Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
өскемен қаласы, №3 мектеп-гимназия Камбасова Молдир Муратбеккызы Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы 5А сынып Сабақтың тақырыбы §46 Алаш қозғалысы Мақсаты ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының тәуелсіздік алу жолындағы күресінің мазмұнынмен таныса отырып, негізгі қайраткерлері туралы, олардың еңбектері туралы ақпаратты меңгереді. Өзгелердің ойларын тыңдай отырып өз ойларымен бөліседі.Топта жұмыс істеуге, өзгелердің ойымен санасуға тәрбиеленеді. Оқыту нәтижелері Жаңа тақырыпты топтаса отырып еңбектену барысында меңгереді. Аталған тақырыпқа қатысты ақпаратты талдайды, сараптайды, талдайды, жүйелейді, жас ерекшеліктеріне сай аталмыш кезеңдегі қазақ ұлтының тарихын бағалайды. Негізгі идеялар Мұғалім тек бағыт – бағдар беруші. Оқушы өз бетінше жаңа ақпаратты игереді. Өзін-өзі, бірін - бірі оқытады. Тақырыппен таныса отырып, өткен курс бағдарламаларын еске түсіреді және топтық жұмыс барысында бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады, салыстырады, өз деңгейлеріне сай ой қорытады, сараптайды, қорытынды жасайды, Ұжымға ортақ нәтижені таныстырады. Өзін-өзі оқыта отырып, бірін-бірі оқытады. Іс-шаралар Сынып ұжымын топтарға бөлу (реттік сан бойынша) «Ой қозғау» «ЖИГСО-І» «Кубизм» Тапсырмалар І. Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» - «Кеңес үкіметінің қазақ халқына көзқарасы қалай болды? Монархия құлағанымен біз тәуелсіздікке қол жеткіздік пе? Неге?» - Ұжымға сұрақ Жеке оқушы пікірі – ұжымға айтылады «Алаш партиясы» - электронды оқулықтан ақпарат беру Топтарға сандық көрсеткіш бойынша бөлу (1,2,3,4,5) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті ІІ. Мағынаны ажырату «ЖИГСО-І» -тақырыпқа байланысты топтарға талдайтын жеке тапсырмалар беріледі: 1 топ –Алаш партиясының құрылу себебі? 2 топ –Алашорда үкіметі қалай құрылды? Олардың қызметі туралы не айтуға болады? 3 топ –Әлихан Бөкейханов кім? Ол не себепті жазалау құрбаны болды? 4 топ – Ахмет Байтұрсынов кім? Оның қызметі туралы не айтуға болады? 5 топ – Алашордалықтар егемендік үшін сол кезде күрескенімен, тек 1991 жылы желтоқсанда қол жеткіздік. Оның басты себебі не деп ойлайсындар? Топ мүшелері: Басшы, баяндамашы, хатшыларын таңдап алады. Мәтінмен жеке жұмыс- топпен талқылау- ұжымға баяндау оқушының іс-әрекеті:Ой бөлісу арқылы өзгелерді толықтырады. Өзін – өзі оқыта отырып, өзгені оқытады. Жас ерекшеліктеріне сай ой қорытып, өз деңгейлеріне (А,В,С)сай әрекет етеді. Топтарға берілген сұрақтарды таныстыру барысында оқушыларға бірін-бірі толықтыруға мүмкіндік беру, мұғалім тарапынан жанама сұрақтар арқылы білімдерін бекіту. ІІІ. Ой толғау «Кубизм» - немесе кубиктің беттеріне жасырлыған сөздер арқылы келесі топтағы сабақ барысында белсенді әрекет етпеген оқушылармен жұмыс жасау. Қойылатын сұрақтар- - Неге?- - Не себепті? - Не үшін? - Қандай? - Қаншалықты? - Сенің ойыңша? Әр топтағы белсенділігі төмен, үлгерімі орташа оқушылармен жұмыс Топтар арасындағы тізбекті сұрақ-жауап әдісі (белсенділігі төмен оқушылармен, топтармен жұмыс жасау мақсатында) Үйге тапсырма §46+д+т+с Кейінгі оқу §47 танысып келу Бағалау Бағалау парағымен таныстыру Өздерінің сабақ барысындағы іс-әрекеттерін сыни тұрғыда бағалау Мұғалімнің жазбалары Жаңа сабақ, Кембридждық оқыту тәсіліне негізделген СТО жобасының әдіс-тәсілдері, топтық жұмыс Мұғалімнің ескертпелері (болған жағдайда) | |
Просмотров: 1302 | Комментарии: 4 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|