Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт |
Тіл үйретуде ойын технологиясын қолдану. Жалпыбілім беру жүйесініңалғашқысатысыболыпесептелетінмектепкедейінгімекемелердеқазақтіліноқытып, қазақтіліндесөйлеп, өзойындұрысжеткізудағдыларынжаңатехнологияларарқылыжетілдірудіжүктейді. Мектепкедейінгіересекжастағыбалалардыңбірыңғай, тұтасдамуынқұрайтынжан-жақтықабілеттіжекетұлғатәрбиелеу. Қазақтілінүйренудіңтүпнегізі-балабақшадақалыптасады. Мектепжасынадейінгібаланыңдүниетанымы, санасы, зердесі, тілініңдамуы, сөздікқорыныңмолаюы, сөзгеқызығушылығыжеделқалыптасатынығылымдаәлдеқашандәлелдеген. Балабақшадақазақтілінүйретудесөздікжұмыстықоршағанортамен, күнделіктіөмірментығызбайланыстыражүргізу, жаңасөздерқамтылатындайтүрліойындарұйымдастыру: сөздік, дидактикалық, қимылдық, оқиғалы-желіліойындарарқылытілұстарту: көру, есту, тыңдау, қайталау, естесақтау, жаттауқабілеттерінжетілдіріпотыру: балалардысөйлесебілуге, сөйлемдердідұрысайтуға, тәрбиешініңсұрағынтүсініпдұрысжауапберуге баулу мақсатыкөзделеді. Әрбірсабақтыөткізудетәрбиешініңшығармашылығы, әдіс-тәсілдердітиімдіпайдалануы, сабақтытүрлендіріпұйымдастырудаойындарды, мақал-мәтелдерді, жұмбақтардықолдануыбалалардыңқиялыншарықтатады. Білімдімеңгеруүстіндебаланыңойлауқабілетіұшталады. Жас бала тез еліктегіш, үлгітұтатынзаттыңбейнеліжағынакөңілаударғышкеледі. Сөздімәнерлепайтудаболсын, жалпытілдімеңгерудеболсын, бала тәрбиешігееліктейді. Қазақтілісабақтарынойынарқылыжүргізуадамгершілікмінез-құлықтықалыптастыруғаықпалетеді, сапалытүрдесәлемдесуге баулу, достыққа, ұйымшылдыққатәрбиелеугебейімдейді. Қазақхалқыныңұлығұламаларынбіліп, құрметтеугедағдыланады. Қазақтілінедегенқұрмет пен қызығушылығынарттырады. Тіл-баршаадамзаттыңруханикемелдігініңбелгісі. Ол-адамдарарасындағығанаемес, қоғамдағыбаршақарым-қатынастыңдәнекеріболатынқұдіреттіқұрал. Қандайұлтболмасынөзанатілінерекшеқадыртұтады. «Өзгетілдіңбәрінбіл-өзтіліңдіқұрметте»-дегендей, біздіңеліміздебасқаұлтөкілдерініңтілін, мәдениетін, салт-дәстүрінсақтайотырып, қазақтілінерекшеқұрметтеп, оны үйренугеталпынысжасалуда. Мектепжасынадейінгібалаларүшінқазақтілінигеругеойынтәсілінқолданғантиімді. Себебі, бала ойынарқылыайналадағықұбылыстытанып, біледі. Ойынныңнегізгіерешеліктері: бала үн-түнсізойнамайды. Тіпті бала жалғызболғанныңөзінде де сөйлепжүреді. Сөйлесежүріпбалаларпікірлесіп, әсералысып, ойынныңтүпкіниеті мен мазмұнынанықтайды. Ойынныңнегізгіқұрылымдықэлементтерімыналар; ойынныңөзінентуатынжәнебалаларжасайтыннемесеересектерұсынатынойынережелері. «Ойынойнап, әнсалмайөсер бала бола ма» дегендей, ойынныңқайтүріболсынзерсалып, ой жүгіртіпқарасақ, оданмәнді де мағыналыістертуындапөрбитінінбайқаймыз. Ойынүстінде бала өзінеркінұстайды, ал еркіндікдегеніміздамудыңбаспалдағы. Сондай-ақойынбаланыңболашақөмірінеесікашып, оныңізденімпаздық, тапқырлыққабілетіноятады. Қорытаайтқанда, ойын-баланыңжансерігі. Ойынсырттайқарағандаешқандайқиындығыжоқ, оп-оңайкөрінуімүмкін. Ал, ісжүзінде бала ойынғақатысуүшінбасқаларментілтабысып, өзініңойлағанойыніскеасырады. Баланыңруханижетілуі мен табиғиөсуі, денесініңдамуы мен ой дүниесініңөркенжаюыойынғатікелейтәуелді. | |
Просмотров: 467 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|