Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы Қайнар ауылы Бегалин атындағы жалпы білім беретін орта мектеп Қуатбаева Маржан Төкенқызы тарих пәнінің мұғалімі Қазақстан тарихы. Тақырыбы:Қазақ-Қытай сауда қатынастары. Сабақтың мақсаты:Сауда байланыстарының, шарты,келісімі,тауар айналымы жайлы түсінік алу. барысы, беру. 1.Сауда қатынастарының негізгі жүйелі жолға қойылуы экономиялық қатынастар арқылы халықтардың мемлекеттік саудаға жол ашуын дұрыс пайдалануы. Қазақ-Ресей-Қытай арасында тығыз шаруашылық байланыстардың орнауы,саяси қайшылықтары,дәс- Түрлі байланыстары жайлы мәлімет алады. 2.Қазақ-Қытай сауда- экономиялық байланыстарының дамуы,жәрмеңкедегі ірі саудалар,айырбастың үлкен рөлі жайлы дамыта айту. 3.Халықтардың мәдениеті арқылы сауда-саттықтың екі мемлекет арасында өсіп-өркендеуі,әр уақытта эконо- миканың дамуына үлкен ықпал ететіндігі,оған мемле- кеттен қамқорлықпен құрмет көрсетуге тәрбиелеу. 1. Сабақтың түрі: Дәстүрден тыс. 2. Сабақтың типі: Сын тұрғысынан ойлау және жазу 3. Сабақтың әдісі: а) Оқырман жауабы. - 10мин ә) ДЖИКСО - 1. 20мин б) Вени диаграммасы 10 мин г ) Еркін жазу – эссе. Қазақстан- Қытай байланыстары. Сабақтың көрнекілігі: 1. Карта,бағалау қағазы, плакат,маркер,пламастер, ақ қағаз,скоч. Ұйымдастыру кезеңі арқылы сынып оқушыларын сабаққа дайындау. 1.Қызығушылығын арттыру.Оқырман жауабы стратегиясы. 2.Орыс,украин шаруаларын қазақ жеріне әкеліп қоныстандыра бастаудың салдарын қалай сипаттауға болады? 3.Капиталистік қатынастардың дамуы қазақ елінің ауыл шаруашылығына қалай әсер етті? 4.Патша өкіметінің отаршылдық саясатын ашып көрсетіңдер. 5.Сауданың қалалардың өсуіне не себеп болды және оған қандай баға беруге болады? Үй тапсырмасын қамти отырып , өткен тақырыпты меңгергенін байқау. Жауаптарын жауап берген оқушының жауабы арқылы қорытындылаймыз. ІІ.Мағынаны ашу. ДЖИКСО-1 стратегиясы. Жаңа сабақты оқушыларды топтарға бөліп отырғызып,әр жанұялық топқа 1,2,3,4 сандарын таратамыз. 1 саны - 1 топқа 2 саны – 2 топқа – 2 парта 3 саны – 3 топқа – 3 парта 4 саны – 4 топқа – 4 партаға топталып отырады.Берілген тақырып-мәтінді бөлімдерге бөлеміз.Сол бөлімдер арқылы 1,2,3,4 топ мүшелері жеке-жеке оқиды.Қайта өз жанұясына барып алма кезек түсіндіреді.Әр топтан 1 оқушыдан шығып түсінгендерін жалпы отырғандарға түсіндіреді. Топтарға бөлінген бөлімдер: 1.Сауда байланыстарының барысы 2. 1871 жылғы патша әскерінің Іле өлкесіне 3. Қазақстанның Қытаймен әр жақты 4. Қытаймен саудаға жылдан-жылға тауар айналымы ІІІ. Ой толғаныс.Венн диаграммасы. Қазақстан Ортақ сипаттамалары Қытай Мәтіннен өздері іздеп табу арқылы , кестені толтырып болғаннан кейін әр топтан – 1 оқушыдан тақтаға шығып өз кестелерін оқиды. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы. / Бағалау парағы / Мұғалімнің бағалауы. Үйге тапсырма. Еркін жазу. " Қазақстан мен Қытай байланыстары ХХІ ғасырда " эссе жазуға. | |
Просмотров: 4884 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|