Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 642 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 ... 64 65 » |
Эссе «Ұстаз болу – жүректің батырлығы» Аманжолова Сәуле Шаяхметқызы Ленин орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі |
Самоанализ профессиональной деятельности учителя казахского языка и литературы Аманжоловой Сауле Шаяхметовны |
Қазақтың ұлттық тағамдары. Қазақ қонақжай халық. Қазақтың ұлттық тағамдары еттен, сүттен, ұннан жасалады. Ет тағамдары: қуырдақ, қазақша ет, бесбармақ, қазы, қарта, жал-жая. Сүт тағамдары:сүт, қымыз, шұбат, май, ірімшік, құрт, қаймақ, айран, сүзбе. Ұн тағамдары: бауырсақ, шелпек, таба нан, талқан. Наурыз мерекесі кезінде жасалатын ұлттық тағам - наурыз көже.Ұлттық тағамдар-денсаулыққа пайдалы. Маған ұлттық тағамдар өте ұнайды. |
Сан есімнің түрленуі |
С самого начала своей педагогической деятельности я хотела стать хорошим учителем и знала, что для этого нужно иметь не только отличные знания, но и уважение к родному языку, к самобытным культурным ценностям, к памяти своих предков, к каждой странице нашей истории. Как говорил М.Жумабаев, «Общество лишь тогда способно ставить и решать масштабные национальные задачи, когда у него есть общая система нравственных ориентиров». |
План- конспект урока по казахскому языку. |
Разработка урока по теме:"Существительное и его виды", "Язык - душа народа", видеоматериал по теме. |
Мұғалім – мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті – рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру. Бүгінгі жас ұрпақты оқытып қана қою аз, оны жан-жақты дамыту, жаңаша оқыту, тәрбиелеу қажет. |
"Майра Шамсутдинова мұражай-үйі"сабақ жоспары Павлодар қаласында оналасқан әншінің мұражай-үйіне арналған. |
Мақалада орта білім беру ұйымдарында көптілді білім беруді жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес үштілді білім беру жағдайында оқытудың белсенді стратегияларын пайдалану жолдары анықталады. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын табысты ету үшін тиімді жұмыс түрі – белсенді оқу стратегияларын пайдаланумен байланыстырылады. Тиімді стратегияларға түсініктеме беріледі. |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|