Главная » Статьи » Школа, как она есть |
В категории материалов: 684 Показано материалов: 131-140 |
Страницы: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 68 69 » |
Айтбаева Айзада Мырзағалиқызы Қарағанды облысы Сәтбаев қаласының №2 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі. Қазақ тілі сабағынан "Қарсы мәндес сын есім" тақырыбында сабағымды жібердім |
Современный мир быстро меняется, предоставляя новые требования к подрастающему поколению. Вместе с тем должен меняться и педагог, обучающий это поколение. Как соответствовать новым веяниям? Что требуется от рядового учителя? |
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «Оқушылар сарайы»ММ Музыка сүйемелдеуші |
В статье представлен опыт работы по самообразованию, этапы работы, направления, задачи, план самообразования. Повышение профессиональной компетенции учителя, через самообразование. В качестве примера представлена система работы по проблемной теме. |
11 сынып нәтиже сабақ |
о моем отношениях к урокам после трехуровневых курсах |
Данный урок проведен по технологии "Биоинформатика и Синергетика". Уроки в этой технологии очень нравятся детям и учителям. |
Қысқамерзімді сабақ жоспары Пәні: қазақ тілі Сабақтақырыбы: Жаңа жылдық шырша-Жаңа жыл мейрамының негізгі нышыны. Сабақтың оқу мақсаты ТЛексикалық тақырып көлемінде ақпарат алмасу:тақырып бойынша қысқаша сөйлесе алу,сұрақ қойып,жауап беру.5-6репликадан тұратын диалогке түсу. ЖТақырып көлемінде қысқаша сөйлемдер мен қысқа хабарлама жаза алу,жазбаша құттықтау сөздер жазу/ алынған мәліметтерді күнделікті өмірмен байланыс тыру. Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы мынаны істей алады:Мәтіндегі,диалогтағы сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді . Сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көбі мынаны істей алады: тақырыпқа байланысты жекелеген сөйлемдер мен жиі кездесетін ұғымдар арқылы сұрақ қойып, жауап бере алады. Өзіне таныс тақырыптар бойынша 5-6 репликадан тұратын диалогке түсе алады, топпен, жұппен жұмыс істеуде белсенділік танытады, түсінгенін жинақтап айта және жаза алады; тақырып бойынша өз ойын түсінікті етіп жеткізе отырып, қарапайым тіркестер мен сөйлемдер арқылы сөйлесе алады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны істей алады: Өзіне таныс тақырыптар бойынша 6-7репликадан тұратын диалогке түсе алады, күнделікті тұрмыста қолданылатын тілдесімді қысқаша сөйлемдер арқылы қолдап, әрі қарай жалғастыра алады, таныс жағдаяттарда өз ойларын түйіндеп анық жаза алады,түсінікті жеткізе алады. |
Допты төменнен, жоғарыдан, тура, бүйірмен ойынға қосуды үйрету. Ойынға қосылғаны допты қабылдауды үйрету Е.Ж.О.кезінде ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке ұжым болып әрекеттенуіне тәрбиелеу. |
Мен информатик пәнінің мұғалімімін. аты жөнім Амиржанова Гульдана Каршибаевна. Осы мектепте 3 жарым жыл жаұмыс жасап жатырмын. |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|