Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Өскемен қаласы «Ш.Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі» Пән мұғалімі: Камбасова Мөлдір Мұратбекқызы Пәні: Қазақстан тарихы Уақыты Сыныбы 7 «А» сынып Сабақтың тақырыбы §34 Қасым хан Мақсаты Қазақ хандығының құрылуының тарихына тоқтала отырып, Қасым ханның билігі кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясатына талдау жасайды, өзге хандардың жүргізген саясатынан, басқарған кезеңінен ерекшелігін ажыратады. Өздерінің жас ерекшелігіне сай талдау жасауға, ой жүйелеуге, сараптама жасауға дағдыланады. Өзге пікірімен санаса отырып, өз елінің тарихын құрметтеуге, ата-баба дәстүрін қастірлеуге тәрбиеленеді. Оқыту нәтижелері Жаңа тақырыпты топтаса отырып еңбектену барысында меңгереді. Аталған тақырыпқа қатысты ақпаратты талдайды, сараптайды, талдайды, жүйелейді, жас ерекшеліктеріне сай аталмыш кезеңдегі қазақ ұлтының тарихын бағалайды. Негізгі идеялар Мұғалім тек бағыт – бағдар беруші. Оқушы өз бетінше жаңа ақпаратты игереді. Өзін-өзі, бірін - бірі оқытады. Тақырыппен таныса отырып, топта жұмыс жасайды және топтық жұмыс барысында бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады, салыстырады, өз деңгейлеріне сай ой қорытады, сараптайды, қорытынды жасайды, Ұжымға ортақ нәтижені таныстырады. Өзін-өзі оқыта отырып, бірін-бірі оқытады. Іс-шаралар Сынып ұжымын топтарға бөлу (реттік сан бойынша) «Ой қозғау» Видео көрініс көрсету «Рөлдік ойындар» «Конверт-сұрақ» Тапсырмалар І. Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» - Сынып оқушыларына сауал – төмендегі ұғымдардың қазақ хандығына қандай қатысы бар? (жауаптарын тыңдай отырып, қателіктерін жөндеп отыру қажет) - Әбілхайыр хан; - Есен бұға; - Қозыбасы; - Мухаммед Хайдар Дулати; - Мұхаммед Шайбани; - 1465-1466 жж.; - 1465-1474 жж. Жеке оқушы пікірі – ұжымға айтылады Электрондық оқулықтан тақырыпқа қатысты видеокөрініс көрсету. Сынып ұжымын: дипломаттар, реформаторлар, дерекшілер, сарапшылар топтарына бөлу; Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті ІІ. Мағынаны ажырату «Рөлдік ойындар» - тақырыпқа байланысты топтарға талдайтын салалары бойынша жеке тапсырмалар беріледі: Дипломаттар – Қасым хан кезіндегі сыртқы саясат туралы деректермен ұжымды таныстырады; Реформаторлар – Қасым хан кезіндегі қазақ ханындағы ішкі өзгерістері туралы ақпаратпен жұмыс жасайды; Дерекшілер – Қасым хан мен оның кезеңі туралы тарихи деректерді саралайды; Сарапшылар – аталған кезеңде қоғамдағы өзгерістерге, жетістіктері мен кемшіліктерін атап көрсетеді, өз тараптарынан баға береді. Мәтінмен жеке жұмыс- топпен талқылау- ұжымға баяндау (7 сыныптың оқулығы мен қатар қосымша ақпарат құралдарын пайдалануға болады). Ой бөлісу арқылы өзгелерді толықтырады. Өзін – өзі оқыта отырып, өзгені оқытады, өзге тілде тарихи терминдерді, қазақи атауларды жеткізуге дағдыланады. Топтарға берілген сұрақтарды таныстыру барысында оқушыларға бірін-бірі толықтыруға, өз ойларын еркін жеткізуге мүмкіндік беру, пән мұғалімі тарапынан жанама сұрақтар арқылы білімдерін бекіту. ІІІ. Ой толғау 1. «Конверт - сұрақ»- топтардың білімін бекітуге арналған құпия тапсырмалар беру (әртүрлі тест тапсырмалары) Әр топтағы белсенділігі төмен, үлгерімі орташа оқушылармен жұмыс (белсенділігі төмен оқушылармен, топтармен жұмыс жасау мақсатында) Үйге тапсырма §34+д+т+ц+хандар кестесін толтыру Кейінгі оқу §35 танысып келу Бағалау Бағалау парағымен таныстыру «Бас бармақ» (формативті бағалау түрі) - Өздерінің сабақ барысындағы іс-әрекеттерін сыни тұрғыда бағалау; Мұғалімнің жазбалары Жаңа сабақ, СТО жобасының әдіс-тәсілдері, топтық жұмыс Мұғалімнің ескертпелері (болған жағдайда) 1 тапсырма – Баламалы тест № Тапсырма ия жоқ 1. Қазақ хандығының құрылуында көшпелі өзбектер мемлекетінің қатысы болды ма? 2. Қазақ хандығының негізін қалаған Бұрындық хан дегенмен келісеміз бе? 3. Қасым хан тұсында қазақтардың саны 1 миллион болды ма? 4. Керей мен Жәнібекті құшақ жая қарсы алған Моғол ханы Жүніс болды 2 тапсырма – «Сәйкестікті тап» 1. Керей хан А. 1474-1511жж. 2. Бұрындық (Мұрындық) хан В. 1511-1518жж. 3. Әбілхайыр хан С. 1465-1474жж. 4. Қасым хан Д. 1428-1468жж. 3 тапсырма – «Оқиғаларды ретімен орналастыр»: А. Қасым ханның ел билеген уақыты В. Бұрындық ханның ел билеуі; С. Керей ханның таққа отыруы; Д. Керей мен Жәнібек сұлтандардың Әбілхайыр хандығынан кетіп, Моғолстанға келуі; Е. Мерв қаласы түбінде Мұхаммед Шайбанидің әскері жеңіліп, өзі өлтірілуі. 4 тапсырма – «Мәтіндегі қателікті анықта»: 1512 жылы Қасым хан Сырдария бойындағы дала алқабына біраз жорықтар жасап, тіпті Самарқанды басып алуға ұмтылды. Алайда қырғыздармен ұрыста жараланып, Дала төсіне шегінді. 1516 жылы қазақ әскерлері Сайрамға келді. Қала билеушісі Қасым жағына шығып, оған қаланы ұрыссыз берді. Бағалау парағы Бағалау критерийлері (әр бағана 1 ұпаймен есептеледі) 1 оқушы * 2 оқушы * 3 оқушы * 4 оқушы * 5 оқушы * 6 оқушы * 7 оқушы * 1. Білімімді жаңа ақпаратпен толықтырдым. Есімде сақтай аламын 2. Топтық жұмысқа сабақтың 3 кезеңінде де қатыстым 3. Топтағы, сыныптағы құрбыларымның ойын толықтырдым 4. Өтілген тақырыпқа қатысты ақпаратты толықтай қолдана аламын 5. Өтілген тақырыпқа қатысты қосымша көмек қажет емес Ортақ балл/ баға | |
Просмотров: 631 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|