Главная » Статьи » В помощь учителю » Мастер-класс |
« Талантты және дарынды оқушыларды оқыту» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары Сабақ тақырыбы: Талантты және дарынды оқушыларды оқытуды ұйымдастыру әдістемесі Жалпы мақсат: Талантты және дарынды оқушыларды анықтауды үйрету Талантты және дарынды оқушыларды бағалаудың түрлі жүйелерін анықтау. Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 50-58 бет 2. L2W1D1_S1 Оқу нәтижесі Талантты және дарынды оқушыларды әуелетін дамытудың жолдарын үйренуі. Белгілі бір пән бойынша дарындылығының анықталуы. Түйінді идеялар: Талантты және дарынды оқушыларды оқыту арқылы экстранаттыққа жету Сабақта қолданылатын материалдар: А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам,сауалнамалар. Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ CTO Бағалау 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар 6.Түртіп алу «Екі жұлдыз,бір тілек» Дерек көздері: Әдеби материалдар, газет-журналдар,слайдтар. Тапсырмалар: Сұрақ- жауап, салыстыру, постер жасау, рөлдік ойын,флипчарт қорғау. Оқуға арналған тапсырма: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жөніндегі нұсқаулық Мұғалімге арналған нұсқаулық. Дарындылық анықтау мен дамытудағы психодиагностиканың орны Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті: І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекет Аудиторияда психологиялық ахуал туғызу мақсатында «Қабілеттілікті анықтау» тесті жүргізіледі. «Мына бір бет қағазды бір рет бүктеңіздер,енді тағы бір рет бүктеулеріңіз сұралады.» - Енді бір жерінен жыртыңыздар, тағы бір рет бүктеп,жыртыңыздар. - Енді бәріміз тапсырманы орындап болсақ,ашып қарауға рұқсат. 1. Стикерлерге салынған смайлктерден бүгінгі күнге байланысты көңіл күйлеріне сәйкес суреттерді ұсыну. 2. Суретті не үшін таңдағанын білу. 3. Суретпен байланысты айтқан тілектерін тыңдау. Сессияға қатысушы мұғалім-дер берілген тестіні орын-дайды.Әрқайсысы өз қабі-леттіктерінің әртүрлі екенін анықтайды. Үстел үстіндегі стикерлерге салынған суретті таңдайды, ол суретті не үшін таңдағанын айтып береді. Сол суреттерге байланысты бір-біріне тілек айтады. І тапсырма 1. Диалогқа түсіру Дарынды бала,ол кім? 2.Шағын топқа бөлу. Дала аңдары мен үй хайуанаттарын таңдату арқылы шағын екі топқа бөлу. (қасқыр және жылқы малы ның суреті әкелінеді) Диалогқа түседі.Әркім өз ойларын айтады. Дала аңы мен үй хайуанатын таңдау арқылы екі топқа бөлінеді. Таныстыруға әр топқа Интерактивті тақтада дарынды және талантты оқушыны анықтау мақсатында видеоролик көрсетіледі. Топқа дарынды және талантты оқушыны ара жігін ашу,анықтау керектігін түсіндіру. Дарынды және талантты оқушының бейнесіне постер салады . флипчарт арқылы көрсетіп, таныстырып шығуды тапсыру. Бағалау Топтың әрбір мүшесі видео материалды мұқият көреді,ой елегінен өткізеді. Топ мүшелері бірлесе отырып дарынды және талантты баланы анықтаудың жолдарын қарастырады,дәлелдемелер келтіреді. Топтан бір адам шығып ,өздерінің ойларын дәлелдеп шығады. « Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы бағалау ІІ тапсырма Таныстыруға әр топқа Логикалық және шығармашылық тапсырмалар беріледі. Бағдаршам неге үш түрлі түстен тұрады? 1.Жеке орындау. 2.Шағын топта орындау 3.Жұмысымен таныстыру. Сергіту сәтін өткізу. « Ойын сауыққа жиналу»тренинг Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына «Бағдаршамның не себептен үш түрлі түстен тұратындығы» жөнінде әрбір топ мүшесі жеке, кейін топта талқылап, бірлесе жазып шығады. Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады. Рөлге ену арқылы сергіту сәтін жасайды. ІІІ тапсырма Қорғауға әр топқа 1. Топтық жұмыс: Зияткерлікті қажет ететін және дамытатын тапсырмаларды құрастыру Әр топқа өз ойын флипчартқа жазу тапсырылады. 2. Қорғау 3. Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою. 4. Жұмыстарын екі бағалау. Әр топ «зияткерлікті қажет ететін және дамытатын тапсырмаларды» құрастыруда өз ойларын флипчартқа дайындайды және қорғайды. Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына бйланысты сұрақтар қояды. ІV тапсырма Рөлге түсу әр топқа Рөлдік ойын. «Дарынды бала» тақырыбында сценарий құрастыру және рөлге түсу. Ынтымақтастықта жұмыс істеу. Жауапкершілікті сезіну. Берілген тақырып бойынша сценарий құрастырып, рөлге түседі. V. Қорытындылау «Дарынды және қабілетті оқушы » дегеніміз не? Оларды оқытудың қандай жолдары бар екен? Берілген тақырып бойынша . VІ. Ақпарлама. «Талантты және дарынды оқушы» туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру. «Талантты және дарынды оқушыны дамыту» туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады. VІІ. Рефлексия «Екі жұлдыз,бір тілек» бойынша стикерлерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын « Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы бейнелейді не жазады. | |
Просмотров: 5070 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|