Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » География

Литосфера және оның даму заңдылықтары
Қысқа мерзімді жоспарлау
А.Ә. және жұмыс орыны Бұқар жырау ауданы Елтай ЖББОМ Құлахметова Ә.Қ Пән: география Сынып:10 «А»
Сабақтың тақырыбы: Литосфера және оның даму заңдылықтары
Мақсаты:
(SMART, орта мерзімді жоспардан алынады) Литосфералық тақталардың қозғалу заңдылықтарын айқындай біледі.
Күтілетін нәтижелер:
(орта мерзімді жоспардан алынады) Литосфералық тақталар түрлері, тақталардың қозғалысы,платформа мен гесинклинальдар не екндігін біледі.
Материктер мен мұхиттар пішінінің өзгеру себептерін біледі.
Платформаның құрылымдық бөліктерін біледі.
Платформа мен геосинклинальдарға сәйкес келетін жер бедерін ажырата алады.
Жетістік критерийлері: • Бәрі: материктер мен мұхиттар пішінінің өзгеру тарихы мен себебін біледі.
• Көбі: материктік және мұхиттық тақталардың құрлымын ажырата алады.
• Кейбірі: платформа мен геосинклинальдарға сәйкес келетін жер бедерін ажырата алады

Диалогтық оқыту,АКТ, Оқу үшін бағалау, ролдік ойын
Оқулық:
(ҚР ББҒМ ұсынған) 10 сыныптың географиясы, атлас картасы, кескін карта

Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеттері Бағалау
Ресурстар
Формативті Суммативті
3 мин Оқушыламен амандасу
Оқушыларды түгендеу
Сабақ мақсаты мен міндеттерін анықтау Амандасады
Кім жоқ екенін айтады
-
2 мин Оқушыларды топқа бөлу Кайназой эрасының дәуірлері жазылған қағаз қималары арқылы бөлу (Антропоген,неоген,палеоген) - Қағаз қималары
Топ аттары жазылған қағаздар
7 мин Үй тапсрмасын тексеру
«Өрмекші торы» стратегиясы Видео ролик көрсету арқылы тақырыпты ашу.
Оқушылар дайындап келген сұрақтарын бір біріне қояды.
Видеороликтен не көргендері жайлы әңгімелейді.
Ауызша мадақтау АКТ сұрақтар жазылған слайд
10 мин «Құпия хат»
мұнда 1 топ
Берілген қиындылардан материктік және мұхиттық жер қыртысын құрастырады
2 топ оқушыларына карта қималары беріліп олар ежелггі материктердің бөлінуін көрсетеді.
3 топ берілген қиындылардан геосинклинал мен платформаның анықтамасын шығарады 1 топ
48 беттегі мәтінді оқып танысқан соң, берілген қиындылардан материктік және мұхиттық жер қыртысын құрастырасыңдар да олардың айрмашылығы мен ұқсастықтарын әңгімелеп бересіңдеді
2 топ
Кітаптағы 49 бетті жақсылап оқыған соң, берілген карта қималарынан ежелггі материктердің бөлінуін көрсетеді де ол жөнінде әңгімелейді
3 топ
50,52 бетті оқй отырып берілген қиындылардан геосинклинал мен платформаның анықтамасын шығарады да әңгімелейді Ауызша мадақтау АКТ
15 мин «сұқпат алу» оқушылар жұптасып қалауы бойынша бірі маман ролін бірі журналист ролін бөліп алады да журналистер сұрақтар дайындаса мамандар жауап дайындайды. бірі маман ролін бірі журналист ролін бөліп алады да журналистер сұрақтар дайындайды ал мамандар жауап жауап беруге дайындалады. Бағдаршам арқылы бағалау Қағаз,маркер
5 мин Сәйкестендіру тесті
Берілген ұғымдарды жауабымен сәйкестендіреді 1. Геохронологиялық кесте арқылы жүргізіледі.
2. Литосфералық тақталар теориясын ұсынған ғалым.
3. Жер бедерін өзгертетін сыртқы күштерге жатады.
4. Жер қыртысының түрлері.
5. Жер қыртысының қозғалмалы белдеулері.
6. Жер қыртысының тұрақты бөлігі.
7. Жер бетінің терең жарықтар жиынтығы.
8. Ежелгі біртұтас материк.
9. Көк – жасыл балдырлар кең таралған эра.
10. Герцин қатпарлығы болған эра.
11. Жас платформалар.
12. Лавразияның құрамына кіретін материктер.
13. Гондвананың құрамына кіретін материктер
14. Ежелгі платформалар
Жауаптың нұсқалары:
1. Геосинклиналь
2. Күн сәулесі
3. А. Вегенер
4. Рифт
5. Пангея
6. Геологиялық жыл санау
7. Протерезой
8. палезой
9. Платформа
10. Материктік және мұхиттық
11. Шығыс Еуропа, Сібір,
12. Еуразия, Солтүстік Америка
13. Африка, Аустралия, Антарктида
14. Тұран, Батыс Сібір
Дұрыс жауаптары: 1- 6; 2- 3; 3-2;; 5-10; 6- 1; 7- 9;
8-4; 9-5; 10-7; 11- 15; 12- 14; 13- 12; 14-13; 15-11 . Тест парақшалары
3 мин рефлексия Сабақ жайлы өз ойлары жазылған стикерлерді
көңіл – күійді білдіретін смайликтерге ілу. Жиынтық бағасын шығару
2 мин Үйге тапсырма беру §8 оқу кескін картаға ірі литосфералық тақталарды түсіру,жылжу бағытын көрсету.

Источник: http://қысқа мерзімді жоспар
Категория: География | Добавил: aliya-kadirovna (2016-04-04) | Автор: Құлахиетова Әлия Қадыровна E
Просмотров: 526 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 8:42 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru