Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Семей қаласындағы №7 мектеп-лицейінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі К.Е.Рахимбаева Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар (4 сынып) Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың мамандықтар тақырыбына байланысты сөздік қорлары толығады. Оқушылар қазақ тілінде мамандықтар атауын игереді. Өз ата – аналарының, туыстарының қандай маман иелері екендігін айтып үйренеді. 2. Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып оқушылардың білім сапасы артады. Ой – өрісі кеңейеді, өз ойларын жеткізе білуге дағдыланады.сауаттылыққа үйренеді, әңгімелеп айту қабілеттері дамыйды. 3. Білімге деген қызғушылықтары артады. Болашақ мамандық таңдауға ықпал етеді. Маман иелерін құрметтейді, мамандардың еңбегін бағалайды. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, оқу, жазу. Көрнекіліктері: суреттер «Мамандықтар», интерактивтік тақта, тірек – сызбалар, әртүрлі тапсырмалар. Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Сабақтың барысы: Сыныпты ұйымдастыру. а) амандасу. ә) түгендеу. б) қосымша сұрақтар қоя отырып оқушылардың зейінін сабаққа бұру. Психологиялық дайындық: Ортақ мекен жер шары. Төбемізде бір аспан Барлық ұлттың баласы Достығымыз жарасқан. Сәлеметсіздер ме, қадірлі ұстаздар! Оқушылар бір-біріне тілек айтады. - Сабырлы бол! - Ақылды бол! - Білімді бол! - Сүйкімді бол! - Тәртіпті бол! - Бүгінгі сабақта «5» ал! - Жақсы жауап бер! - Сабақ жақсы өтсін! - Сабақ қызық болсын! - Деніміз сау болсын! Балалар, айтқан тілектерің орындалсын, мен де сендерге бүгінгі өткізгелі отырған сабағымызға сәттілік тілеймін, - деп балаларды орындарына отырғызамын. - Сыныпта кім кезекші? - Сыныпта кім жоқ? - Үйге не берілді? -Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтамын. - Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Үй тапсырмасын қорытындылаймын, жаңа сабақты бастаймын. Сынып оқушылары топпен және жекелей тапсырмалар орындайды. Сабақ кезеңдері жүйелі, жеңілден күрделіге қарай, орындалады 1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс Мамандықтар Мамандықтың түрі көп. Олар: мұғалім, дәрігер, аспаз сатушы,құрылысшы,наубайшы,жүргізуші,тігінші,сауыншы,әнші,биші, шаштараз,балықшы, ұшқыш.Әр адам өзіне ұнайтын мамандық таңдайды.Жақсы маман болу үшін көп оқу керек Мамандар – жақсы адамдар. С ө з д і к. мамандық – профессия таңдайды – выбирает маман - специалист әр - каждый Мәтінді дыбыстау арқылы тыңдатамын, жаңа сөздермен жұмыс жүргізем, мәтінді оқытам, аудартам. 2-тапсырма. «Тапшы қандй мамандық? тапсырма оқушылардың, қисынды ойлау, есте сақтау қабілеттеріне негізделіп беріледі. а) слайд арқылы көптеген мамандықтардың суреттерін көрсетемін. ә) бірнеше ән тыңдайды,ол әннің қай мамандық жайлы айтылғанын анықтайды Сергіту сәті: Ал, балалар тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір түрып, Біз тынығып алайық. Енді, балалар бізге қонаққа кітапханашы, мұғалім, медбике келіп отыр. Сендерге өз мамандықтары жайлы айтады. Осы мамандықтар туралы сұрақтарың болса қоюларыңа болады. 3 -тапсырма. «Сөз ұйқасын тап». Кітапхана әнші Мектеп құрылысшы Концерт кітапханашы Құрылыс асхана Аспаз мұғалім 4 -тапсырма. Септе. А.с. кім? Әнші А.с. не? нан І.с. кім ...? әнші ... І.с. не...? нан... Б.с. кім ...? әнші ... Б.с. не...? нан... Т.с. кім ...? әнші ... Т.с. не...? нан... Ж.с. кім ...? әнші ... Ж.с. не...? нан... Ш.с. кім ...? әнші ... Ш.с. не...? нан... К.с. кім ...? әнші ... К.с. не...? нан... 5 – Тапсырма. Буын түрін ажырат. Ән-ші, ас-паз, са-ту – шы, дә – рі – гер, мұ –ға – лім. 6 -Тапсырма. Фонетикалық талдау. 1. Ұшқыш 2. Етікші. Мамандықтар деген тірек сөзді негізге ала отырып сабақты қортындылаймыз. Балалардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма: мәтінді өңгімелеу. Сөздікті жаттау. Сабақтың балаларға ұнаған ұнамағанын жалаушаларды жапсыру арқылы анықтаймын. Қызыл түс - ұнады. Сары түс - ұнаған жоқ. | |
Просмотров: 5119 | Комментарии: 4 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|