Главная » Статьи » В помощь учителю » Русский язык и литература |
Айтбаева Фарида Кулжанбаевна №45 негізгі мектеп Пәні: қазақ тілі Сыныбы, күні:29.01.15ж Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жетістіктері. Сабақтың мақсаты : тақырыптың мазмұнын ашу. 1.Қазақстан жетістіктері жайлы оқып біледі. 2.Сыни ойлай отырып, сөйлеу тілдерін дамытады. 3.Топтық жұмысқа дағдыланады. Сабақтың типі:Жаңа білім Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Ынталандыру әдісі, сұрақ-жауап, әңгімелеу, мәтінмен слайдпен жұмыс Сабаққа қажетті көрнекіліктер: Қима қағаз, кесте, оқулық, бақыл.тесттері.Слайд. Күтілетін нәтиже: Оқушылар казақстан жетістіктері туралы біледі, сын есім ,оның түрлерін ажырата алады. Сабақ жоспары Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Психологиялық дайындық. Қима қағаздармен топқа бөлу.Критерии бойынша бағалау парағын топқа беру Сабаққа даярланады. Жұптарға және топтарға бөлінеді. Тіл дамыту Үй жұмысын тексеру Ауызша және жазбаша. Президнет туралы әңгімелейді? Кестені толтырады. Президентке психалогиялық сипаттама жасайды Үй жұмысы бойынша сұрақтарға жауап береді. Ой толғаныс Егер сендер президент болсандар еліміздің өркендеуіне қандай үлес қосар едіңдер? Оқушылар 5-минуттық эссе жазады « мағынаны тану» Слайд ашылып оқушыларға көрсетіледі. Қосымша деректер оқылады Оқушылр коргендерін ортаға салады. Әр топ коргендерін, естігендерін постер қорғайды Жаңа сабақ Ашық сұрақ Топтастыру «Қазақстан» сөзі түсінікті. Ал, оқушылар, «Ата заң» сөзі қандай мағынаны білдіреді? Ата заң не үшін қажет? Ментальды картамен жұмыс Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Оқушылар топтасып жұмыс істейді. Жазылым Грамматика минуты Мәтінмен жұмыс. Емле бойынша түсіндіру. Сын есім Оқушылар сөйлемдерден сын есімдерді тауып, мағынасын ажыратады. Сабақты бекіту 1.Сын есімнің сөйлемдегі қызметін анықтау 2.Ата заңда «қазақ тілі» туралы не айтылған? 3.Жеке жұмыс. Сөйлемді сөз құрамына қарай талдау. "Барлық адам баласы заң шеңберңнен шықпауы керек». Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды. Диалог (зерттеушілік) «Жарғы, Жолдау, Ата заң, Құқық, Өзін-өзі тану, тәрбие» Оқушылар сұрақ қояды. Жұппен жұмыс Сабақты қорытындылау ҰБТ-ге дайындық Бақылау тесті 1.Қаратпа сөзді табыңыз. А) Қызыл. В) Балам. С) Сірә. Д) Ей. Е) Жеті. Тест сұрақтарымен жұмыс жүргізеді. Бір-біріне түсіндіреді. Бағалау Үй жұмысы Жиынтық баға Бағалау критерийлері бойынша топ басшысы топ мүшелерін бағалайды | |
Просмотров: 760 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|