Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Өскемен қаласы «№3 мектеп-лицейі» Пәні: Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Камбасова Мөлдір Мұратбекқызы Эксперт мұғалімдер: (ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері) Батырханова Ж.К., Садуақасова З.А. Уақыты 3.12.2016ж. Сыныбы 9 «А» сынып Сабақтың тақырыбы §22-23 1920-1930 жж. Қазақстан мәдениеті Мақсаты Қазақстан тарихының 1920-30жж. саяси-қоғамдық жағдайын еске түсіре отырып, халыққа білім беру, сауатсыздықпен күресу жолдарымен танысады, сол кезеңдегі мәдениет саласындағы өзгерістерге өз тараптарынан баға береді.Жұптаса және топтаса отырып еңбектену барысында бірін - бірі оқытады. Аталған кезеңдегі оқиғаларды, тарихи терминдерді ағылшын тілінде де жеткізуге дағдыланады. Өз ұлтының тарихын дұрыс бағалауға, құрметтеуге тәрбиеленеді. Оқыту нәтижелері Жаңа тақырыпты топтаса отырып еңбектену барысында меңгереді. Аталған тақырыпқа қатысты ақпаратты талдайды, сараптайды, талдайды, жүйелейді, жас ерекшеліктеріне сай аталмыш кезеңдегі қазақ ұлтының тарихын бағалайды. Негізгі идеялар Мұғалім тек бағыт – бағдар беруші. Оқушы өз бетінше жаңа ақпаратты игереді. Өзін-өзі, бірін - бірі оқытады. Тақырыппен таныса отырып, өткен курс бағдарламаларын еске түсіреді және топтық жұмыс барысында бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады, салыстырады, өз деңгейлеріне сай ой қорытады, сараптайды, қорытынды жасайды, Ұжымға ортақ нәтижені таныстырады. Өзін-өзі оқыта отырып, бірін-бірі оқытады. Іс-шаралар Сынып ұжымын топтарға бөлу (рөлдері бойынша) «Ой қозғау» Видео көрініс көрсету «Рөлдік ойындар» «Конверт-сұрақ» Тапсырмалар І. Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» - Ұжымға жұмбақ – төмендегі есімдерді бізге қалай белгілі немесе олардың мәдениетке қандай байланысы бар? (жауаптарын қазақ тілі мен ағылшын тілінде жеткізуге болады?) - А. Байтұрсынов - С. Сейфуллин - С.Асфендияров - Қ. Сәтпаев - И.Губкин Жеке оқушы пікірі – ұжымға айтылады Электрондық оқулықтан 1920-30жж. Қазақстан мәдениеті туралы ақпарат көрсету Сынып ұжымын: ағартушылар, ғалымдар, зерттеушілер және сарапшылар деп төрт топқа бөлу Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті ІІ. Мағынаны ажырату «Рөлдік ойындар» - тақырыпқа байланысты топтарға талдайтын салалары бойынша жеке тапсырмалар беріледі: Ағартушылар – 1920 - 30жж. Қазақстандағы ағарту шаралары, қазақ тілінің дамуы туралы ақпаратты мәтінмен жұмыс барысында іріктейді; Ғалымдар – 1920 - 30жж. Қазақстандағы жоғары және арнаулы білім беру, ғылымның дамуы туралы мәліметтерді таныстырады; Зерттеушілер – 1920 - 30жж. Қазақстандағы зерттеу жұмыстары мен Ғылым академиясының филиалының құрылуы, мұрағаттары туралы таныстырады; Сарапшылар – аталған кезеңде қоғамдағы өзгерістерге, жетістіктері мен кемшіліктерін атап көрсетеді, өз тараптарынан баға береді. Мәтінмен жеке жұмыс- топпен талқылау- ұжымға баяндау (9 сыныптың оқулығы мен қатар қосымша ақпарат құралдарын пайдалануға болады). Ой бөлісу арқылы өзгелерді толықтырады. Өзін – өзі оқыта отырып, өзгені оқытады, өзге тілде тарихи терминдерді, қазақи атауларды жеткізуге дағдыланады. Топтарға берілген сұрақтарды таныстыру барысында оқушыларға бірін-бірі толықтыруға, өз ойларын ағылшын тілінде жеткізуге мүмкіндік беру, пән мұғалімі мен эксперт мұғалімдер тарапынан жанама сұрақтар арқылы білімдерін бекіту. ІІІ. Ой толғау 1. «Конверт - сұрақ»- топтардың білімін бекітуге арналған құпия тапсырмалар беру (тест тапсырмалары) Әр топтағы белсенділігі төмен, үлгерімі орташа оқушылармен жұмыс (белсенділігі төмен оқушылармен, топтармен жұмыс жасау мақсатында) Үйге тапсырма §22-23+д+т+ц Кейінгі оқу §24 танысып келу Бағалау Бағалау парағымен таныстыру «3 минуттық үзіліс» (формативті бағалау түрі) - Өздерінің сабақ барысындағы іс-әрекеттерін сыни тұрғыда бағалау; Мұғалімнің жазбалары :Жаңа сабақ, СТО жобасының әдіс-тәсілдері, топтық жұмыс Мұғалімнің ескертпелері (болған жағдайда) ТАПСЫРМАЛАР: 1 тапсырма – Баламалы тест № Тапсырма ия жоқ 1. 1931 жылы қазақтар арасында сауаттылық 37% болса, 1932 жылы бүкіл Қазақстан халқының арасындағы сауаттылық көрсеткіші 45% болып тұрды. . 2. 1926 жылы мамырда республиканың Халық Комиссарлар Кеңесі «Қазақ АКСР біріңғай еңбек мектептерінің жарғыларын» қабылдады. . 3. 1926 жылы М.Е.Массон ежелгі Тараз қаласының орнында қазба жұмыстарын жүргізді. . 4. 1935 жылы профессор А.В Затаевич жазған «Қазақстанның көне заманнан бергі тарихының» бірінші бөлімі жарық көрді. . 5. Ұлы Отан соғысы қарсаңында Қазақстанда 19 жоғары оқу орны, 120 арнаулы оқу орны жұмыс істеп, оларда 50 мыңдай адам оқыды . task 2 – «Match the words» 1. «Algebra» A.Aymauytov. Z 2. «Word theory» В. Asphendyarov. S 3. «Ancient history of Kazakhstan» С. Dulatuly M. 4. «Reader» D. Baitursynov. A 5. «Methodical instruction for teachers» E. Satpaev..K Task 3 – «Put the events in correct order» (name well known dates in 2016): А. The Independence of Kazakhstan was declared; В. The December event in Almaty against Moscow policy; С. Famous person of Middle Zhuz – Kazbek Bi; Д. Educator, scientist- Ybrai Altynsarin; Е. The leader of the ALASH party, social and state personality – Alikhan Bokeykhanov Ғ. The time when Almaty city was founded І. The national movement against tsarist government; К. The national movement was begun by Isatai Taimanulu and Makhambet Otemisulu in Bokey Orda; 4 тапсырма – «Мәтіндегі қателікті анықта»: 1920-1930жж. қазақ тілі мен әдебиеттану мәселелері жөнінде С.Сейфуллин, С.Мұқанов, А.Байтұрсынұлы, Қ.Жұбанов, Қ.Сәтпаев жинақталған еңбек жазды. Соғыс қарсаңында Қазақстанның 37 ғылыми мекемесінде (жоғары оқу орындарын қоса алғанда) 1700 –ден астам ғалым еңбек етті. Бағалау парағы Бағалау критерийлері (әр бағана 1 ұпаймен есептеледі) * 1 оқушы * 2 оқушы * 3 оқушы * 4 оқушы * 5 оқушы * 6 оқушы * 1. Білімімді жаңа ақпаратпен толықтырдым. Есімде сақтай аламын 2. Топтық жұмысқа сабақтың 3 кезеңінде де қатыстым 3. Топтағы, сыныптағы құрбыларымның ойын толықтырдым 4. Өтілген тақырыпқа қатысты ақпаратты толықтай қолдана аламын 5. Өтілген тақырыпқа қатысты қосымша көмек қажет емес Ортақ балл/ баға | |
Просмотров: 1087 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|