Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » История

«Сарматтардың қоғамдық құрылысы, шаруашылығы мен тұрмысы
Сабақтың тақырыбы: Сарматтардың қоғамдық құрылысы, шаруашылығы мен тұрмысы

Сабақтың мақсаты:
б/м: Қазақстан жерінің Батысын мекендеген сармат тайпаларының қоғамдық құрылысы, шаруашылығы, тұрмысы жайлы ақпарат алады.

д/м: Сармат тайпалары жайлы мәлімет ала отырып, олардың өзіндік даму ерекшеліктерін ажыратады.

т/м: Топта жұмыс істей отырып, өзгінің пікірін тыңдауға, өзгелермен ой бөлісуге дағдыланады.

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақ типі: СТО

Сабақ әдістері: «Болжам жасау», «рөлдік ойын», «үш қадамды сұхбат», ойға-ой» стратегиясы.

Көрнектіліктер: СТО қағидалары, интерактивті тақта, сол тарихи кезеңге арналған карта, «Менің Елім Қазақстан» кітабы.

Ұйымдастырушылық
кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабақ бастауға жағдай жасау. Алдын-ала бөлінген топ бойынша отырғыру.

I Қызығушылықты ояту

«Болжам жасау» стратегиясы бойынша ұжымға:
«Бүгінгі тақырыбымыз"«Сарматтардың қоғамдық құрылысы, шаруашылығы мен тұрмысы" Бұл тақырыпта не ойтылуы мүмкін?» деген сұрақ қойылады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты әр түрлі пікірлер айтуы мүмкін.

II Мағынаны ажырау

Ұжым төрт топқа бөлінген:
«Тарихшылар»
«Жылнамашылар»
«Археологтар»
«Этнографтар»
«Рөлдік ойын» стратегиясы бойынша әрбір топ өз саласына байланысты мәліметтерді тақырыптан анықтап алады.
Мысалы:
«тарихшылар» - сармат тайпаларының мкай жерде мекендегенін, қандай шаруашылықпен айналысқанын айтады.
«жылнамашылар» - оларда әскери демократиялық жүйе болғанын, ерлер мен әйел құқықтарын бірдей болғанын көрсетеді.
«этнографтар» - олардағы заттай мәдениеттердің түрлерін, киімдерін, ыдыс-аяқ түрлерін айтады.
«археологтар» - сарматтар тарихын зерттеудегі қазба жұмыстарының нәтижелерінің маңыздылығын, деректерін келтіреді.

«Ойға-ой» стратегиясы бойынша топтардан бір-бір алдын-ала берілген тапсырма бойынша келтірілген мәліметтерге қосымша ақпараттар қосады (Мәліметтер әр түрлі деректерден алынуы мүмкін).

III Ой толғау

«Үш қадамды сұхбат» стратегиясы бойынша әрбір топ келесі топқа сұрақ қояды:
жылнамашылар тарихшыларға, тарихшылар этнографтарға, этнографтар археологтарға, археологтар жылнамашыларға сұрақ қою мүмкін.
Мысалы: 1. Бесоба қорымынан не табылған?
2. Неге сармат қоғамы сол кезеңдегі көшпенділердікінен өзгеше болды?
3. Мүлік теңсіздігінің шығу себебі неде? т.б.

Үй тапсырмасы: §24+Д+Т, тайпалар кестесіне сарматтарды қосу.
Бағалау: Бағалау парақтарына әркім өзі бағалайды.
Бағалау парағы: оқушының өзін бағалауы, топ жетекшісінің, мұғалім бағасынан кейінгі ортақ көрсеткішпен бағаланады
Категория: История | Добавил: molli (2012-05-18) | Автор: Бигельдинова Әсем Самажанқызы E
Просмотров: 6044 | Рейтинг: 3.3/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-12-26, 10:54 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru