Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3 А XIII – XV ғасырдың I жартысын дағы Қазақстан Мектеп: «Шоқан Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі» КММ Күні: 14.07.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Камбасова Мөлдір Мұратбекқызы Сынып: 7Б Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Қазақстан жерінде ұлыстардың құрылу себептерін анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Шыңғысхан неліктен өз мемлекеттін ұлыстарға бөлгенін тұжырымдайды Кейбір оқушылар: ұлыстардың құрылуы Қазақ хандығы үшін маңыздылығын түсіндіреді Бағалау критерийі 1. Ұлыстардың құрылуы туралы картаны қолданып сипаттайды 2. Ұлыстарға бөліну себептерін анықтайды 3. Ұлыстардың құрылу маңыздылығын түсіндіреді Тілдік мақсаттар 1. Тыңдалым – Моңғол шапқыншылығы, ұлыстардың құрылуына байланысты бейнематериал, презентация көріп, сыныптық талқылау; 2. Оқылым – тақырыпқа байланысты тарихи дерек және мәтінмен жұмыс жасау; 3. Жазылым - тәжірибелік тапсырмаларды шешу барысында жазбаша жұмыстарды орындау кезінде; 4. Айтылым – жұптық талқылау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру. Теминдер: ұлыс, мирас, мұрагер Құндылықтарға баулу Патриотизм, ұлттық бірлік Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, география Алдыңғы білім Моңғол империясының құрылуы, Қазақстан жеріне шапқыншылығы туралы біледі Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 1,5 мин 6 мин 1 мин Жағымды психологиялық жағдай жасау: амандасу, топқа бөлу, сабаққа сәттілік тілеу. - Бәріміз өміріміздің тағы бір тамаша күні үшін бір - бірімізге ризашылық, жақсы тілегімізді білдіріп, осы күнді жақсы өткізу үшін «Қар кесегін» пайдаланып, сәттілік тілейік. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді). - Мен де балалар сендерге сәттілік тілеймін. Топ ережесі: - сабаққа түгел, ұйымшылдықпен қатысу; - бір-бірінің пікірін тыңдау; - бірін-бірі сыйлау; - берілген тапсырманы нақты орындау; - бірігіп, белсенді жұмыс жасау. Топ мүшелерін сайлау:басшы, баяндамашы, уақыт сақшысы (таймкипер), хатшы Үй тапсырмасын тексеру: «Екеуінің бірін таңда» 1. Монғол мемлекетін кім құрды? 2. Шыңғысханның шын есімі? Өмір сүрген уақыты? 3. Моңғолдар Отырарды қай жылы басып алды? 4. «Отырар опатын» сипаттап беріңдер 5. «Жуас қала» атанған қай қала? 6.Жетісуға енгенде тұрғындарды өзіне тарту үшін моңғолдар қандай әрекетке барды? 7.«Жасақ (Яса)» деген не? 8. Шыңғысханның жеңіске жетуіне ықпал еткен жайттар? ҚБ: әр топ өздерінің алдына үлесітірілген бағалау парақтарына топ мүшелерін бағалап отырады Мұғалімнің кері байланысы А4 қағаздан жасалған қар кесегі А3 форматтағы қағазға жазылып ілінеді. маркер Түрлі қағаздарға жазылған оңай және күрделі сұрақтар Түрлі-түсті стикерлер Сабақтың ортасы 5 мин 1,5 мин 15 мин 1,5 мин Ж.Т: «Ой қозғау» әдісі. «Видеокөрініс көрсету» 1. Бұл видео арқылы сіздер нені анықтадыңыздар? 2. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Видеокөріністе нені байқай алдыңыз? 3. Сіз қандай қорытынды шығара аласыз? ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы бағалайды Мұғалімнің кері байланысы ***Оқушылармен сабақ мақсаттарын анықтау. Күтілетін нәтиже: - Сабақ барысында оқушылар жеке және топпен жұмыс жасай отырып, тақырыпты меңгеру қажет (көрсетілген мақсатқа байланысты). Зерттеу және талқылау «ЖИГСО І » әдісі. Топтық жұмыс арқылы Қазақстан жерінде ұлыстардың құрылу себептерін анықтаңыз: (Т) I топ: «Қазақстанда ұлыстардың құрылуы» картасын пайдаланып, Қазақстан аумағында қандай ұлыстардың құрылғанын зерттеп, сипаттау. Дескрипторлар: - Қазақстан аумағындағы ұлыстарды зерттейді - Әр ұлысты қысқаша сипаттайды - Кескін картаға ұлыстардың аумағын белгілейді II топ: Сіздердің пікірлеріңше, Шыңғысхан бір ортлыққа бағынған мемлекет құрғысы келгенімен (астанасы Қарақорым), өз мемлекетін неліктен ұлыстарға бөлгенін анықтап берсеңіздер. Дескрипторлар: - Кескін картаға ұлыстардың аумағын белгілейді - Ұлыстарға бөліну себептерін анықтайды - Шыңғысханның өз мемлекетін неліктен бөлгенін тұжырымдайды (оқушы пікірлері) III топ: Шыңғысхан енгізген басқару жүйесі (ұлыстар) Қазақстан өмірі үшін қандай маңызы болғаның түсіндіру. Дескрипторлар: - Кескін картаға ұлыстардың аумағын белгілейді - Ұлыстардың Қазақстан өмірі үшін маңыздылығын түсіндіреді - Деректерді пайдалана отырып қорытынды жасайды. ІҮ топ: Шыңғысхан империясының ыдырауына ұлыстарға бөліну әсер етті ме, әлде басқа да факторлар болды ма? Неліктен? Дескрипторлар: - Шыңғыс ханның империясының ыдырау себептерін атап көрсетеді; - Берілген ақпараттармен қоытынды жасайды. ҚБ: әр топ өздерінің алдына үлесітірілген бағалау парақтарына топ мүшелерін бағалап отырады «Қазақстанда ұлыстардың құрылуы» картасы- электрондық тақтада слайд арқылы көрсетілген Кескін карта Н.С. Бакина, Н.Т Жанақова Қазақстан тарихы оқулығы Тапсырмалар жазылған тараптпа қағаздар. Сабақтың соңы 5 мин 1,5 мин 1,5 мин Ой толғаныс: «Өрмекшінің торы» Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өзара сұрақтарға жауап беру арқылы қорытынды жасайды. Мұғалімнің кері байланысы. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл жетпеген оқушыларды ынталандыру. Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды Үйге тапсырма: § 27, мазмұндау, хронологиялық кестемен, терминдермен жұмыс. Түсті жіп Бағалау ережесі сурет бойынша слайдта көрсетіледі Кейінгі оқу: 28-29 тақырыппен танысып келу. Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық талқылау немесе топтық жұмыс көбірек қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар үшін тиімді. Сол себепті қолдауды көп қажет ететін оқушыларға картамен жұмыс берілді, қолдауды орташа қажет ететін оқушылар - Шыңғысхан неліктен өз мемлекеттін ұлыстарға бөлгенін тұжырымдайды, қолдауды аз қажет ететін оқушылар - ұлыстардың құрылуы Қазақ хандығы үшін маңыздылығын түсіндіреді Мұғалімнің кері байланысы; Топтардың өзара бағалауы; Жұптардың өзара бағалауы; Өзін-өзі бағалауы Оқушылардың жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті. Топтық жұмыс кезінде оқушылардың сынып бөлмесінде еркін қозғалуына жағдай жасалады. Сынып бөлмесінің ауасы тазартылуына көңіл аударылады. Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді Сергіту сәті Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? 1 оқушы АЖ: 2 оқушы АЖ: 3 оқушы АЖ: 4 оқушы АЖ: 5 оқушы АЖ: 6 оқушы АЖ: Үй тапсырмасын тексеруде Видеокөрініс кезіндегі әрекеті Топтық жұмыс барысында «Өрмекші торы» кезінде қорытынды ****Жасыл түс - бәрін меңгерді, сары түс – қосымша көмекке сүйенді, қызыл түс- тапсырманы орындауда қиындық туындады | |
Просмотров: 441 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|