Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт |
Ақмола облысы,Степногоск қаласы А.С. Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп- лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Балтаев Нуралан Кенбайұлы Сабақтың тақырыбы: Суды қадірлейік Мақсаты: • Оқушылар 9 модуль бойынша алған білімдерін кеңейте отырып, су туралы білімдерін толықтырады. Табиғат тақырыбына қатысты білім дағдыларын тереңдете тиянақтайды. • Сөздердің мағынасын түсіну және мәтінмен жұмыс істеу арқылы оқушылар ойлау қабілеттерін, тіл байлықтарын, сөздік қорларын, ауызекі сөйлеу тілдерін қалыптастырады, дамытады. • Табиғатты сүйе білуге, су қорын үнемді пайдалана білуге тәрбиеленеді. Сабақ түрі: жаңа сабақты игеру Әдіс – тәсілдер: топтастыру, сұрақ – жауап, диалог, аударма. Жұмыс түрлері: топтық Көрнекілік: компьютер, презентация, үлестірмелі материал, суреттер. Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі сабақтың мақсатың айту Психологиялық дайындық. Мен сіздерге жақсы көңіл күй тілеймін. ІІ Үй тапсырмасы Слайд Қазақстанда қанша көл бар? Қазақстанда қандай ірі көлдерді білесің? Каспий туралы не білесіңдер? Степногор қаласына қандай өзеннен су келеді? ІІІ Жаңа сабақ – 1.Миға шабуыл Су сөзін естігенде қандай ойлар келеді? Сусыз адам өмір сүре алмайды. Су тіршілік көзі. Денсаулыққа пайдалы. Сусыз табиғат құриды. Яғни, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Суды қадірлейік». Біз бүгін сабақта жаңа сөздермен танысамыз. оларды қатыстыра отырып, су тақырыбында өз ойымызды айта білуге үйренеміз. Жаңа сөздер: Жолаушыға – жолаушы су ішті Пайдалану – суды пайдалану Тегін- су тегін алдым Сақтау – таза суды сақтау Сапа – судың сапасы жақсы 3.Мәтінмен жұмыс Мәтінді оқып шығу Қазақ халқы суды қадірлеумен қатар оны жалпы халыққа, тіршілікке, орман- тоғай, өсімдіктер дүниесіне ортақ тіршілік беруші деп қараған. Су бермей, судан торықтыру ең үлкен қылмыс саналған. Сол үшін атам заманнан бері қазақ үйіндегі су қымыз, айран- шалап, көже, сүт сияқты сусындар тегін. Алайда мал бағып отырған жалғыз үй болса да, жолаушыға сусын беріп аттандырады. Осындай тарихи деректерде еске түсіре отырып, қазіргі кездегі маңызды мәселенің бірі- қолда бар су қорын сақтай білу, оның сапасын төмендетпеу. Су байлықтарын сақтау бүкіл халықтық ісі екенін ұмытпауымыз керек. Су бірінші қажеттілік және біздің байлығымыз. Халық даналығы «Су ішетін құдығыңа түкірме» дейді.Су байлығынан адам баласына келетін пайда көп, оларды тиімді пайдалану,сақтай білу, баршамыздың абыройлы борышымыз. 1. Бес түйін сөз іздеу. 2. "Мені түсін" ойыны. Су байлығынан адам баласына келетін пайда көп, оларды тиімді пайдалану,сақтай білу, баршамыздың абыройлы борышымыз. Су бермей, судан торықтыру ең үлкен қылмыс саналған. Алайда мал бағып отырған жалғыз үй болса да, жолаушыға сусын беріп аттандырады. Қазақ халқы суды қадірлеумен қатар оны жалпы халыққа, тіршілікке, орман- тоғай, өсімдіктер дүниесіне ортақ тіршілік беруші деп қараған. Сол үшін атам заманнан бері қазақ үйіндегі су қымыз, айран- шалап, көже, сүт сияқты сусындар тегін. Осындай тарихи деректерде еске түсіре отырып, қазіргі кездегі маңызды мәселенің бірі- қолда бар су қорын сақтай білу, оның сапасын төмендетпеу. Су байлықтарын сақтау бүкіл халықтық ісі екенін ұмытпауымыз керек Халық даналығы «Су ішетін құдығыңа түкірме» дейді. Су бірінші қажеттілік және біздің байлығымыз. 3. "Таласа сөйлесу" 1. Мен мәтінді оқып шықтым онда__________________________ туралы айтылған. 2.Бұған қосыламын, өйткен______________________________________________________ 3.Бұған қосылмаймын, себебі____________________________________________________ 4.Менің ойымша,__________________________________________ 5.Қорыта айтқанда,_________________________________________ 4. Су сөзі қандай сөздермен тіркесіп тұр. Су бермеу етістік Су қымыз зат есім Су қоры зат есім Су байлықтары зат есім Су бірінші реттік сан есім Су ішетін етістік 5.Ойлану сәті Д.Балалар,бұл суреттің қандай байланысы бар? Слайд 6.Синтаксистік талдау. Көктемде қар еріп,ауланы су басады.(Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас құрмалас) Ауылға таза су жетсе, халықтың денсаулығы жақсарады. (Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас) Су сөзіне морфологиялық талдау жасау. Таза сөзіне морфологиялық талдау жасау. 7.Шығармашылық жұмыс Балалар, бұл жұмыста біз өзімізді өзен және судың атынан сөйлейміз. Мен өзенмін........... Мен сумын........ Бекіту Соңғы 60 жылда жер шарында ауыз суды пайдалану 8 есе өсті. Осы жүзжылдықтың ортасына қарай көптеген елдер суды сырттан алдыруға мәжбүр болады. Су - барынша шектеулі ресурс және оның көздерін иелену үшін күрес жер бетіндегі шиеленіс пен жанжалдар себептерінің бірі ретінде, қазірдің өзінде геосаясаттың аса маңызды факторына айналып отыр. Сумен қамтамасыз ету проблемасы біздің елімізде де өткір болып отыр. Бізге сапалы ауыз су жетіспейді. Бірқатар өңірлер оның зардабын қатты тартуда. Бұл проблеманың геосаяси астары да жоқ емес. Қазірдің өзінде біз трансшекаралық өзендердің су ресурстарын пайдалануда бірқатар мәселелермен бетпе-бет келдік. Аталған мәселенің күрделілігіне қарамастан, біз оны саясаттандыруға жол бермеуге тиіспіз. - Сонымен өз ойымызды, қорытындылайық. Су туралы бір сөйлемнен айтамыз. Суды біз қалай сақтауымыз керек? . Қорытындылау Жақсы, бағалау парағына белгілеріңді қойыңдар. Бағалау парағына өз ойларын жазады. 1 мин Үй тапсырмасы, бағалау Үй тапсырмасы 2 деңгей – «Су - тіршілік көзі» шағын шығарма жазып келу. 3 деңгей – Сөз жаттау. Оқулықтағы 183 бетттегі 2 тапсырма,– ілік септігіндегі сөздерді теріп жазу, жалғауларды көрсету. | |
Просмотров: 1041 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|