Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Жаксыбаева Айнур Болатовна Семей қаласы «№39 жалпы орта мектеп тарих пәні мұғалімі Сабақ:Қазақстан тарихы Мектеп: №39 Жалпы орта білім беретін мектеп Күні: Мұғалімнің есімі: Жаксыбаева Айнур Болатовна Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0 Сабақ тақырыбы Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қол бастаған көсем, сөз бастаған шешен, халық батыры –Сырым Датұлының өмірі, ол бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себептері, барысы , нәтижесі маңызы туралы біледі, түсінеді және баға береді. Сабақ мақсаттары Табыс критерилері Барлық оқушылар: Сырым Датұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс жайлы түсініп ойларын айта алады. Оқушылардың басым бөлігі: Сырым батыр белсене қатысқан шайқастарды анықтайды, көтерілістің жеңілуінің негізгі себептері мен салдарларын талқылап қорытындылайды Кейбір оқушылар: Көтерілістің негізгі мақсатымен нәтижесіне өз болжамдары мен тұжырымын келтіре отырып тарихи маңыздылығын дәлелдей алады. Тілдік мақсат Оқушылар: Оз ойларын нақты, дәйекті жеткізе алады. Негізгі терминдер: Старшын-ру басшысы, Расправа-Кіші жүздегі ру ақсақалдары кіруге тиісті болған оган, Қазына-түрлі бағалы заттар,материалдық байлық. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар: Алдыңғы оқу Қазақстанда казак отарлауының күшеюі және әскери шептер. Алдыңғы сабақты сұрақ-жауап арқылы сұрау Жоспар Сабақ кезеңдері Жоспарланған 45-мин Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; -белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық: Тренинг. «Шын ниетпен» 2-мин Үй тапсырмасын тексеру: 1.Қазақтардың 1773-1775ж Е.Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуына не себеп болды? 2.Орта жүз қазақтары бұл соғысқа қалай қатысты,оның ерекшелігі неде? 3.Кіші жүз феодалдарының қолдауына соншама үміттенген Е.Пугачев кімге үндеу жолдады? 8-мин Түстерге байланысты төрт топқа бөлініп отырады. Топтар бір – біріне сәттілік тілейді. Кестені толтыру Көтер-с себептері Көтер-с мақсаты Көтер-с нәтижесі Тарихи маңызы Ұжымда толтырды Слайд, Бейне баян Карта,тірек–сызба. стикер, бағалау парағы,маркер. 2-кезең: Мағынаны ажырату: -оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; 1-мин - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады 15-мин Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс Бейнебаян «С.Датұлы» С.Датұлының суреті беріледі.Слайд. Ой қозғау. С.Датұлының көтеріліске қатысу себебі? Картамен жұмыс.Кіші жүз және Орта жүз территориясын көрсету. 5-мин Оқулықпен жұмыс. Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру. Мәтінді оқушыларға оқыта отырып талдатамын. «Жигсо» әдісі 1-топ.Көтеріліс мақсаты, себептері 2 -топ Көтерілістің қозғаушы күші 3-топ. Көтерілістің тарихи маңыздылығы 4-топ.Көтеріліс нәтижесі 15-мин Тақырыпты дәптерлеріне жазады. Сабақ мақсатын анықтайды Сабақ критерийлерін шығарады: Көтерілістің пайда болу себептерін анықтау Көтерілістің тарихи маңызын зерттеу Көтерілістің нәтижесін талдау. сұрақтар қою. тапсырмалармен жұмыс. Бағалау. Картадан көрсетеді, оқулықты оқып, сол бойынша тақырыпты ашады. Оқулықты оқиды постер қорғайды «Жигсо» әдісі бойынша төрт топқа бөлініп топтағы оқушылар А1, А2, А3, А4 ретімен нөмірленіп, осы ретімен тақырыпшалар бөліп берілді. Ары қарай жүру бағыты түсіндірілді. Оқушы өздері оқып, топтарға нөмірлері бойынша жиналып, талқылап, қайтадан бастапқы топтарына қайтып келіп, тақырыпша бойынша түсінігін топтың басқа нөмірдегі оқушыларына уақытқа сай кезекпен түсіндіруі керек болды. Оқушылар бағалау парағына топ мүшелерінің ішінен ең жақсы сөйлеген оқушыны белгілеп отырады. 3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; 10-мин - синтез, бір-бірімен ой бөліседі - сабақ қорытындысы 5-мин 1-топ Термин сөздермен жұмыс: Қазына- Расправа- Старшын- 2- топ Жылдар сөйлейді: 1782-1783ж.ж- 1783ж- 1785ж- 1784ж- 1786ж- 1791ж- 1792ж- 1797ж- 3-топ Өрмекші торы 4-топ Постер қорғау. «Венн» диаграммасы арқылы ерекшелігі мен ортақ белгілерін анықтау. 10-мин 1-топ Термин сөздерге анықтама жасады 2-топ Жылдар сөйлейді: 3-топ Өрмекші торын жасау арқылы бір-біріне сұрақ қойып, дәлелдеді 4-топ Венн» диаграммасы арқылы ерекшелігі мен ортақ белгілерін анықтады.. Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) 1-мин Пф № 11 оқу, Сырым Датұлының шешендік өнеріне байланысты мәлімет қосымша деректер жинап келу Қосымша ақпарат Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? – Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? – Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен байланыс. Электрондық оқулықтың көмегімен жаңа тақырыпты бекіту. Үйге тапсырма бергенде қабілеті жоғары оқушыларға Тақырыптың тарихи маңыздылығын дәлелдейтін ашатын қосымша материалдар жинақтау Сабақ критерийлеріне сәйкес оқушылар өздерін бағалайды, сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша, сыныппен кеңесе отырып бағалаймын, бағаға түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын. «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылар не сәтті, не сәтсіз өткенін және ұсыныс-тілектерін стикерлерге жазады.5-мин Пәнаралық байланыс:география, әдебиет Интербелсенді тақтаны пайдаландым, үй тапсырмасына оқушыларға интернеттен тақырыпты толықтыру масатында тағыда деректер жинау Оқушы оқу мақсатына жетті, себебі Оқушылардың басым бөлігі белсенді оқып, жигсо әдісі арқылы бір-біріне түсінгендерін түсіндіре алды. Оқушы оқу мақсатына талпынды, себебі М есімді бақылаудағы оқушым өз ойын әліде болса толық айтса, сұрақтарға анық жауап берсе және келешектегі сабақтарда осыған талпынып жетеді деп ойлаймын. Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен? Шынайы нақты құрылған мақсаттар баланың тақырыпты аша білуіне жетеледі. Бесленді әрекетке бағытталған болғандықтан оқушылардың уақытты тиімді, пайдалып тақырыпты аша білулері әр жоспарланған шаралардың тиімділігін көрсетті. Тиімді жоспардың сабақтың нақты жүргізілуінен берілген уақыт ішінде үлгеру анық көрінді. Уақыт алдынғы сабақтарға қарағанда тиімді пайдаланылды Жоспарға өзгертулер енгізілген жоқ Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Жаңа тақырыпты әр топ өздеріне берілген Жылдар сөйлейді, Семантикалық карта жасау,Термин сөздер, Венн диаграмасын жасау арқылы сабақты табысты,тиімді етіп қорыта білулері табысты болды. 2. Әр топ негізгі түсініктерді талдап, түсіндірді, алған білімдерін пысықтай алды Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Сабаққа нақты мақсат қоюлары сабақты тиімді етіп жақсартты 2. «Жигсо» әдісі арқылы оқыта іздену, үйрету сабақты жақсартты. Әр топ негізгі түсініктерді талдап, түсіндіреді, Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетіне не білдім? Топпен тапсырмаларды бірігіп орындаулары, дарынды оқушылар жетекшілік етулері, қалған оқушылардың, солардың көмегі арқылы жаңа тақырыпты меңгере алғандары өте байқалды. Оқушылардың басым бөлігі белсенді оқып, түсінгендерін түсіндіре алды. | |
Просмотров: 1387 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|