Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ересек тобына арналған технологиялық картасы Технологическая карта организации учебной деятельности для старшей группы Күні: _________ «ГРИБОК» Білім беру саласы: Қатынас Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қазақ тілі Тақырыбы: Киім,баскиім,аяқкиім . Мақсаты: Балаларға киімдердің атауларын ажыратуға үйрету, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Киімдерді күтіп киюге үйрету, тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: қыс мезгілі туралы слайд (интерактивті тақтада), суретті сөздіктер. Қажетті құрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар. Алдын ала орындалатын жұмыстар: балалармен серуен кезінде арнайы бақылау ұйымдастыру, әңгімелесу. Сөздік жұмысы: Билингвальді компонент: бас киім-головной убор, аяқ киім-обувь, киім –одежда. Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық -Сәлеметсіңдер ме! –Сенің атың кім? -Менің атым..../толық жауап алу/ Сабақты..... БАСТАЙМЫЗ! Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Жарқыраған күнге! -Кәнекей , орнымызға жайғасайық! -Сәлеметсіз бе! Менің атым .... Ұйымдастырушылық-ізденістік 2. Интерактивті тақтадағы суреттермен әңгімелеу. «Суреттер сөйлейді» дидактикалық ойыны. Өткен тақырыптарды қайталау. шыршы-елка, ойыншықтар-игрушки, сыйлықтар-подарки, Аязата- Дед Мороз, Ақшақар-Снегурочка 3. Дыбыстық жаттығулар. ҚА-ҚА-ҚА-ҚАР.АҚ-АҚ-АҚ-АҚҚАЛА.ЫС-ЫС-ЫС т.с.с. 4. Жаңа сөздер: Баскиім,аяқкиім,киім./Интербелсенді тақтада 3 заттардың суреті турады/ -Балалар!ал бұл заттардың қандай айырмасы бар? /балалардың жауабы/ - Жарайсыңдар, балалар! 5.Сергіту сәтін өткізу. /Интерактивкі тақтаға назар аударту./ Балалар сергету сәтінің қимылдарын қайталайды. 6. Өте жақсы! Ендеше, балалар, шенберге тұрып ойын ойнайық! Ойын: берілге суреттерді, түрлерін ажыратып, жұбын тап.Түсі қандай?деген сұраққа жауап бер. Балалар бірге және жеке қайталайды. - шыршы, ойыншықтар сыйлықтар, Аязата, Ақшақар- Дыбыстық жаттығуларды қайталайды -балалар бірге және жеке қайталайды. Тақпақтағы хормен қайталап, оның мазмұнына сәйкес қимылдар жасау. Түрлерін ажыратады, сөдерді айтады,киімнің түсі қандай екенін атайды,тән дыбыстарға назар аударып сөйлейді. Рефлексиялық түзетушілік 7 . үлестірмелі материалдармен жұмыс. Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту, ауызекі тілдерін жетілдіру мақсатында «Бас,қол ,аяқ» ойынды- тапсырманы орындайды. Ойындар арқылы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде алған білімдері пысықталады. Баскиім, аяқкиім, киім.сурет бояулары мен смайылдарды тарату. Қорытындылау. Сурет арқылы сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: біледі: Баскиім,аяқкиім,киім сөздерін үйрену, осы сөздерде кездесетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айту; игереді: ұжым болып жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; меңгереді: киім ерекшелігін білу. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ересек тобына арналған технологиялық картасы Технологическая карта организации учебной деятельности для старшей группы Күні: _________ «ГРИБОК» Білім беру саласы: Қатынас Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қазақ тілі Тақырыбы: Киім,баскиім,аяқкиім . Мақсаты: Балаларға киімдердің атауларын ажыратуға үйрету, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Киімдерді күтіп киюге үйрету, тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: қыс мезгілі туралы слайд (интерактивті тақтада), суретті сөздіктер. Қажетті құрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар. Алдын ала орындалатын жұмыстар: балалармен серуен кезінде арнайы бақылау ұйымдастыру, әңгімелесу. Сөздік жұмысы: Билингвальді компонент: бас киім-головной убор :ҚҰЛАҚШЫН аяқ киім-обувь-ПИМА,ЕТІК , киім –одежда:КӨЙЛЕК,ЖЕЙДЕ Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық -Сәлеметсіңдер ме! –Сенің атың кім? -Менің атым..../толық жауап алу/ Сабақты..... БАСТАЙМЫЗ! Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Жарқыраған күнге! -Кәнекей , орнымызға жайғасайық! -Сәлеметсіз бе! Менің атым .... Ұйымдастырушылық-ізденістік 2. Интерактивті тақтадағы суреттермен әңгімелеу. Өткен тақырыптарды қайталау: бас киім-головной убор, аяқ киім-обувь, киім –одежда -өте жақсы! Олай болса, бір ойын ойнайық!Ойынның аты «Б ұл қандай киім?» «Какая это одежда?» Суреттер тақтаға шығып отырады,ал балалар ол бас киім ба?аяқ киім ба?алде киім ба?деп жауап берулері керек. 3. Дыбыстық жаттығулар. ҚА-ҚА-ҚА-ҚАР.АҚ-АҚ-АҚ-АҚҚАЛА.ЫС-ЫС-ЫС т.с.с. 4. Жаңа сөздер: бас киім-головной убор:ҚҰЛАҚШЫН, аяқ киім-обувь-ПИМА,ЕТІК , киім –одежда:КӨЙЛЕК,ЖЕЙДЕ /Интербелсенді тақтада киімдердің суреттері көрсетіледі/ -Балалар!ал бұл киімдер қазақша қалай аталады? Айтып көрейік. Топпен дауыстап атады, содан кейін бір-бірден. -Жарайсыңдар, балалар! 5.Сергіту сәтін өткізу. /Интерактивкі тақтаға назар аударту./ 6. Өте жақсы! Ендеше, балалар, шенберге тұрып ойын ойнайық. «Суреттер сөйлейді» дидактикалық ойыны.Аралас теріс жағымен суреттер беріледі,ал балалар суретін басқа балаларға көрсетіп,қазақша баламасын дауыстып айту керек. Балалар бірге және жеке қайталайды. бас киім-головной убор, аяқ киім-обувь, киім –одежда Дыбыстық жаттығуларды қайталайды -балалар бірге және жеке қайталайды. Тақпақтағы хормен қайталап, оның мазмұнына сәйкес қимылдар жасау. Сөздерді айтады,қазақ тіліндегі тән дыбыстарға назар аударып ,дұрыс айтуға тырысады.. Рефлексиялық түзетушілік 7 . үлестірмелі материалдармен жұмыс. Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту, ауызекі тілдерін жетілдіру мақсатында ойынды ойнайды. Ойындар арқылы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде алған білімдері пысықталады. бас киім-головной убор :ҚҰЛАҚШЫН аяқ киім-обувь- ПИМА,ЕТІК, киім –одежда: КӨЙЛЕК,ЖЕЙДЕ.сурет бояулары мен смайылдарды тарату. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: біледі: бас киім-головной убор :ҚҰЛАҚШЫН аяқ киім-обувь-ПИМА,ЕТІК , киім одежда: КӨЙЛЕК, ЖЕЙДЕ сөздерін үйрену, осы сөздерде кездесетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айту; игереді: ұжым болып жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; меңгереді: киім ерекшелігін білу. | |
Просмотров: 1063 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|