Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

"Мысыққа көмектесейік!" ашық оқу қызметі
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Тобы: «Балапан» ортаңғы тобы

Білім беру саласы: «Таным», «Әлеумет», «Коммуникация», «Денсаулық»
Бөлімі: « ҚМҰҚ», «Қоршаған ортамен танысу», «Дене шынықтыру»
Тақырыбы:« Мысыққа көмектесейік!»
Мақсаты: Білімділік: балалардың ойлау қабілеттің , зейінің арттыру. Қарапайым математика ұғымдарын қалыптастыру. Сандарды атап , санау білу. Пішіндірге айыра білуге , үйрету.
Дамытушылық: Балаларды сөйлеуге, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Өз ойларын дұрыстап жеткізуге , сөздік қорларын дамыту. Тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Балалардың көмектесуге, қол ұштарын беруге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер:
Полингвалды компонент:көк– синий- blue, сары – желтый –yellow, қызыл – красный – ред, жасыл – зеленый – грин.

Әрекеттің кезендері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеттері
Мотивацияландыру кезеңі Сәлемдесу әні: Сәлеметсіндерме балалар-

-Жарайсындар балалар!
Енді оқу қызметімізді бастамастан бұрын, денемізді қыздырып, көңіл күйімізді көтеріп алайық!
Әуенді ырғақты қимылдар:
- саусақтарымызды сытылдату арқылы
- денемізді ұру , соғу арқылы
Көңілімізді көтеріп аламыз!
Әуен қосылады:

-Жарайсындар балалар! !
-Сәлеметсіндерме апайлар!
Қонақ болып қош келдініздер.
Біз сіздерге әндер айтамыз,
Ойындыда ойнап аламыз

Балалар би қимылын қайталайды!

Ұйымдастырушы ізденістік кезеғі (Мысық жылап келеді)
-мысығым не болып қалды? Кім жылаты сені?
Мысық: сәлеметсіндерме! Маған көмектесіндерші Мақта түкте білмейсін деп құйрығымды жұлып алды. Маған құйрығымды алу үшін бірнеше тапсырмалардан өту керекпін көмектесіндерші?
- Онда жүріндер ертегілер еліне барайық?
-Балалар ертегілер еліне сиқырлы көпірден өтуміз керек.
- ал балалар айтындаршы «Мақта қыз бен мысық» ертегісін білеміз бе?
-Онда айтындаршы ертегісінде мысық қайда ең бірінші барады?

-Біз онда сиырдың тапсырмасын орындау қажетпіз!
Сиырдың тапсырмасы: «Заттарды өз орындарына қой»
Оң жақ сол жақтарды тауып суреттерді қояды

Жарадындар балалар! Әне мысыққа көмектесіп тапсырманы орындап тастадық. Ал келесінде мысық қайда барады?

-дұрыс айтасындар! Ал ағаштың тапсырмалары қандай екен көрейікші!
2тапсырма Ағашқа гүл жасау
Мысық:Балалар қарандаршы ағашығымдың көніл күйі жоқ екен. Келесі тапсырма мына ағашымыздың көңілін көтері керек екенбіз!

-оо жарайсындар балалар онда біздің ағашымызға арнап гүл жасап береміз.
-гүлді жасау үшін не керек бізге?

-жақсы дұрыс айтасындар. Қане онда ағашымызға әдемі гүлдер жасайық.
- ооо қандай әдемі гүлдеріміз шықты жарайсындар!!
-Ал мысық ары қарай жүрейік! Балалар айтындаршы сосын мысық кімге барады?

Қыздар шығады
Қыздар: Міне біздің тапсырмамыз.біз би билегіміз келіп тұр?

3-тапсырма:Сергіту сәті

-Жарадындар! Бәр сергіп алдықғой дим

Мысық: ары қарай дүкеншінің тапсырмасы ол сағанды жақсы көреді кәне сандарды орындарына қойып санап берейікші?
4-тапсырма «Заттардыі сандарын орнына қой»
-Балар кәне орындыққа отыра қалайық! Қазір жауап бергенде, қол көтеру арқылы жауап береміз!
 Дүкенде неше алма бар?
 неше сәбіз бар?
 неше сүт бар?
 неше нан бар екен ?
-жарадындар балалар!

Балалар ары қарай жүрейік, келесі қайда барады?
5тапсырма «Шарларды орнына қояйық»
-кәне балалар бұл тапсырманы жылдам орындау үшін, 2 топқа бөліну қажетпіз .
1- топ менім артыма тұрады.
2-топ мысықтын артына тұра қалады.
Тез тез шарларды орнына секіріп қоямыз.

- Жарадындар, енді қане санайықшы кімде көп шарлар жинапты.

-Жарайсындар кеттік келесі де кімге тап болады.
Тышқан келеді
Тышқан: міне балалар менің тапсырмамды орындандар.
6-тапсырма «Дәстүрден тыс планшет»
-Мында балалар көрсетілген суреттерде геометриялық пішіндер көрсетілген , суретке қарап гео.пішіндер қанша қандай екенің табамыз,көрсетеміз! Қарандашшпен тауып жол көрсетеміз!

-Жарадындар балалар!
Мақта қыз кіреді
Мақта қыз: сәлеметсіндерме балалар ! балалар менім мысығыма көмектесіп барлық тапсырмаларды орындап келдіндерме?
Мақта қыз: Жарадындар Рахмет Мысығыма көмектескендеріне міне сенің құйрығын Мысығым. Балалар көмектескендерін үшін сендерге алғыс хат беремін! Жарайды сау болындар!

Тәрбиеші:Рахмет сау болындар! Балалар балақшамыз,а қайту үшін сиқырлы көпірімізден өтейікші.

- Сәлеметсінбе мысық!

-иә көмектесеміз!

(Көпірден өтеді)

- Иә білеміз

-Мысық ең бірінші сиырға барады!

Балалар тапсырманы орындайды

-Келесінде мысық ағашқа барады.

-ағашымызға гүл жасап берейік!

-гүлді жасау үшін сабын және ерітілген май шам керек.

(балалар тәрбиешімен бірге гүлдер жасайды)

-Мысық ары қарай қыздарға барады.

- билейік онда

Балалар қимыл қозғалысты келтіріп билейді.

-

-иә санағанды жақсы көреміз

-Дүкенде 3 алма бар.
-5 сәбіз бар
-2 сүт бар
-4 нан бар

-Тауыққа барады.

Балалар орындаиды . тез жылдам орындайды

Балалар санайды

-тышқанға келеді.

-балалар қызыға жасап көрсетеді

-иә орындадық

-Сау болыныздар !

Балалар қайтады.
Рефлексиялық түзету кезеңі Жарадындар балалар бүгін біз үлкен жұмыс жасап , көмектестік. Яғни қандай қиыншылық болса да қорықпай әрқашан көмекке дайын болумыз кажет
Ал балалар айтындаршы кімге көмектестік.
Қайда бардық?
Онда не істедік?
Тағы не істедік?
-Жарадындар балалрды марапаттайды

-Иә

-Мысыққа көмек тестік
-ертегілер еліне
.

Күтілетін нәтиже:
Орындайды:геометриялық пішіндер, сандар түстер туралы тапсырмаларды.
Түсінеді: пішіндерді,сандар,түстер,біледі
Қолданады: балалар өз ойын жеткізе алады.

Тәрбиешілер: Мұхышева Ақерке Маратқызы
Категория: Дошколенок | Добавил: maratkyzy2302 (2020-12-29) | Автор: Мухышева Акерке Мараткызы E
Просмотров: 223 | Комментарии: 1 | Теги: Балабакша, ҚМҰҚ | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-26, 5:33 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru