Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Школьная библиотека

«Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас жасай алу қабілеттерін дамыту» атты тренинг
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы
«№ 3 орта мектебі»мм
Байтанатова Зинегуль Шинибаевна
Психолог
Сабақтын тақырыбы: «Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас
жасай алу қабілеттерін дамыту» атты тренинг
Сабақтын мақсаты:Оқушыларды қарым-қатынас жолдарымен, түрлерімен және әдістерімен кеңіне таныстыру.
Көрнекілік: тақтада ұлы философтардын, ойшылдардын тұжырымдары
1. Мадақтау шарап сияқты көңілді көтереді, бірақ сананы уламайды. Вольтер.
2. Қателесу әр адамға тән, бірақ ақымақ адам ғана өз қатесін мойындаудан бас тартады. Цицерон.
3. Көп сөйлегенде ұтылдым, ал ұндемегенде – ұттым. Мао Цзедун.
4. Әр адамда құдіретті күш бар, сондықтан адамдар бір-бірін сыйлауға тиіс. М.Горький.
5. Ешкімде саған дос емес, ешкімде саған қас емес, бірақ әр адам саған оқытушы.
Орыс мақалы.
Сабақтын барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі: сәлемдесу; оқушыларды түгелдеу
Жасымыз өскен сайын қарым-қатынас та ұлғая түседі. Қарым-қатынас жақсы болу ол баланың мәдениеттілігінде. Осы кезеңде сендердің дене дамуларыңда, физикалық және психологиялық өзгерістер болады. Агрессияға көп кездесеміз, сөз көтере алмаймыз, сол кездерде біздің қарым-қатынасымыз төмендей бастайды. Осындай жағдайлардан шығудың жолы ол- қарым-қатынас, өмірге деген дұрыс көзқарас, жақсы көру және біреуді жақсы көрушілік, үлкен қуаныш. Осы іс-әрекеттер агрессияны жеңе алады.
Танысу жаттығуы
Шеңбер бойымен бір-біріне өз есімдері мен жағымды қасиеттерін айту керек.

ІІ.Негізгі бөлім:
Әрине, әр сәтте сабырлықты сақтау өте қиын, өйткені өмірімізде адамдармен тығыз қарым-қатынаста болғандықтан кейде арадағы түсінбеушілік пен келіспеушілік ұрыс-керіске алып келуі мүмкін. Қалай әңгімелесушінің көңілін, қөзқарасын сабырлықпен өзгертуге болады деген сауалдарға жауап іздейк.
Қазір 2 топқа бөлінейік. Әр топқа түрлі тұжырымдар ұсыналады. Қайсысы өзіңізге ұнайды, яғни болашақта жетістікке жетуге ұран ретінде алуға болады сол нақыл сөзді түсіндіріп беруіңіз керек.Топ қате айтқаныңызды түзеп, сұрақтар қойып, оз ойларын косып отыратын болады.
Тұжырымдар:
1.Әңгімеңізді жолдасыңызды мақтаудан және оның жақсы қасиеттерін көрсетуден бастаңыз.
2.Еш уақытта жолдасыңызды мақтамаңыз - ол өзін сізден жоғары ұстауы мүмкін.
3.Өзіңіздің дұрыс еместігін білсеңіз, тез арада мойындаңыз.
4.Өзіңіздің дұрыс еместігіңізді білсеңізде мойындамаңыз, өйткені әңгімелушіңіз сізді өзінен төмен санауы мүмкін.
5. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына, қорғауға) мүмкіндік беріңіз.
6. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына, қорғауға) мүмкіндік бермеуге тырысыңыз, өйткені ол сізді жеңіп кетуі мүмкін.
7.Уақыттын көбінде пікірлесіңіз сөйлесін.
8.Әңгіменің барысындауақыттын көбін өзіңіз сөйлеңіз, сонда әңгімелуші өзінің әлсіздігін сезіп, сізге қарсы шықпайды.
Қай сөзді сіз дұрыс деп санайсыз соны тандап, дәләлдеу – сіздің мақсатыңыз.
Дайындалуға берілетін уақыт: 2 минут.

«Ешкім білмейді» жаттығуы
Нұсқау: допты бір бірімізге лақтырып: «Ешқайсың білмейсіңдер, мен...(Мыс:шпагатқа отырамын, палауды жақсы пісіремін, өлең шығарамын) деп өзінің бойындағы құпия болып келген қасиетін айтады.
«Дос іздеймін» жарнамасы
Әр оқушы хабарландыру жазу қажет немесе жарнамалау.
(мысалы: сырласатын, ақыл кеңес айтатын, адамгерщілігі мол, рухани бай, адал, сенімді дос іздеймін)

«Көзді жұму арқылы шеңбер жасау» жаттығуы.
Қатысушылар аудиторияның ортасына жиналады. Жүргізушінің белгісі арқылы көздерін жұмып, сөйлеспей, барлығы шеңбер (үшбұрыш, төртбұрыш) жасауға тырысу керек. Бірнеше минуттан соң жүргізушінің белгісі арқылы көздерін ашып, қандай қиындық соққанын және не жеңіл болғанын талқылайды.
ІІІ. Қорытынды:
Рефлексия:
Қандай әсерде болдың, өздеріңе не алдың, бір-бірлеріңе кезекпен жақсы тілектер айтыңдар.
-Міне, біздің тренингіміз де аяқталды, қорытынды сөз кезегі өздеріңе беріледі. Әр ойынның жалпы қорытындысын айтып, өздеріңнің ойларыңды білдіріңдер. Ойын несімен ұнады, ойынға деген қызығушылық болды ма?
Көзге түскен балаларды жеке мақтау сөзі айтылады.
 Ең көңілді қатысушы
 Бізді таң қалдырған қатысушы
 Топтың лидері
Категория: Школьная библиотека | Добавил: Айару9167 (2015-11-20) E
Просмотров: 189 | Теги: Шинибаевна, Байтанатова | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 3:16 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru