Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Мухамадиянова Айнур Мухамадияқызы Өскемен қаласы, Көпбейінді №3 мектеп-гимназия 17.11.2015 жыл 9 сынып Адам. Қоғам. Құқық Сабақ тақырыбы: Экономика дегеніміз не? Мақсаты: 1. Оқушылар адамның қажеттілігі, олардың құрылымы және материалдық қажеттіліктері. Экономика ұғымы және экономикалық жүйе ұғымдарына тоқтала отырып, олардың қоғам өмірінде алатын орнын ашып туралы танысады. 2. Оқушылар танымдық белсенділіктерін арттырады, ойлау, сабаққа деген ынта жігерін арттырады. 3. Оқушыларды адамгершілікке, Отан сүйгіштікке тәрбиеленеді. Сабақтың типі: Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру Кембридждық оқыту әдістері Оқыту нәтижелері: Адамның қажеттілігі, олардың құрылымы және материалдық қажеттіліктері. Экономика ұғымы және экономикалық жүйе ұғымдарына тоқтала отырып, олардың қоғам өмірінде алатын орнын ашып туралы танысады. Топтаса отырып еңбектенеді, өзара толықтырулар жасайды, жұбымен ой бөлісе отырып, бірін - бірі толықтырады, ақпарат алмасады, қорытындылайды. А деңгейі: Тақырыпты талдай алады, қосымша мәліметтермен толықтырады, бүгінгі күнмен байланыстырады; В деңгейі: Тақырып бойынша алған білімін қолданады, сұрақтарға делелді жауап беруді біледі; С деңгейі: Басқалармен бірге ілесіп сұрақтарға жауап іздейді, топ ішінде бірлесіп жұмыс жасайды; Негізгі идеялар: Топтаса отырып еңбек етеді, мәтінмен жұмыс барысында ақпаратты талдайды, өзгелермен ой бөліседі, білімдерін толықтырады, ортақ тұжырымға келеді, білімдерін бекітеді, өздерін - өздері және бірін-бірі оқытады Іс-шаралар Топқа бөліну (тенге арқылы), «Болжау», «Жигсо-2», «Бал ара ұяшығын толтыру», «Білім аукционы», «Дарынды оқушымен жұмыс», «Бес Бармақ арқылы бағалау» және бағалау парағы арқылы Тапсырмалар: - Сыныпта топқа бөлу. Топтар теңге таңдау арқылы өз тобын таңдайды. 1. Қызығушылығын ояту: "Болжау" - Слайдтағы суреттерге қарап сабақтың тақырыбын, А. Маслоудың қажеттіліктерін болжайды Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті - «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне жылы тілек айтқызып, теңге арқылы топқа бөлу, топ ішінде міндеттерді бөлісіп алу. - «Болжау стратегиясы» бойынша сабақтың тақырыбын болжайды; - Адамның қажеттіліктерін болжайды. 2. Мағынаны ажырату: ЖИГСО-2 стратегиясы, Бал ара ұясы - Әр топқа «Экономика» тақырыбы бойынша тапсырмалар бөліп беру Мұғалім тарапынан берілген тапсырма бойынша әр топ мүшесі дайындалады, топта талдайды, қорытындылайды. 1 топ: Адамның қажеттіліктері 2 топ: Адам қажеттіліктері неге үнемі өсіп тұрады? 3 топ: Экономика; 4 топ: Өндіріс және өндіріс факторлары 3. Ой-толғаныс: «Білім аукционы» - Әр топтың «Дағдарыстан шығу жолдары» туралы ойларын сұрау; - Тақырып бойынша сұрақтар қойу 1. Қажеттілік дегеніміз не? 2. Ағымдық қажеттілік дегеніміз не? 3. Ұзақ мерзімдік қажеттілік дегеніміз не? 4. Ағымдық қажеттілікке не жатады? 5. Ұзақ мерзімдік қажеттілікке не жатады? 6. Адамның қажеттіліктері неге үнемі өсіп отырады? 7. Экономка сөзінің мағынасы 8. Экономикалық жүйе дегеніміз не? 9. Экономкалық жүйенің басты мақсаты не? 10. Өндіріс дегеніміз не? 11. Өнімді өндіру үшін қандай элементтер керек? 12. Өндіріс факторларына не жатады? Үйге тапсырма: - 10 тақырыпты оқу, анықтамаларды жазу, жаттау; - Әр топ Отандық брендтерді жарнамалау Кейінгі оқу: Нарықтық экономика тақырыбымен танысып келу Бағалау: Мұғалімнің қортынды бағасы, әр оқушының жауап парағы, «Бес саусақ» • Бас бармақ – неден қиналдыңыз • Балан үйрек - кімге көмектестіңіз • Ортан терек – көңіл күйіңіз • Шылдыр шүмек – не үйрендіңіз • Кішкене бөбек – қандай жетістікке жеттіңіз Мұғалімнің жазбалары: Жаңа сабақ, СТО стр-ы, топтық жұмыс. Қамтылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Көшбасшылық, Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану, Дарынды оқушымен жұмыс. | |
Просмотров: 1509 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|