Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт |
Сабақ жоспары Сабақ тақырыбы : Кереғарлық жағдайды қалай шешу керек Сабақ түрі: Білімді практикалық тұрғыдан бекіту және білу сабағы Оқыту әдістері: өздік жұмыс, ойын, әңгімелесу ОТЖ және көрнекі құралдар: кесте, сызба, суреттер Сабақтың мақсаттары: А) Білімділік: Студенттерге практикалық тапсырмалар беру арқылы алған білімдерін бағалау Б) Тәрбиелік: Мінез ерекшелігіне қарамастан кез-келген адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу В) Дамытушылық: Логикалық ойлау, салыстыру қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін дамыту Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі -Амандасу -Түгендеу 2. Үй тапсырмасын тексеру: Студенттерден кереғарлықтың құрылымын еске түсіруді айту. Бірнеше студенттің жауабын тыңдау. Керағарлық жағдай шешілген жағдайларды білу, білмеулерін сұрау. Кереғарлықты қандай даму кезеңінде тоқтатуға болады? Өздік жұмысқа арналған жұмыстар: 1. Қарым-қатынасты немесе өзара әрекеттесуді жақсарту үшін кереғарлықты интинсивтілеу үшін, яғни оны анықтау, ашу, айрықша көрінетіндей болған жағдаятты есіңізге түсіріңіз. Бұл жүзеге асты ма ? және оның салдары қандай болды екендігін талдаңыз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Кестені толтыр Кереғарлықтың жіктемесі: № р/н Жіктеменің негізі Кереғарлықтың түрлері _______________________________________________________________________ 1 _____________________________________________________________________ 2 _____________________________________________________________________ 3 ______________________________________________________________________ 4 ______________________________________________________________________ 3. Мәліметті бекіту: 1- тапсырма: «Жүріс» ойыны. Кез-келген студент өзі бір ойлап тауып көрсету керек. Мысалы, тұңғиықтың (пропасть) үстінде жүру, көпшілікке қарсы жүру, т.б.Содан соң әрбіреуі ойлап тапқанын көрсетеді, ал қалғандары болса соны шешу керек. 2-тапсырма: «Бұзылған телефон» ойыны. Бірнеше адам аудиториядан шығады. Бірінші қатысушы кіреді. Оған қысқа бір сөзді айтыңыз. Мысалы, Саған Алия телефон шалды және саған мынаны айтып жіберді: « сен Маратқа оның демалысқа әжесінің үйіне кеткенін айт. Ол оның әке-шешесінен физика кітабын алып, қарындашпен белгіленген есептің шартын телефон арқылы айтсын.» Сұрақ қоюға немесе қайта сұрауға болмайды. Содан екінші студент кіреді. Бірінші студент оған түсінгенін жеткізеді. Солай әрбір кірген студент фразаны естіп, оны келесі студентке айтады. Соңғы қатысушы естіген фразасын барлығына мәлімдейді. Бөлмеде отырғандар көмектеспеу керек және естігендері жайлы өз пікірін айтуға құқығы жоқ. Ойыннан кейін оны талқылаңыз. Неліктен оның мағынасы өзгерді? Бұл қалай пайда болды? Студенттер мынадай қорытындыға келу керек: әр түрлі адамдар бір ақпаратты түрліше қабылдайды екен. 3-тапсырма: Өздік жұмысқа арналған жұмыстар Кереғарлықты алдын-алу үшін қандай бағытта жұмыс жасау керек. Кестенің ашық ұяшықтарын толтыр. Өзіңнің тәжірибеңе сүйеніп, кестеге қосымша пункттерді қосыңыз. _______________________________________________________________________ КЕРЕҒАРЛЫҚТЫ АЛДЫН-АЛУ _______________________________________________________________________ 1. 2. _______________________________________________________________________ а а ә б б в в г г д е ______________________________________________________________________ Үй тапсырмасын беру: Ойлап көріңіздерші, сізге не істеу жеңіл: өзіңізді, көзқарасыңызды, қарым-қатынасты, жүріс-тұрысты, қоршаған айналаны? Қалай ойлайсыз, неге? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Сабақтың қорытындысын шығару: материалды өткеннен соң студенттер: - толғандырған қақтығыстың себептерін жойып, кереғарлықты алдын алуға болатынығын түсінеді; - проблемалық жағдаятқа әсер ету дағдысын қалыптастырады; - мақсатқа жету үшін ынтымақтастық қажеттілігі керектігін мойындайды; - қарым-қатынас барысында ақпараттың өзгеретіндігін түсінеді. Бағалау. | |
Просмотров: 656 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|