бағыттауға апаратын бірден-бір жол сыныптаға жағымды орта орната алу. Сондықтан жоспарда «релаксация», «қамажай»,«Ералаштан үзінді», «мультфильм» көрсету сабақ жоспарында қамтылған. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, пәнге деген қызығушылығын ояту, танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында «Ыстық орындық» «Автор орындығы» «Мен былай ойлаймын...» «Миға шабуыл», «Сұрақтар пирамидасы», «Өрмекші торы», «Ауадағы сұрақтар» (топтық жұмыс, рөлдік ойын, жоба әзірлеу), «Сурет салу» «Бейнефильмдерді көру және талқылау» сияқты белсенді оқыту әдіс-тәсілдері қарастырылған. Оқушыларды ынталандыру, қолдау мақсатында бірін-бірі бағалау, қолдау, мараптттау, смайликтер беру, оқыту үшін бағалау әдістерін қолдану жоспарланды.
Жоспарланған сабақтарды өткізу үшін қажетті интерактивті тақта, маркер, флипчарт, интернет желісі, стикерлер, смайликтер, таныстырылмдар, оқулық, қосымша дидактикалық материалдар мен ресурс көздерін қолданылады.
Категория: Дошколенок | Добавил: Ерке (2017-02-09) | Автор: Керимхан Еркегул E
Просмотров: 117 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-07-25, 7:40 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1525]
Школьный психолог [525]
История [736]
Опыт [511]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [233]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [810]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [385]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1809]
Краеведение [93]
Начальная школа [4019]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [379]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [185]
Дошколенок [1578]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1199]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [539]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [406]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru