Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Қазақстан тарихы 9 класс Ақтөб Шалқар ауданы Бозой орта мектебі Тарих пәні мұғалімі Рскалиева Жадыра Шамгоновна Күні: Пәні: Қазақстан тарихы Класы: 9 Тақырыбы Қазақстандағы көппартиялық жүйенің қалыптасуы Мақсаты - Қазақстандағы көппартиялық жүйенің қалыптасуы және дамуының негізгі кезеңдерін, саяси партиялардың маңыздылығын ұғындыру; -Оқушыларға тарихи балама жолдың болу мүмкіндіктері туралы өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізе отырып, оқушылармен ой бөлісуге, талқылауға үйрету. Күтілетін нәтиже Оқушылар жүргізен зерттеу жұмыстарының нәтижесінде Қазақстанда көппартиялық жүйенің пайда болғандығын, саяси партиялардың рөлін түсінеді және қазіргі қоғаммен байланыстыра алады. Жұмыс барысында бір-бірінің пікірін тыңдап, түйінді шешім қабылдай алады. Түйінді идеялар «Елімізде қалыптасқан көппартиялық жүйе Қазақстан Республикасын әлемге зайырлы және демократиялық мемлекет ретінде танытуда. Бұл біздің тарихи жетістіктеріміздің бірі» Сабақтың кезеңдері Сабақтың барысы Бағалау Ресурстар 1. Кіріспе І. Оқушылар арасында ынтымақтастық орта қалыптастыру (Партия қатарына алыну үшін сырттай бақыланғандықтарын хабарлау). ІІ. Партия қатарына қабылдау, билеттерін табыстау. Партиялық билеттермен оқушыларды 3 топқа бөлу: - «Алаш» - «Үш жүз» - «Эссерлер» «Ой шақыру» ІІІ .Партия мүшелерін сынақтан өткізу: «Қазақстандағы ХХ ғ.І жар. саяи партиялар туралы не білесіздер?» Мадақтау Үлестірмелі партия билеттері 2. Тұсаукесер «Қызығушылығын арттыру» «Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?» (ҚР Конституциясының І бабының І тармағында Қазақстан демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет деп көрсетілген ) Қазақстан демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде қалыптасуы республикада көппартиялық жүйенің дамуына жол ашты. ІІ. Әр топқа тақырыпқа сай таратпа материалдар беру. (Оқушылар мәтінмен жеке танысады, топ ішінде талқылайды, бір-біріне түсіндіріп, толықтырады) ҚР Конституциясы Оқулық 52 пар, Интернет материалдары (Googl.kz «ҚР қоғамдық ұйымдар мен көппартиялық жүйе») 3. Негізгі бөлім «Миға шабуыл» «Зерттеушілік әңгіме» әдісі - «Қазақстан Республикамызға көппартиялық жүйе қажет пе?» І. Әр топ зерттеу жұмыстары бойынша жұмыстарын ортаға салып талқылау, топаралық диалогқа түсу. ІІ. Топаралық ашық сұрақтар «Бармақ көрсету» әдісі 4. Қорытынды «Ой толғаныс» І. «Ротация» әдісі Үш топқа дайындалған сұрақтарды ватмандарға жазып, топтарға үлестіру. Мұғалімнің белгі беруімен сағат тілі бойынша топтар орындарын ауыстырып, өздеріне тиісілі сұрақтарға жауап береді. ІІ. Әр топ таратпа материалдың көмгіне сүйеніп қатемен жұмыс жүргізеді Қошемет көрсету (үш шапалақ) Рефлексия «Бір сурет, бес сөз» әдісі | |
Просмотров: 2434 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|