Главная » Статьи » В помощь учителю » Мастер-класс |
«Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі» «Балаға өз бетімен зертттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі» Питер Клайн. Мақсаты: Барлық жастағы оқушыларға сабақ барысындағы кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап.екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға үйрету. Оқушыларды топпен жұмыс жасауға, диалогқа түсе білуге, өзін – өзі бағалауға, өз ойын ашық айтуға қалыптастыру. Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. «Жүректен - жүрекке» Мұғалімдер ортаға шығып шеңберге тұрады да, өздері бір – біріне жылы лебіздерін білдіреді.Мысалы: Жазира, мен саған ұзақ ғұмыр тілеймін! ІІ. Топқа бөлу Әр мұғалім өлең жолдарын алып, өзінің сыңарын тауып алып шағын топтарға бөлінеді. (Топ атауын құрып, құрастырылған өлеңді әуенімен айтады) Топ ережесін құру Тапсырманы алайық, Топпен жұмыс жасайық. Барлығымыз ойланып Ұтымды ой айтайық! ІІІ. «Миға шабуыл» Қазіргі заманауи оқушы мен мұғалім қандай болуы керек? Жаңашыл біз болайық, Сыни ойлай алайық. Оқушыға ой тастап, Шығармашыл болайық. Оқушылар жаңаша, Білім алсын тамаша. Топпен бірге отырып, Жауап берер қашанда. ІV. «Ой толғаныс» Бейнетаспадан «Құмырсқалар» тақырыдында аннимациялық фильмді тамашалап, талқылау. V.Түрткі сұрақ арқылы тірек сөздерді жазу. 1. Осы бейнекөрініс сіздерге қандай ой салды? 2. Қай кезде мұғалім көп сөйлейді? 3. Қандай жағдайда әңгіме тек оқушылар арасында жүреді? 4. Кездескен қиындықтарды қалай жеңуге болады ? 5. Белсенділігі төмен немесе мүлде әңгімеге қатыспайтын оқушыны қалай тартасыз? 6. Сабаққа дайындылмай келетін оқушымен қандай жұмыс жүргізесіз? Оқушыға ешқашанда ұрспайық, Жанын түсінер, жанашыры болайық. Қиындықта қастарынан табылар, Ұтымды ой айтар, адал досы болайық. VІ. «Сэнквейн» әдісін қолдану. Бес жолдық өлең құрастыру. Бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» VІІ. Сергіту сәті. «Шырша биі» ҮІІІ. «Вербалды қиял» стратегиясы. Мұғалімдер ситуацилық сұрақтарға жауап береді. Енжар оқушыны сабаққа қалай тарта аласыз? Оқушыға екі қоймаудың қандай жолдары бар? Сабақ өте тартымды, қызықты болу үшін, мұғалімге не керек? Өзіміз де сыни ойлай алайық, Әрқашанда сын көзбенен қарайық. Оқушыға білім берер алдында, Сабаққа біз күшімізді салайық. ІХ. Суммативті бағалау. Топ мүшелері бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды. Топтың әр мүшесіне жұлдызшалар таратылады, сол жұлдызшалар арқылы қай топтың жұмысы жоғары деңгейде болса, сол топтың тұсына жапсырады. Өзімізді –өздеріміз бағалап, Әр топтардың деңгейлерін саралап. Сындар айтып, ұсыныстар ұсынып Үйренейік білімдерін бағалап. Х. Рефлексия. Рефлексия жазайық, Өз ойымызды айтайық. Ұнаса осы сабақтар Курстарға барайық. «Жетістік ағашы» Бұл жобаның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту»бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру.Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді игеру,іздену арқылы бала бойына дарыту,одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті. Біз осы заманғы білім беру жүйесінсіз, әрі алысты барлап, кең ауқымды ойлай білетін осы заманғы мұғалімдерсіз инновациялық экономика құра алмаймыз” Н.Ә.Назарбаев | |
Просмотров: 2660 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|