Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
CАБАҚ ЖОСПАРЫ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1А Мектеп: №21 ЖОМ Күні: Мұғалім: Есмакаева Г.Б. Сынып: 5 Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақтың тақырыбы: Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады? Осы сабақтағы оқу мақ саттары (оқу жоспарына сілтеме) 5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік,аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау. 5.4.1.2 «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу. 5.4.2.1 экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру. Сабақтың мақсаты: Алғашқы қауымдық кәсіп пен шаруашылық түрлерін сипаттайды; Иемденуші мен өндіруші шаруашылықтың арасындағы айырмашылықты салыстырады; Неолиттік төңкерістің ежелгі адамдардың өміріне әкелген өзгерісін саралайды Бағалау критерийлері: Түсіну Талдау Қазіргі тағам дайындаудың ертедегі ауыл шаруашылығы, аңшылық және терімшілікпен қаншалықты байланысты екені сипаттай алады; Экономикалық үдерістегі шаруашылық типтерін салыстыра алады. Неолиттік төңкерістің адамзатқа әкелген нәтижелерін ажырата алады. Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:неолит – neolithic |ˌniːə(ʊ)ˈlɪθɪk|. қыш құмыра- керамика - ceramics |səˈræmɪks|. Неолиттік төңкеріс,қолөнер,егіншілік,мал шаруашылығы,соқа,тесе, кетпен,орақ Пәндік лексика:Адамдар қолөнер түрлерін игерді.Еңбек құралдары жетілдірілді. Құндылықтарды тәрбиелеу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы,өмір бойы білім алу. Әртүрлі елдер мен халықтардың тарихын оқыту кезінде оқушылар мәдениеттердің әртүрлілігі, сонымен бірге адамдар қауымдастығының бірлігі және біртұтастығы туралы толыққанды түсінік алу. Олар әртүрлі мәдениет өкілдерімен өзара тиімді ынтымақтастық орнату жолдарын айқындауға үйрену. Пәнаралық байланыс Дүние тану, Қазақстан тарихы Алдыңғы білімдер Алғашқы қауымдық құрылыс, адамдардың пайда болуы туралы Тарихи концепт Өзгерістер мен сабақтастық САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ Жоспарланған сабақ кезеңі Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Сабақтың басы: 1 минут 2 минут 3 минут Ұйымдастыру кезеңі: - Оқушылармен сәлемдесу - Оқушыларды түгендеу Жағымды психологиялық ахуал тудыру: «Алдар Көсенің тілегі». Мозайка (терімшілер, аңшылар, егіншілер, малшылар) құрастыру арқылы топқа бөлу; Оқушылар бірнеше бөлікке бөлінген сурет қиындыларын құрастыру арқылы төрт топ құрады. Мотивация: «Жиналды ме? Өндіріліді ме?» Жеке жұмыс: Қазақстан тұрғындары үшін үйреншікті тағам түрлерін (құрт, сүт, күріш, алма) көрсету. Өнімнің қалай жиналғаны немесе өндірілгені туралы жеке болжамдарын тыңдау. Осы суреттер және қызығушылықты оятатын сұрақтар арқылы оқу мақсаттын айқындайды. Дескриптор 1. Түйінді сөздер арқылы тақырыпқа шығады 2. Топтың барлық мүшелері қатысады Слайд №1 Слайд №2 Қосымша №1 Материал Сабақтың ортасы: 5 минут 14 минут 12 минут Топтық жұмыс: «Бірге ойлаймыз» әдісі. Әр топ атауы бойынша берілген етістіктерді мағынасы бойынша ораналастырады Аңшылық Терімшілік Мал шаруашылығы Егіншілік Дескриптор: Таңдап алынған етістіктер негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық типтерінің арасындағы айырмашылықты тұжырымдауды ұсына алады. Топтар бірін бірі ауызша бағалайды Жұптық жұмыс: « Зерттеу алаңы» әдісі, визуалды айғақ 1) Әр топ 16 беттегі суретті зерттей отырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы ортақ шешім шығарады. Әр топ толық, дәлелдемесі бар жауапқа дауыс береді (жасыл стикер). 