Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ересек тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Білім беру саласы: «Таным» Тараулар: Жаратылыстану Тақырыбы: «Терек, қайыңның, шыршаның бұтақтарын қарастыру» Мақсаты: Ағаштардың түрлерімен таныстыру. Міндеттері: Білімділік: Ағаштардың бұтақтарын тануға, бұтақтарды қабығынан, бүршіктерінің ерекшеліктерінен, иісінен ажыратуға үйрету. Дамытушылық: Түрлі зерттеушілік әрекеттерді саралап қабылдауды қалыптастыру. Көргендерін сөзбен нақты жеткізе білу. Сөздік қорды байыту: қабық, жабысқақ, хош иісті, жылбысқы.Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Керекті құралдар: Орманның суреті, ағаштардың түрлері Қостілдік компонент: қайың-береза, терек-дуб, шырша-ель Іс-әрекет Кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық Шаттық шеңбері: «Біз көңілді баламыз» 01-«Г»-№28 Жарқырап күн де ашылды, Айналаға гүл шашылды. Қайырлы күн! Біз еңбекқор баламыз! Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз! Жұмбақ жасырады: Тазартып бар кір шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан, Сурет салып тастады. Бұл қай мезгіл деп ойлайсың? Серуен кезінде не көргендерін сұрайды. Бәрі бірге айтады. Жарты шенбер жасап отырады. Серуенге шығатындарына қуанады. Қыс мезгілі. Жердің бәрі аппақ қар, ағаштар жапырақсыз тұр. Ұйымдастыру- ізденгіш Әңгімелесу -Қазір қай жыл мезгілі? -Қыс айында неше ай бар? -Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Қандай ағаштардың түрлерін білесіңдер? -Біздің туған табиғатымыз неше түрлі ағаштарға бай, қараңдаршы, бақшамыздың ауласында неше түрлі ағаштар өсіп тұр. -Біздің ауламызда қандай ағаштар өсіп тұр? Осы өздері атап шыққан ағаштар туралы өлең жолдарын айтқызады. Қыс мезгілі Үш ай бар: желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін атайды. Емен, қайың, үйеңкі, терек, шырша, ақ қайың. Жан-жақтарына қарайды. Емен, ақ қайың, терек. Өлең жолдарын бірге қайталап айтады. 1.Қысында да шырайлы, Жасыл шырша ұнайды. 2.Тау баурайы төменде, Өседі жас емендер. 3.Ауыл сәні-терек, Терек -егу керек. 4.Сырғалы қайың, ақ қайың, Баптайын, күтіп бағайын. Ағаштардың қысқы тіршілігіне назар аудартады. -Ағаштардың бәрі қандай бөліктерден тұрады? -Ағаштардың қандай пайдасы бар? -Көрдіңдер ме, ағаштар біздің өмірімізге ауадай қажет. Сондықтан ағаштарды аялап, оларға қамқорлық жасауымыз керек. Дидактикалық ойын: «Жапырағынан таны» Тақтада ағаштардың суреті. Үстелден жапырақтарды таңдап алып, қай ағаштың жапырағы екенін атап, ағашқа жапсыруды ұсынады. Қайың, терек, шырша ағаштарын салыстырып, айырмашылығын атауды ұсынады -Шыршаның жапырақтары қандай? -Қайың туралы не айтуға болады? -Терек ше? Саусақ жаттығуы: «Күнге ұқсаймыз» Қол ұстасып дөңгелеп, Тұра қалдық екеуміз. Өзіміз де дөңгелек, Күнге ұқсайды екенбіз. Ойын: «Жылдам ағаш түрлерін ата» (доппен) Допты қағып алған бала ағаш түрлерін атау керек. Тамыры, діңі, бұтағы, жапырағы. Бақшамызға ағаштар көлеңке береді. Үстелден жапырақты алып, қай ағаштың жапырағы екенін атап, тақтадағы ағашқа жапсырады. Ағаштарды мұқият зерттейді, салыстырады. Шыршаның жапырақтары үшкір, ине сияқты. Ол қыста да, жазда да жап- жасыл болады. Қайыңның діңі ақ болады, жапырақтары сопақша келген, ұсақ. Оның жапырағы дөңгеленіп келген, ұсақ. Дөңгеленіп тұра қалады. Сұқ саусақтары мен бас бармақтарының ұшын бір-біріне тигізіп, дөңгелек күн жасайды. Допты қағып алып, ағаштардың түрлерін атайды. Рефлексивті- түзетушілік Қорытындылау. -Біз не жайлы әңгімелестік? -Орманның көркі не? «Жүректен жүрекке» шеңбері «Табиғат-Ана» – Табиғатта бәрі өзгеше әсем. Ендеше, бірге былай айтайық: Табиғат ол – анамыз, Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. Ағаштар туралы Орман көркі-ағаштар. Ойынға жақсы қатысты. Күтілетін нәтиже: Білу керек: Туған табиғатымыздаға ағаштарды, олардың пайдасын. Болу керек: Ағаштар туралы мағлұмат Істей білу: Табиғатты қорғауды, аялауды. | |
Просмотров: 2393 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|