Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт

Ұйымдастырыған оқу іс әрекеті
Ересек топта ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы
Тәрбиеші:Қожанова Г.Т
Семей қаласы
№14 мектеп-бақша
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Айналамен таныстыру.
Тақырыбы: «Отбасының балалар өміріндегі рөлі туралы білімдерін жалпылау және жүйелеу»
Мақсаты: - Баланың құқығын оны отбасының қорғауы туралы ұғым беру, әр адамының, тек қана құқығы ғана емес, сонымен бірге міндеті бар екені туралы түсінікті бекіту: отбасы мүшелерімен қарым-қатынас тәсілдерін жетілдіру; шығармашылық бейімділіктерін дамыту, өз еріктерімен талқылауға, қорытынды шығара білуге; өз-өзін сыйлау сезімін және отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: отбасы сәйкес, міндет, жетім-балалар, қарайласу.
Алдын-ала жұмыс: «Адам құқығының декларациясы» және «БҰҰ-ның бала құқығы туралы конвенциясы» туралы әңгіме өткізу. Ненец ертегісі Ш.Пьероның «Көкек», «Золушка», орыс ертегісі «Морозко» оқу, өлеңдер жаттау.
Құрал-жабдық: плакаттар бала құқығы туралы, аудио жазу «Мамонт баласының анасына арналған ән», композитор В.Шаинский, ненец ертегісне «Көкек» арналған иллюстрациялар, сопақша қағаздар ішіндегі (жапырақшалар), 0,5 альбом парағы, балауыз борлар.

Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалардың
іс-әрекеті:
Мотивациялық-қозғаушы: Тәрбиеші балаларға «Мамонт баласы үшін ана» атты мультфильмнен өлең тыңдауды ұсынады. Өлеңнің желісі бойынша сұрақтарға жауап беруді ұсынады.
Тәрбиеші: - Мамонт баласы кімді іздеп жүр? Мамонт баласы қайда қайтып келеді, айтыңдаршы? - Иә, балалар, отбасы, туған үй – адамға ең қымбат.
Балалар өлеңді мультфильмнен зейін қойып тыңдап, өлеңнің желісі бойынша сұрақтарға жауап береді.

Балалардың жауабы.
Іздену - ұйымдастырушы Тәрбиеші: - Сендер қалай ойлайсыңдар, бұл нені білдіреді?
- Адамдар не үшін отбасын құрады? Сәйкес отбасы деген не?
- Балаға ең жақын адам – ол ата-аналары. Ал, ата-аналар үшін балалары - өмірдің мағынасы, қызығы, бүкіл өмірлерінің қуанышы.
- Балалар, мен сендерге мақал-мәтелдер тыңдауды ұсынам, содан соң оның мағынасын түсіндіріп берсеңдер.
1. «Ата-ананың жүрегі - балаларында»
2. «Балалар қиындық емес, ол қуаныш»
3. «Отбасы күшті, егер де керегесі мықты болса»
(балалардың талқылауы)
Естеріңе сақтаңдар, балалар бақытты, егер де әр баланың отбасы тату болса.
«Егер де қызы қыңыр болмаса,
Егер де әкесі ашуланбаса,
Егер де әже шешеге,
Көзінің қиығымен қарамаса,
Егер де, мейірімді сөздерді,
Таң атпай естісең
Яғни әкең, шешең, мен –
Кім? – жақсы отбасы!» (Балалардың зейінін адамның құқығы туралы плакатқа аударады)
- Бұл плакаттар не туралы айтады? (балалардың талдауы)
- Әр бала өмір сүруге құқығы бар.
- Әр бала үлкендер жағынан міндет етуге құқығы бар.
- Әр бала отбасылық байланысқа құқығы бар.
Балалардың құқығы арнайы құжатта жазылған – «Баланың құқығы Декларациясында», «Бала құқығының конвенциясында». Сендердің құқықтарыңды мемлекет қорғайды.
Жақсы және тату отбасында барлығы бір-біріне көмектесіп, отбасы мүшелерін міндеттейді.
Ойын «Біздің мейірімді істеріміз»
- Сендердің үйде күнделікті атқаратын міндеттерің бар ма?
- Балалар, мен сендерге өте қызықты ойын ойнауды ұсынамын: «Менің мейірімді істерім» атты. Сендер үйде қалай көмек етесіңдер. Соны айтып бересіңдер, қандай талапты орындайсыңдар. Сендердің мейірімді істеріңнен біздің сиқырлы гүл жапырақтарын ашады.
- Қараңдаршы, сендердің мейірімді істеріңнен тіпті гүл жапырақтарын ашты.
- Иә, ата-анаға көмек ету керек. Олар да, міндет етеді, сендердің құқықтарың бұзылмасын, - деп.
- Балалар, сендерде тек құқық қана емес, сонымен бірге міндеттерің бар, сол туралы жұмбағымызды тыңдап, шешіп беріңдер.
Жұмбақты жасыру:
Бала әлі туған жоқ,
Бірақ тәрбиеленуге берілді,
Ол кім?
(Көкек)
(ненец ертегісі «Көкек» иллюстрацияларын көрсетіп, әңгімелейді)
- Балалар, ертегі қалай аталады?
- Неге шешесі «көкекке» айналып кетті.
- Қандай құқық балалармен, ата-анаға деген қатынаста бұзылды?
- Сендер осы балалардың орнында не істер едіңдер?
- Ойлаңдаршы, кім енді осы балаларға қамқор болады?
- Ата-анасыз тастанды балаларға қандай қамқорлық жасалады?
Тәрбиеші: Өмірде әр түрлі жағдай болып, балалар отбасынсыз қалады. Мұндай балаларды мемлекет өз қамқорына алады. Жетім балалар балалар үйінде тәрбиеленеді. Оларға үлкендер қамқор болып, баланың денсаулығын дәрігерлер қарайды. Ал, тәрбиешілер білім беріп, жүректерінің жылуын, мейірімді және тату болуға тәрбиелейді.
Ойын «Біз не істегенімізді айтпаймыз, не істегенімізді көрсетеміз»
Ойын этюді командада.
Бір команда үй жұмыстарының қиымылын көрсетсе, басқа команда оны шешеді. Содан соң, рөльдерімен ауысады.
Тәрбиеші: - Біз отбасы, оның отбасы мүшелеріне деген қамқорлығы, оның құқығы мен міндеті туралы көп айттық.
Тәрбиеші: - Ал, енді балалар, сендерге әркім өз отбасының белгісін салуды ұсынамын. Ол нені білдіретінін айтып беріңдер. Балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.

Балалардың пікірлері.

Балалар мақал-мәтелдерді зейін қойып тыңдап, содан соң мағынасын түсіндіреді.

Балалар адам құқығы туралы суреттерді қарастырып, тәрбиешінің суреттеріне жауап береді.

Магнитті тақтада сары түстегі дөңгелек. Балалар бір-бірден жапырақтарды алып, қағаздан кесілген сосын қалай үйде көмектеседі, қандай міндетті оындайтындарын айтып береді.

Балалардың пікірлері.

Балалар өте зейін қойып, жұмбақтарды қояды.

Балалардың пікірлері.

Балалар ойынға белсенділік көрсетеді. мысалы: үй сыпырғанды көрсетсе, екінші команда оны тауып, айтады. Ойын осылай ауысып, жалғасады.

Балалар «Мамонт баласы үшін ана» атты әуенмен сурет салады. Әр бала өз отбасы белгісі туралы айтады.

Рефлексивті - реттеуші Тәрбиеші балаларға отбасы белгісі суреттерінен альбом жасауды ұсынады.
Тәрбиеші: - Балалар, мен сендерге отбасында құқықтарың ешқашанда бұзылмасын және әр баланың тату және бақытты отбасы болсын, - деп тілеймін.
Сабақты қорыту.
Балалар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Әр бала өз отбасы белгісі туралы айтып, альбом жасауға тілек білдіреді.

Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: - бала өз құқығы және міндеті туралы білу керек;
- бала өз отбасының және мемлекеттің оны қорғайтын түсіне білу.

Меңгеруі: - сұрақтарға жауап беруі;
- жаңа сөздердің мәнісін түсінуі.

Істей біледі: - өз отбасының белгісін әңгімелей алады.
Категория: Опыт | Добавил: Гука (2011-11-17) | Автор: Гульмира E
Просмотров: 3499 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-12-19, 1:57 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru