Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Сабақтың тақырыбы: «Әлем таныған Қазақстан» Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Тәуелсіздігіне 20 толғалы тұрған Қазақстан Республикасының аталмыш уақыттағы саяси - әлеуметтік, экономикалық- мәдени жетістіктері туралы білімдерін қорытындылайды; Дамытушылық мақсаты: Қазақстан Республикасының 20 жыл бойына жекен жетістіктерін саралайды, салыстырады, сараптайды, қорытындылайды, өз ойларын ағылшын тілінде де жеткізуге дағдыланады; Тәрбиелік мақсаты: Ұжымдаса отырып еңбек етеді, өз елінің тарихын, жетістігін мақтан етеді. Еліміздің «Үш тұғырлы тіл» саясатын мектеп қабырғасынан жүзеге асырады. Сабақ түрі: кіріктірілген сабақ Сабақ типі: қорытынды-қайталау сабағы Сабақ әдісі: Сыни ойлау жобасының стратегиялары Көрнекіліктері: ҚР саяси картасы, интерактивтік тақта-слайдтар, кітаптар көрмесі. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың сабақтарын журналға белгілеу. Мұғалімнің кіріспе сөзі: құрметті оқушылар, биыл біздің еліміздің тәуелсіздігінің 20 жылдық мерейтойы аталып өтетіні бәрімізге белгілі. Осы салтанатты шараның алдында ағылшын тілі пәні мұғалімімен біріге отырып сендерге 20 жылдық торқалы тойымызға қандай жетістіктермен жеткенімізді қорытындылау мақсатында бүгінгі сабағымызды өткізгелі тұрмыз. Сендерге қойылатын талап сабақ барысында жауаптарынды қазақ және ағылшын тілінде берулерің қажет. І. Қызығушылықты ояту «Ассоциация қалыптастыру» стратегиясы - Бүгінгі тақырыбымызды яғни, «Әлем таныған Қазақстан» сөйлемін естігенде ойымызға алғаш не оралады? Күтілетін жауап: ҚР 20 жыл ішінде қандай жетістіктерге жетті, немесе оқушы тақырыпты естігенде қандай ой қорытынды жасайды. Оқушы пікірі тақтаға жазылып тұрады. Ұжым пікірінен кейін оқушылар топтарына атаулар беріледі: - Саясаттанушылар - Politicians; - Әлеуметтанушылар – Social researchers ; - Экономистер - Economists; - Мәдениеттанушылар – Culture researchers. ІІ. Қызығушылықты ояту 1. «Рөлдік ойындар» стратегиясы бойынша топтар таратылған материалдардан өз салалары бойынша мәліметтерді іріктейді: - саясаттанушылар: ҚР тәуелсіздігін жариялаған уақыттан бастап қандай ішкі және саяси жетістіктерге жетті, қандай халықаралық ұйымдарға мүше, қандай елдермен саяси және дипломатиялық байланыстар орнатты, қазіргі әлемдік саяси аренадағы орны қандай екендігіне тоқтала отырып, ҚР Ата Заңына сипаттама жасайды. - әлеуметтанушылар: ҚР тәуелсіздік алғаннан бергі халықтың әл-ауқатына сипаттама жасай отырып, ел Үкіметінің осы бағытта атқарып жатқан шараларына тоқталады(денсаулық сақтау, білім беру, тұрғын үй т.б. мәселелер); - экономистер: Тәуелсіз ел ретіндегі Қазақстанның осы сала бойынша жағдайын, ұлттық теңгенің енгізілуі, нарықтық қатынастарға бағыттталған экономикалық даму қарқыны туралы мәліметтерді іріктейдй; - мәдениеттанушылар: Тәуелсіз қазақ елінің 20жылда жеткен мәдени (мәдениет, спорт, туризм) жетістіктерінен хабардар етеді. Топтар мәліметтермен жұмыс істей отырып өз ойларын екі тілде жеткізуге дайындалады және ұжымға таныстырады. 2. «Ойға-ой» стратегиясы бойынша аталмыш бағыттар бойынша алдын – ала тапсырма алған оқушылар слайдтар көмегімен, қысқаша көрсетіліммен ақпарат келтіріп кетеді. ІІІ. Ой толғау 1. «Блиц-сауалнама» стратегиясы бойынша оқушылардың білімдері қорытындыланады 1. «Қазақ елі» монументінің биіктігі қанша метр? (91метр) 2. «Қазақ елі» монументінің биіктігі неге 91метр? (Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігін 1991 жылы алды) 3. Тәуелсіздіктің белгілерін ата? (Туымыз, Елтаңбамыз, Әнұранымыз) 4. Қазақстан қандай халықаралық ұйымдарға мүше? (БҰҰ, ШЫҰ,т.б.) 5. Қазақстанның сенатында қанша депутат?(47) 6. Халықтар Ассамблеясынан қанша өкіл мәжіліске депутат бола алады?(9) 7. «Бәйтеректің» биіктігі қанша метр? (97) 8. Астанадағы «пирамида» аталып кеткен ғимараттың ресми атауы? (бейбітшілік пен ынтымастық сарайы) 9. 2010-2011 жж. Қазақстанда қандай айтулы оқиғалар болды? (Өскемендегі экономикалық форум, ЕЫҚҰ саммиті, Азиада т.б.) 10. Семей полигонының жабылуының қаншалықты мңызы бар? (Қазақстан әлемге өзінің бейбітшілік сүйгіш мемлекетекенін дәлелдеді) 2. «Жоба қорғау» стратегиясы - топтар төмендегідей тақырыптар бойынша плакаттарға ойларын жинақтап, түсіреді: - «Менің қиялымдағы Қазақстан»; - «Қазақстан 2030 жылы»; - «Мен Президент болсам»; - «Астана болашақ әлем астанасы». Топтарға жобаларын екі тілде қорғау тапсырылады Бағалау: бағалау парағы негізіндн бағаланады. Оқушының аты-жөні өзін -өзі бағалау Топ жетекшісінің бағасы Мұғалім бағасы Ортақ баға Үйге тапсырма: «Мен елімнің дамуына қалай үлес қоса алам?» - ой толғау жазу | |
Просмотров: 1987 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|