2) Уақыт сызығы: 1, 2 топ қолға үйретілген жануарларды, ежелгі адам мәденилендірген өсімдіктерді уақыт сызығында белгіленген екі мерзім аралығын қамтитын тарихи кезең бойынша орналастыру. Кескін карта: 3, 4 топ кескін картадағы берілген аймақтарға өсімдіктер мен жануарларды орналастыру. Дескриптор: Иемденуші және өндіруші шаруашылықтың ерекшеліктерін атай алады. Шаруашылық қызметтегі қарқынды өзгерістерді салыстыра алады. Уақыт сызығы, кескін картамен жұмыс жасай алады. «Миға шабуыл» стратегиясы. Жеке жұмыс 1. «Білімленд» платформасындағы ағылшын тілінде берілген ссылка бойынша 27 сек видеоны көріп, «Неолиттік төңкерістің» ежелгі адамдардың өміріне әкелген өзгерісін сараптау, дәптерге жазу. 2. Ағылшын тіліндегі терминдерді қазақ, орыс тілінде қайталау, жазып алу. Дескриптор: «Неолит төңкерісі»ұғымының анықтамасын үш тілде атайды; Неолит дәуірінің негізгі ерекшеліктерін атайды; Неолит дәуіріндегі адам еңбектерінің жетістіктерін белгілейді; Бағалау: «Неолиттік төңкеріс» ежелгі адамдардың өміріне әкелген өзгерістерін стендке статистика жүргізе отырып, тотптардың орта ұпайларын шығарамыз. Қосымша №2 Слайд №4 Қосымша №3 Слайд №6 Флипчарт Карта Слайд №7 https://bilimland.kz/en/courses/world-history/human-prehistory/lesson/domestication-of-animals-and-the-beginnings-of-farming Сабақтың соңы:3 минут Рефлексия: Үйге тапсырма: «Еркін микрофон ...» 1. Иемденуші шаруашылық. 2. Өндіруші шаруашылық 3. Неолиттік төңкеріс «Ежелгі егінші немесе малшының бір күндік өмірі» эссе Слайд №8.9 ҚОСЫМША АҚПАРАТ Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері Қабілетті оқушыларға тапсырмалар білім деңгейіне және даму қарқынына байланысты жоспарланады және жасалынады. Оқушыларға тек білім берумен шектелмей, танымдық әрекетін арттырады және ойлау қабілетін, елестету мен есте сақтауын, белсенділігін, білім сапасының дамуын қамтамасыз ету. оқушылар сабақ барысында, тапсырмалар берілген кезде үнемі бағаланып отырады, саралау оқушының қажеттілігіне сай өзгеріп отыру тиіс. Саралау көбінесе оқу мақсаттары белгілеуде, белсенді оқыту әдістерін пайдалануда, үй тапсырмасы берілген кезде байқалады. Белсенді оқудың әдіс тәсілдерінен сұрақ қою, талқылау, сызба жасау, көрсету, әңгімелеу, рефлексия және т.б. іс-әрекеттері орындалады Оқушылар тапсырманы орындаған соң:оқушылар білу, түсіну деңгейіне байланысты әдісін қолданып, төменнен жоғары қарай доғада көрсетеді. Тапсырма барысында оқушы өзін қалай жұмыс атқарғанын шынайы көрсетеді. Оқушылар өздерінің қай деңгейде екенін анықтайды Топтарға бөлу және техникалық құралдарды пайдалану кезінде оқушыларға қолайлы жағдай жасау және қауіпсіздік ережесін сақтау Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1) 2) Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)? 1) 2) Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Қосымша №1 Қосымша №2 Етістіктер тізімі: айғайлау, қуу, ору, себу, егу, теру, суару, жинау, өсіру, мәденилендіру, қопсыту, қазу, ату, аулау, жем беру, бағу, суару, жер жырту. Қосымша №3 | |
Просмотров: 943 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|