Главная » Статьи » В помощь учителю » Мастер-класс |
ІІ кіші топқа ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Тәрбиеші-Кабенова К.Т. Білім беру саласы:«Қатынас» « Таным» Тараулар: Экология негіздері Тақырыбы:«Ауа» Мақсаты:ауа туралы түсініктерін қалыптастыру,ауаның адам өміріндегі,табиғаттағы алатын орны.Зерттеу-іздестіру қабілеттерін арттыруға жұмыс жасау. Керекті құралдар:пакеттер, шарлар, стақан,түтікшелер, желпуштер. Билигвалдық компонент:ауа-воздух-ейр Әрекет кезең-дері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық Ұйымдастыру– іздестіру Балалар біз еккен бұршақты қарандаршы қандай болып өскен.Бұл бұршақтын өсуіне не қажет? Қане кім айтады? Иә,өсімдіктер өсу үшін ауа қажет.Ауа болмаса біз өмір сүре алмаймыз,дем ала алмаймыз,өсімдіктер өспейді.Ауа тіршілік үшін қажет. Бірақта біз сол ауаны көріп тұрмыз ба? Қолға ұстай аламыз ба? Сол кезде есікті тарсылдатып шармен ұшып Дымбілмес келеді. -Ой,Дымбілмес сен қайдан келдің? -Мен шармен ойнап жүр едім,далада қатты жел тұрып мені осында ұшырып келді.Сендерде қызық екен,маған осында қалуға болама? -Ендеше Дымбілмес кел,отыр,біздің ауа жайлы тәжірибемізді қөре ғой. -Ауа,дейсізбе мен ол жайлы ештене білмеймін,тіпті оны көріп тұрған жоқпын.Ол қайда тығылып тұр. -Ол ешқайда тығылып тұрған жоқ,ауа біздің айналамызда,тіпті біздің ішімізде де ауа бар.Бірақ ол көзге көрінбейді.Сол үшін біз тәжірибе жасап ауаны ұстап алайық,солайма балалар!«Ауаны қалай ұстап аламыз» Балалар мына стол үстіндегі пакеттерді қараңдаршы,онын ішінде не бар? Енді біз оны үрлеп көрейік.Біздің пакеттеріміздің іші ауаға толады.Енді сол ауаны,пакетті тесіп шығарайық. -Балалар,енді нені сездіңдер? Не байқадыңдар?Бұл пакеттен шығып жатқан ауа-воздух-ейр.Ауаны сезінуге болады.Қорытынды:Ауаны қолмен ұстай алмаймыз.Бірақта біз ауаны көзбен көріһуге тырысайық.Ол үшін стол басына отырайық.Дайын тұрған стакандағы суды түтікшемен үрлейік. Не байқадындар? Суда не болды? Балаларды стол басында гүлдерді қарастыруға жинау. Балалардың жауабы. Балалар жауап беріп,өз ойларын айтады. Балалар таңдаша қарайды. Балалар келісін береді. Балалар келісіп стол басына жақындайды. Пакеттерді алып қарап,үрлейді. Балалар пакеттерді таяқшалармен тесіп, желін шығарады,беттеріне тосады. Рефлексивті– түзетушілік Бұл көпіршіктер,ауа көпіршіктері.Ауа судан жеңіл екен,су бетіне шықты. Қорытынды:ауа судан жеңіл,біз судағы ауа көпіршіктерін көрдік. Сол кезде Дымбілмес: -Балалар енді менде сендерге бір ойын ойнатқым келеді.Бұл ойын ауамен байланысты.Мен шармен ұщып келсем,сендер парашютпен ұшындар. Сергіту сәті.Ойын «Парашютшілер»Балалар пакеттерді екі қолдығынан ұстап,қолдарын жоғары көтеріп жүгіреді.Ойнап болған балалрды стол басына отырғызып,қолдарына желпуіш береміз.Олар өздеріне суық ауа соққанын сезеді.Бұдан шығатын қорытынды: Ауа-воздух-ейр қозғалады. Балалар ауасыз өмір барма? Ауаны қолмен ұстауға болама?Ауа таза болу үшін не керек?Ауаны орыс,ағылшын тілінде қалай айтамыз?Сонымен, біз мынадай қорытынды жасадық. Ауаны қолмен ұстай алмаймыз. Ауа судан жеңіл. Ауа қозғалады. Ең бастысы ауасыз өмір жоқ.Сонымен бүгінгі оқу-іс әрекетіміз ауа-воздух-ейр арналған аяқталды.Ал біздің қонағымыз не дейді: Дымбілмес: -Балалар мен бүгін көп нәрсені көріп үйрендім,сендерге рахмет!Ал мынау сендерге сыйлық,деп шар береді, Сау болыңыздар. Балалар стакандағы суды түтікшелермен үрлеп,судағы өзгерістерді бақылайды. Балалармен талқылай жасау. Ауа-воздух-ейр. Күтілетін нәтиже: Білу керек: ауа не үшін керек,ауа деген не? Болу керек: ауаның қасиетері жайлы ұғым болу керек Істей білу керек: өз әрекеттеріне түсінік беру ,талдау,шағын ой тұжырымдарын жасай білу керек. | |
Просмотров: 2855 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|